IPTV provider

Dextr086

Forumlid
6 apr 2017
24
6
6
37
Hallo Allemaal,

Sinds een tijdje maak ik gebruik van de diensten van hiptv. Hier ben ik over het algemeen tevreden over. Wat me opvalt is dat bij sportwedstrijden het beeld vaak iets minder is.

Binnenkort kan ik een nieuw abbo afsluiten en ik ben dan ook misschien op zoek naar een nieuwe provider. Het liefst direct bij de bron en geen reseller of een reseller met uitstekende service.

Mochten jullie tips of suggesties hebben, dan hoor ik het graag hier of via pm!
 
Zowerktkodi.nl is natuurlijk ook een mooie start toch? ;)
Ik heb al het een en ander gelezen op dit forum en ik ben bekend met de meeste IPTV providers. Ben op zoek naar mensen die hier ervaring mee hebben en die de juiste sites hebben! Zoals ik al aangaf, liever geen resellers of fake sites.
 
  • Like
Reacties: Micko
Deze was inderdaad bekend. Helaas! Dan zal ik maar wat verschillende moeten proberen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Inmiddels heb ik er een aantal uitgeprobeerd.

Ik had uiteraard al HIPTV. Over deze provider ben ik zeer tevreden. Goede service. Veel aanbod. Gericht op de nederlandse markt. Goed beeld. Het beeld op de sportzender blijft in mijn ogen wat matig.

IPTV4ALL heb ik ook uitgeprobeerd. Ook dit is een goede provider met goede service. Veel nederlands aanbod. Goed beeld. Het beeld op de sportzenders is in mijn ogen een stuk beter. Mogelijk dat ik hier een nieuw abbo ga pakken.

King iptv heb ik inmiddels ook geprobeerd, maar hier vond ik de beeldkwaliteit op veel momenten matig, zeker op de sportzenders.

Mocht ik nog iets nieuws proberen dan horen jullie het.
 
  • Like
Reacties: Lex en Plenkske
IPTV4ALL heb ik ook uitgeprobeerd. Ook dit is een goede provider met goede service. Veel nederlands aanbod. Goed beeld. Het beeld op de sportzenders is in mijn ogen een stuk beter. Mogelijk dat ik hier een nieuw abbo ga pakken.

Ze bieden zo te zien alleen jaarabonnementen aan. Zou ik nooit doen.
 
Wil dat zeggen dat die 1080 zenders nog wel een steuntje in de goede richting kunnen gebruiken :unsure:
 
Hier lopen zo echt goed de 1080 zenders geen problemen ermee beter als de andere iptv provider
 
Haha dank ik kreeg de indruk dat je niet tevreden was maar het is net andersom :) veel kijkplezier
 
  • Like
Reacties: ireza
Ze hebben ook veel vob films heb ik nog niet getest
Hoi, welk pakket heb jij bij IPTV4all afgenomen? 'k zie nl. door de bomen het bos niet. Weet jij, naast het aantal kanalen, waar de verschillen in zitten (aantal HD-zenders, wel/geen VOD, etc.)?
 
Hoi, welk pakket heb jij bij IPTV4all afgenomen? 'k zie nl. door de bomen het bos niet. Weet jij, naast het aantal kanalen, waar de verschillen in zitten (aantal HD-zenders, wel/geen VOD, etc.)?

welk pakket heb jij bij IPTV4all afgenomen?geen
 
Ben OK even benieuwd naar meer ervaringen van iptv4all, iemand?
Wat wil je weten dan?
Hun leveren:
Jinbox Vooral gericht op NL veel VOD en Uitzending gemist.
Reddxc Veel NL VOD uitstekend met veel NL films / series.
Pro-Iptv NL gericht.

Service van hun is zeer goed.
 
Wat wil je weten dan?
Hun leveren:
Jinbox Vooral gericht op NL veel VOD en Uitzending gemist.
Reddxc Veel NL VOD uitstekend met veel NL films / series.
Pro-Iptv NL gericht.

Service van hun is zeer goed.
Las al dat ze alleen lange abonnementen hebben kan ik Pro-iptv ergens los verkrijgen kan het niet vinden