IPTV PVR Simple Client Kodi 17 Instellen

HIPTV...maar heb nog steeds diverse problemen. Ik kan geen groepen kiezen, alleen alle kanalen. Zie foto. Dus ik moet eerst 643 zenders scrollen voordat ik bij de nederlandse uitkom.
Verder heb ik het geheel ingesteld op een beeldscherm naast mijn pc en nu heb ik het geheel op mijn tv aangesloten en blijkt de resolutie van de Kodi 17 NL Build van deze site niet meer te kloppen. Alle zijkanten en boven en onderkant vallen buiten beeld. Hoe kan ik daar de resolutie van aanpassen?
Het goede nieuws is dat ik dus wel IPTV kan ontvangen.....
 

Bijlagen

  • Kanalen.jpg
    Kanalen.jpg
    58,2 KB · Weergaven: 53
HIPTV...maar heb nog steeds diverse problemen. Ik kan geen groepen kiezen, alleen alle kanalen. Zie foto. Dus ik moet eerst 643 zenders scrollen voordat ik bij de nederlandse uitkom.
Verder heb ik het geheel ingesteld op een beeldscherm naast mijn pc en nu heb ik het geheel op mijn tv aangesloten en blijkt de resolutie van de Kodi 17 NL Build van deze site niet meer te kloppen. Alle zijkanten en boven en onderkant vallen buiten beeld. Hoe kan ik daar de resolutie van aanpassen?
Het goede nieuws is dat ik dus wel IPTV kan ontvangen.....

Wat voor device gebruik je? En gewoon een standaard kodi versie? Ik heb op openelec op mijn Raspberry pi namelijk hetzelfde probleem. In dat geval kun je je eigen groep samenstellen door in het tv scherm in kodi een kanaal te selecteren en het (context) menu op te roepen. Daarin staat dan een optie groep manager. Is wel even werk, maar je kan dan al je favoriete kanalen in een aparte groep opnemen.
 
Wat voor device gebruik je? En gewoon een standaard kodi versie? Ik heb op openelec op mijn Raspberry pi namelijk hetzelfde probleem. In dat geval kun je je eigen groep samenstellen door in het tv scherm in kodi een kanaal te selecteren en het (context) menu op te roepen. Daarin staat dan een optie groep manager. Is wel even werk, maar je kan dan al je favoriete kanalen in een aparte groep opnemen.
Ik heb zo'n X9v2 kastje van Filmspeler met daarop LibreELEC met Kodi Krypton v17.2 met daarover de KODI 17 NL Build. Ga jouw manier straks wel eens proberen. Dank je.
Dank je Lex,
Eric van HIPTV was ook al mee aan het kijken voor een oplossing. Dus als het niet lukt kan ik altijd dit programma nog gaan gebruiken.
 
  • Like
Reacties: Lex
Gisteravond een maand abbonement afgesloten en net even snel ingesteld. Ziet er erg goed uit!
Deze maand even kijken of alles blijft werken, als dat zo is kan ik mooi m'n Ziggo tv abbonement afzeggen.
 
Een tip voor mensen die meerdere providers tegelijk willen proberen:
Addon Playlist Loader (uit bijv. superrepo).
You must be registered for see medias
 
Heya, voor het eerst gebruikmakend van IPTV, alles lijkt voor zo ver goed te werken.
Ik mis alleen nog heel veel channel logo's, nu heb ik bij channels logos de volgende ingesteld, maar ook toen kreeg ik alleen de NL logo's volgens mij via de m3u van hiptv.

Heb ik misschien iets fout gedaan?
Als ik de url open in een browser, krijg ik ook geen pagina geladen namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
IK heb een vraagje over Live TV in kodi..
Via pvr://(channels) krijg ik een kanalen lijst te zien in menu..
Is er ook een manier om kanaal-groepen aan te roepen..???
Bert
 
Ik heb een vraag
Het volgende
Ik heb een rasperry pi kastje
Met kodi 17.3
Maar ik heb nergens de optie tot een pvr client toe te voegen
Dus kan niks met iptv
Wie kan mij helpen
Bijgevoegd de opties die ik heb en dus geen pvr client heb
 

Bijlagen

  • Screenshot_20171218-222142.png
    Screenshot_20171218-222142.png
    1 MB · Weergaven: 16
  • Screenshot_20171218-222148.png
    Screenshot_20171218-222148.png
    979,5 KB · Weergaven: 16
Heb je libreelec geïnstalleerd?

Zo ja dan moet je naar libreelec addon
Daar staat pvr-client
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Alles werkTE echter had ik regelmatig dat de "PVR client is starting up ..0%" melding bleef hangen. Voorheen was het dan op te lossen door de add on aan/uit te zetten of op "update" te klikken. Sinds 2 weken schone instal en dezelfde problemen volgen weer, meestal na een reboot werkt het niet meer "automatisch" en moet ik dus even prutsen.

Echter werkt dit niet meer. Heb de PVR client verwijderd, en gereboot. In de algemene kodi instellingen al PVR settings verwijderd.
Enige wat hij doet is "PVR manager is starting up" en blijft hangen op 0%.
Wel krijg ik de melding dat hij 52xx kanalen heeft gevonden (Rapid).
Systeem: RP3 met Libreelec 8, schone installatie. Internet is bedraad.

Gouden tip is welkom. Google search leverde me nog niet dé oplossing op (NLD/ENG/POR gezocht).
Helaas heb ik precies hetzelfde probleem. Ook nog geen oplossing gevonden. Weet iemand raad?
 
Helaas heb ik precies hetzelfde probleem. Ook nog geen oplossing gevonden. Weet iemand raad?

Laat he een m3u file in of een URL ? m3u is sneller en heeft in eerste instantie geen internet verbing nodig
Wacht je bij het opstarten dat het netwerk aanwezig is ? setting in libreelec
 
Ik zit dus ook met dat probleem. Pvr iptv simpel client staat niet bij mijn add-ons maar bij downloaden. Als ik hem aanklik om te downloaden dan zegt ie de afhankelijkheid op xbmc.pvr versie 4.1.0. Kan niet worden voldaan.
 
Hoi Bianc

Wat heb je geinstalleerd libreelec of ?
Geen idee...
Hoi Bianc

Wat heb je geinstalleerd libreelec of ?

Geen idee. Stond al vanalles op toen ik hem kreeg. Zal morgen even kijken. Kan ik niet gewoon alles eraf gooien en dan opnieuw weer op zetten wat ik wil? Lijkt mij makkelijker dan allemaal bestanden met vage namen te gaan zoeken en dat te proberen.
 
Hoi Bianca

ik heb geen idee wat voor een apparaat je hebt. een PI?
Als er al vanalles opstaat , kan het veel werk zijn dit opnieuw te configureren
Het is maar wat je erop wil hebben. en of je hem helemaal naar je hand wil zetten
 
Hoi Bianca

ik heb geen idee wat voor een apparaat je hebt. een PI?
Als er al vanalles opstaat , kan het veel werk zijn dit opnieuw te configureren
Het is maar wat je erop wil hebben. en of je hem helemaal naar je hand wil zetten

Heb een X96 mini smart tv box. Met Android 7.1.2 en Kodi 17.3 pre-installed. Ik wil er hoofdzakelijk tv mee kijken. Wil mn Ziggo abbo opzeggen. Had een 24 uur test gehad. En toen ik de zenders erop had toen deed mn afstands bediening het niet. Geen tv gids enz. Daar ben je die pvr iptv simple client voor nodig zeker? Er staan hier hele duidelijke handleidingen met fotos e.d. op maar ik kom niet verder omdat ik dat niet geïnstalleerd krijg.
 
Android , heb ik geen ervaring mee. ik heb zelf een HTPC inelkaar gezet . Daar heb ik libreelc opgezet .
Bij een android zet je gelijk kodi op , maar heb geen idee wat je mis . even google "afhankelijkheid op xbmc.pvr versie 4.1.0" kom je meerdere mensen met dit probleem tegen.

PVR simple client , is voor tv kijken ja , je hebt dan wel een url of m3u nodig . IPTV is niet echt super stabiel, ik heb zelf ook een abonnementje van FOX sport erbij, omdat bij ziggo het te duur is
 
  • Like
Reacties: Bianc