IPTV PVR Manager is starting up 0% - Loading channels from clients

KikiMimi

Nieuwkomer
29 mrt 2021
2
0
1
34
Hallo!

Ik van alles geprobeerd om de IPTV op Kodi te laten werken, maar niets lijkt te helpen. Ik heb Kodi enkele keren opnieuw geïnstalleerd, maar ook dacht mocht helaas niet baten. Het probleem is dat ik na het downloaden en configureren (URL m3u en EPG ingevoerd) van de add on PVR IPTV Simple Client rechtsboven de melding blijf hebben: ''PVR Manager is starting up: 0%'' en daaronder ''Loading channels from clients'' (zie afbeeldingen).
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik dus gebruik kan maken van de add on om tv en films te kunnen kijken?
Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Kodi 1.jpg
    Kodi 1.jpg
    120,5 KB · Weergaven: 19
  • Kodi 2.jpg
    Kodi 2.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 17
  • Kodi 3.jpg
    Kodi 3.jpg
    112,8 KB · Weergaven: 17
Zou kunnen dat je m3u bestand te groot is. Dan heeft PVR IPTV Simple Cliënt altijd problemen. Vraag is op wat voor device je Kodi hebt geïnstalleerd. Anders kun je overwegen om een andere app te gebruiken voor IPTV en VOD.
 
Afhankelijk van je hardware kan dat inladen van een .m3u lijst een kwartiertje duren.
Bovendien moet de PVR app eerst rebooten voordat hij überhaupt een lijst wil zien.

En als je je aanbieding via Al********* hebt, die zijn sinds de afgelopen zondag ( bij mij ) niet meer actief.
 
En als je je aanbieding via Al********* hebt, die zijn sinds de afgelopen zondag ( bij mij ) niet meer actief.
Grappig..... mijn aanbieding werkt nog perfect. Heb zelfs een speciaal F1 tabblad gekregen met alle zenders waar F1 wordt uitgezonden..... 🙄
 
Zou kunnen dat je m3u bestand te groot is. Dan heeft PVR IPTV Simple Cliënt altijd problemen. Vraag is op wat voor device je Kodi hebt geïnstalleerd. Anders kun je overwegen om een andere app te gebruiken voor IPTV en VOD.
Ik heb de Kodi op mijn laptop staan; HP Elitebook 2560p i7 Windows 7 pro.
Ik heb inderdaad ook een andere app voor de iptv, namelijk DuplexPlay, alleen heb daar weer problemen met het beeld. Het lijkt ook nooit goed te zijn bij mij..haha.
 
En je kijkt dus via je Windows Laptop? Of heb je nog andere mogelijkheden? bv een smart TV?