IPTV PVR Simple Client Kodi 17 Instellen

You must be registered for see images

Vandaag via Eric zo een kastje ontvangen.
Bij het opstarten krijg ik dit scherm te zien.
Via het kleine Kodi icoon links onder kom ik via video bij de video en films van Exodus.
Tot zover gaat die goed echter live TV blijkbaar wel aanwezig, voor mij onvindbaar ??
Iemand ervaringen met dit kastje en deze lay out?
Niet hier ..
You must be registered for see images

Niet daar ..
You must be registered for see images

Alvast dank ..:sorry:
 
live televisie dan daaronder tv kanalen.
dat is je iptv mits je een abonnement hebt.
live televisie dan daaronder tv kanalen.
dat is je iptv mits je een abonnement hebt.
 
Een proefabonnement zou geïnstalleerd moeten zijn door Erik Hebs.
Blijkbaar niet dus ..
 
en hij typt vandaag gekregen, per post waarschijnlijk die doet er ook al 1 dag over dan gaat het niet werken.
 
Maar Eric Hebs is de beroerdste niet,die zal al zijn mogelijkheden benutten om dit op te lossen :p
 
Bij stap 1 als ik op tv klik krijg ik dit scherm en kan ik dus niet voor Enter Add-on browser kiezen.
You must be registered for see images attach

Bij stap 1 als ik op tv klik krijg ik dit scherm en kan ik dus niet voor Enter Add-on browser kiezen.
You must be registered for see images attach
Heb het zelf al gevonden. Ben naar Add-ons gegaan en naar mijn add ons en heb het via PVR clienten geinstalleerd.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ook al ben ik al redelijk ervaren met Kodi wil ik je toch bedanken voor de moeite voor met het maken van de guide, dit maakt het voor iedereen veel makkelijker.
Als mensen specifieke vragen hebben stuur me gerust een pm :)
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Kijk dit zijn de aller leukste reacties fijn om te horen en mochten we er niet uit komen met de vragen dan zal ik je zeker een PM sturen ;)
 
Hi Frans, mooie en duidelijke uitleg over het installeren van iptv.
mijn guide doet het alleen niet, enig idee wat het zou kunnen zijn?

link van Eric in de chat doet wonderen.


deze werkt voor mij.
nogmaals mooie en duidelijke handleiding :D
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: fransalmighty
Hey Frans,
Ik heb toch een probleem : Ik heb een Rasberry Pi 3 met Kodi 17 via OSMC en heb net een Rapid abo genomen voor 1 maand.
Ik doe precies wat in je tuto staat maar ik krijg geen beeld. Krijg wel de channel lijst. Ook in de EPG staan alle zenders er wel maar de rest is leeg.
Op mijn win 10 pc lukt dit wel perfect
Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik dacht misschien MPG2 licentie die op de RPI niet zit?
Pls help want ik wil tv kijken :)
 
Hey Frans,
Ik heb toch een probleem : Ik heb een Rasberry Pi 3 met Kodi 17 via OSMC en heb net een Rapid abo genomen voor 1 maand.
Ik doe precies wat in je tuto staat maar ik krijg geen beeld. Krijg wel de channel lijst. Ook in de EPG staan alle zenders er wel maar de rest is leeg.
Op mijn win 10 pc lukt dit wel perfect
Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik dacht misschien MPG2 licentie die op de RPI niet zit?
Pls help want ik wil tv kijken :)
Het ligt aan de kodi 17 van OSMC , laatst had iemand hier hetzelfde namelijk...
Pak libre elec 7.95.3 , dat is de laatste versie en met kodi 17. Die werkt prima.
 
vanaf vanmiddag doet live tv het niet meer.
krijg wel de zenderlijst met icoontjes maar als ik op een zender ok druk gebeurd er niets.
mijn abbo zou tot 19-4-2017 geldig zijn.
ben gaan lezen en zoeken maar kan niet vinden waar ir mijn pvr iptv simple client gegevens in moet vullen of moet controleren of alles nog goed staat.

via de beschrijving met afbeeldingen heb ik al andere schermen op mijn kodi software.( kodi 17 krypton)
iemand een idee?

Richard
 
vanaf vanmiddag doet live tv het niet meer.
krijg wel de zenderlijst met icoontjes maar als ik op een zender ok druk gebeurd er niets.
mijn abbo zou tot 19-4-2017 geldig zijn.
ben gaan lezen en zoeken maar kan niet vinden waar ir mijn pvr iptv simple client gegevens in moet vullen of moet controleren of alles nog goed staat.

via de beschrijving met afbeeldingen heb ik al andere schermen op mijn kodi software.( kodi 17 krypton)
iemand een idee?

Richard
Men is er mee bezig om na een storing de boel weer aan de praat te krijgen. . dus rustig afwachten :)