1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

IPTV PVR Simple Client Kodi 17 Instellen

Discussie in 'Tutorials' gestart door fransalmighty, 1 dec 2016.

1. Colt4u

Colt4u Forumlid

HIPTV...maar heb nog steeds diverse problemen. Ik kan geen groepen kiezen, alleen alle kanalen. Zie foto. Dus ik moet eerst 643 zenders scrollen voordat ik bij de nederlandse uitkom.
    Verder heb ik het geheel ingesteld op een beeldscherm naast mijn pc en nu heb ik het geheel op mijn tv aangesloten en blijkt de resolutie van de Kodi 17 NL Build van deze site niet meer te kloppen. Alle zijkanten en boven en onderkant vallen buiten beeld. Hoe kan ik daar de resolutie van aanpassen?
    Het goede nieuws is dat ik dus wel IPTV kan ontvangen.....

Bijgevoegde bestanden:

2. Sinvida

Sinvida Forumlid

Wat voor device gebruik je? En gewoon een standaard kodi versie? Ik heb op openelec op mijn Raspberry pi namelijk hetzelfde probleem. In dat geval kun je je eigen groep samenstellen door in het tv scherm in kodi een kanaal te selecteren en het (context) menu op te roepen. Daarin staat dan een optie groep manager. Is wel even werk, maar je kan dan al je favoriete kanalen in een aparte groep opnemen.

3. LeX

LeX Moderator Medewerker

4. Colt4u

Colt4u Forumlid

Ik heb zo'n X9v2 kastje van Filmspeler met daarop LibreELEC met Kodi Krypton v17.2 met daarover de KODI 17 NL Build. Ga jouw manier straks wel eens proberen. Dank je.
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 27 mei 2017, Originele post datum: 27 mei 2017 ---
    Dank je Lex,
    Eric van HIPTV was ook al mee aan het kijken voor een oplossing. Dus als het niet lukt kan ik altijd dit programma nog gaan gebruiken.

LeX vindt dit leuk.
  5. Joeydw

Joeydw Nieuwkomer

Gisteravond een maand abbonement afgesloten en net even snel ingesteld. Ziet er erg goed uit!
    Deze maand even kijken of alles blijft werken, als dat zo is kan ik mooi m'n Ziggo tv abbonement afzeggen.

6. Johannes Pauw

Johannes Pauw Forumlid

Een tip voor mensen die meerdere providers tegelijk willen proberen:
    Addon Playlist Loader (uit bijv. superrepo).