IPTV PVR Simple Client Kodi 17 Instellen

Hoe kopieer je in de Android box ?
Hetzelfde als op een telefoon ? Alleen nu heb je geen touch bediening, maar een afstandsbediening of toetsenbord... bij gebruik van afstandsbediening, probeer eens de OK knop of iets dergelijks ingedrukt te houden op een stukje tekst ? Bij toetsenbord kan je shift ingedrukt houden en de pijltjes gebruiken.
 
Hetzelfde als op een telefoon ? Alleen nu heb je geen touch bediening, maar een afstandsbediening of toetsenbord... bij gebruik van afstandsbediening, probeer eens de OK knop of iets dergelijks ingedrukt te houden op een stukje tekst ? Bij toetsenbord kan je shift ingedrukt houden en de pijltjes gebruiken.
Ga het proberen. THanks
 
17.1 is ook goed ja, weer een verbeterde versie op 17
Zet de link in een .txt bestand, zet het bestand op de android box en open het. Kopieer het en plak het in in de simple client configuratie.

In de volgende versie van mijn tool ga ik maken dat je vanaf de tool de simple client instellingen kan zetten :)
Ook in Playstore is 17.0 inmiddels vervangen door 17.1 :)
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik heb de epg link van kodi ingevoerd, de tutorial verder gevolgd, bijna alles wordt ook geladen, echter als ik de tv gids opstart, is alles leeg. Ben ik nog iets vergeten ?

pvr manager wordt gestart 0 %
laden gids van database 100%
importeren gids van clienten 100%
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de epg link van kodi ingevoerd, de tutorial verder gevolgd, bijna alles wordt ook geladen, echter als ik de tv gids opstart, is alles leeg. Ben ik nog iets vergeten ?

pvr manager wordt gestart 0 %
laden gids van database 100%
importeren gids van clienten 100%


lees eerst even dit

https://kodi-forum.nl/threads/hiptv.2732/#post-22832

dan is het misschien duidelijk ikzelf heb ook geen epg maar dat komt dus hier door
 
ik heb LibreElec 8 geinstalleerd , daarin zit kodi17
Maar krijg geen PVR simply client ?

zoals beschreven staat zou je bij "add-ons/PVR clients"verschillende addons krijgen . maar mijn map is daar leeg
gevonden
Bij Add-ons > PVR client > pvr IPTV simply client ginstalleerd

ik heb in de Config alleen de URL ingegeven. zodra ik OK drukte , gaf hij aan dat hij een restart nodig had
Daarna had hij de zenders gevonden
iets vergeten in te stellen ?
bij een reboot laat hij niet opnieuw de zenderlijst . ik moet opnieuw naar add-ons PVR client en een refresh doen , zodat hij de zenders weer inleest
Heeft iemand een idee ?
als ik kodi 17 opnieuw opstart krijg ik niet de melding dat hij de IPTV channels gevonden heeft. Ze doen het dan ook niet . ik moet naar add-ons IPTV simply client en klikken op updates dan krijg ik de pop-up melding channels found. ik had dit werkend onder kodi 16/libreelec 7.x
@fransalmighty

ERG BELANGERIJK zorg dat je buffer m3u op lokale opslag UIT staat.
Waarom moet de buffer uitgezet worden ?
Ik vraag dit , omdat ik gebruik maak van een andere IPTV leverancier, waarbij ik best vaak (waarschijnlijk wanneer er te veel mensen op de server zitten) de stream gaat hakkelen
ik dacht dat een buffer daarbij kon helpen, heb wat testjes gedaan met wat add-ons , maar zonder enig positief resultaat
 
Hallo heren,

Ik kom er niet helemaal uit ik heb van Eric hebs een 24 uurs links gekregen,

Nu heb ik bij afbeelding 5 het volgende ingevuld bij m3u afspeeldlijst: weggehaald door moderator (link van erichebs)

Nu heb ik bij afbeelding 6 het volgende ingevuld bij XMLTV URL:

Nu heb ik bij afbeelding 7 niks ingevuld omdat ik kies voor HIPTV en niet voor Rapid IPTV.

nu ik dit gedaan heb blijf ik bij een leeg scherm uitkomen, ook al start ik kodi opnieuw op en hetziet alsvolgt uit:
You must be registered for see images attach


Nu resteerd mij 3 vragen:

1. Kan iemand mij zeggen waar in de links fout heb geplakt zodat ik ook kan gaan genieten van HIPTV
2. Hoe kom ik terug in de instellingen van afbeelding 5,6,7,8 dit vind ik niet meer
3. is het ook mogelijk om in andere skins toe te passen ik gebruik bijvoorbeeld veel Xonfluence
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je link even weggehaald. Zet deze nooit openbaar ! Ook al is het een test link.

1. Kan iemand mij zeggen waar in de links fout heb geplakt zodat ik ook kan gaan genieten van HIPTV
Als je het hebt overgetypt kan het zijn dat je de _ bent vergeten bij m3u_plus

2. Hoe kom ik terug in de instellingen van afbeelding 5,6,7,8 dit vind ik niet meer
Bij addons - my addons - pvr clients

Heb je de client wel op actief gezet ?
 
Ik heb je link even weggehaald. Zet deze nooit openbaar ! Ook al is het een test link.


Als je het hebt overgetypt kan het zijn dat je de _ bent vergeten bij m3u_plus


Bij addons - my addons - pvr clients

Heb je de client wel op actief gezet ?

oke sorry mijn fout, nee heb er duidelijk opgelet raar maar waar!

Voor zover ikweet staat de client wel op actief, weet zo 123 niet waar ik dit zou kunnen controleren!, heb gewoon op activeren gedrukt na het doorlopen van stap 5,6,7,8
 
Laatst bewerkt:
oke sorry mijn fout, nee heb er duidelijk opgelet raar maar waar!

Voor zover ikweet staat de client wel op actief, weet zo 123 niet waar ik dit zou kunnen controleren!, heb gewoon op activeren gedrukt na het doorlopen van stap 5,6,7,8
Activeren is goed.
Als hij na het invullen van de link een melding geeft 'X channels found' (X is een getal) dan is dat ook goed.
Als hij dit niet doet, is de link verkeerd (ingevuld).
Het kan ook nog zo zijn dat je 24 uur om zijn.
 
Activeren is goed.
Als hij na het invullen van de link een melding geeft 'X channels found' (X is een getal) dan is dat ook goed.
Als hij dit niet doet, is de link verkeerd (ingevuld).
Het kan ook nog zo zijn dat je 24 uur om zijn.

Heb inderdaad geen melding gekregen van X channels fout, tevens is de link inderdaad niet meer actief heb eric hebs voor een nieuwe link gevraagd.

Nu heb ik bij afbeelding 5 het volgende ingevuld bij m3u afspeeldlijst: weggehaald door moderator (link van erichebs)
Nu heb ik bij afbeelding 6 het volgende ingevuld bij XMLTV URL:
Nu heb ik bij afbeelding 7 niks ingevuld omdat ik kies voor HIPTV en niet voor Rapid IPTV.

Klopt dit wel verder of ben ik hier iets in vergeten?
 
Heb inderdaad geen melding gekregen van X channels fout, tevens is de link inderdaad niet meer actief heb eric hebs voor een nieuwe link gevraagd.

Nu heb ik bij afbeelding 5 het volgende ingevuld bij m3u afspeeldlijst: weggehaald door moderator (link van erichebs)
Nu heb ik bij afbeelding 6 het volgende ingevuld bij XMLTV URL:
Nu heb ik bij afbeelding 7 niks ingevuld omdat ik kies voor HIPTV en niet voor Rapid IPTV.

Klopt dit wel verder of ben ik hier iets in vergeten?
Dit klopt verder wel ja, het is dus wachten op de nieuwe link ;)
 
Dit klopt verder wel ja, het is dus wachten op de nieuwe link ;)
@Plenkske @fransalmighty @Eric Hebs

Heb het gefixt HIPTV werkt prima had de link verkeerd overgenomen, echter resteert mij nog een vraag met de hoop op zege dat dit mogelijk is/jullie er antwoord op weten.


heeft een van jullie toevallig ook enig idee hoe IPTV als add-on krijg neergezet in Xonfluence (of confluence) ik heb namelijk mijn eigen build hierin gecreëerd en bij een paar vrienden op hun streambox gezet.
Echter als ik daar een Add-on in het standaardrijtje(menubalk) erbij wil zetten, heb ik de keus uit Muziek add-on, Video add-on of programma add-on maar niet de keus uit pvr clients.
Is dit hier dan compleet onmogelijk in deze skin?
 
@Plenkske @fransalmighty @Eric Hebs

Heb het gefixt HIPTV werkt prima had de link verkeerd overgenomen, echter resteert mij nog een vraag met de hoop op zege dat dit mogelijk is/jullie er antwoord op weten.


heeft een van jullie toevallig ook enig idee hoe IPTV als add-on krijg neergezet in Xonfluence (of confluence) ik heb namelijk mijn eigen build hierin gecreëerd en bij een paar vrienden op hun streambox gezet.
Echter als ik daar een Add-on in het standaardrijtje(menubalk) erbij wil zetten, heb ik de keus uit Muziek add-on, Video add-on of programma add-on maar niet de keus uit pvr clients.
Is dit hier dan compleet onmogelijk in deze skin?
Niet...je kan van de iptv simple cliënt geen addon maken...maar je krijgt toch in je balk ..live tv of tv te zien ???
 
Ik probeer ook IPTV werkend te krijgen binnen Kodi 17.1. Ik heb een testaccount aangevraagd bij HIPTV. Geconfigureerd zoals in deze tutorial beschreven, maar hij blijft continu hangen bij het opstarten van de PVR manager. Als ik de link die ik heb kregen van HIPTV open in mijn browser en het bestand download en dan upload in Kodi werkt het wel. Is dit ook een goede optie of zou het moeten werken, zoals in deze tutorial beschreven staat?