IPTV provider gezocht met FHD UK/USA en NL/BE

Kwaliteit

Forumlid
3 jul 2016
19
6
6
36
Ik ben op zoek naar een snelle, goede betrouwbare IPTV provider met FullHD UK/USA kanalenlijst.
Ook zou het fijn zijn als alle vlaamse commerciële zenders in het pakket zitten, incl. Nederlandse zenders in HD.

HIPTV is voor mij geen optie i.v.m. hun gedrag en spammail.

Iemand enige tips?
Enkel namen posten i.v.m. de voorwaarden op dit forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mytvonline is goed zelf ook al jinbox gehad maar ik vind dan toch mytvonline beter
 
ik ben zeer tevreden over GENIPTV, hebben geen 4k zenders maar wel hd zenders. Hebben niet veel problemen met hun kanalen. Hebben in alle landen ook backupkanalen, voor als er 1 uitvalt
 
Ik wil graag weten welke providers 1920x1080 aanbieden en waar goede ervaringen mee zijn? Of uhd kanalen? Ik hoor hiptv geniptv mytvonline en rapid het meest genoemd. Welke raden jullie aan? Ik zoek iptv vooral voor voetbal zenders.
 
persoonlijk vind ik geniptv de beste. Heeft het mindste problemen van de 4 genoemde provider
 
UHD streams zul je niet gaan vinden wel HD en FHD waarbij aangemerkt moet worden dat er ook nog eens verschil zit in de FHD streams > 24 fps of 50 fps, je ziet wel degelijk het verschil tussen deze 2
 
Ben zelf wel gecharmeerd van instant-iptv (schijnt reseller van Rapid te zijn)...
 
zelf zo ik voor mytvonline gaan alles in nederlands als er vragen zijn