IPTV PVR Simple Client Kodi 17 Instellen

de PVR manager geeft aan dat hij kanalen ingeladen heeft maar de startng up blijft zoeken en laast niets in. opnieuw opstarten gedaan??
 
Hoi duidelijk uitgelegd ik ben helemaal nieuw hier maar toch nog een vraag hier over ik draai kodi 18.3 neem aan dat de zelfde instellingen zijn zoals uitgelegd. Maar ik kom er toch niet uit ik heb een betaald iptv abbonoment die ik in iptv smarters pro heb geactiveerd maar ik wil het iptv abbo. In kodi 18.3 activeren in het abbo. Zitten 3 mogelijkheden namelijk Username, password en url. Nu leg jij uit dat je deze 3 mogelijkheden moet plaatsen in de m3u. Maar moet ik dan met de url beginnen en dan Username en dan password maar moet ik dan intikken: hiermee bedoel ik of ik ook de worden Username en password ook moet intypen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ik hoor graag een passende reactie mvgr. Ron
 
Hoi duidelijk uitgelegd ik ben helemaal nieuw hier maar toch nog een vraag hier over ik draai kodi 18.3 neem aan dat de zelfde instellingen zijn zoals uitgelegd. Maar ik kom er toch niet uit ik heb een betaald iptv abbonoment die ik in iptv smarters pro heb geactiveerd maar ik wil het iptv abbo. In kodi 18.3 activeren in het abbo. Zitten 3 mogelijkheden namelijk Username, password en url. Nu leg jij uit dat je deze 3 mogelijkheden moet plaatsen in de m3u. Maar moet ik dan met de url beginnen en dan Username en dan password maar moet ik dan intikken: hiermee bedoel ik of ik ook de worden Username en password ook moet intypen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ik hoor graag een passende reactie mvgr. Ron
Ja je moet dat helemaal intoetsen zoals je het hebt gekregen via de mail! B.V. http:// en al die commando's die daarna komen in een stuk door zonder Tip fouten!
 
Hoi een goeie duidelijke uitleg Frans. Dank daarvoor, maar nu verder. Ik heb een abonnement genomen bij een iptv aanbieder en heb van hem een M3U link gekregen waardoor ik in de kanalen lijst allerlei zenders zie, netjes beginnend bij npo1,2,3 enz. Ergens bij kanaal 1000 beginnen de films en daarover gaat mijn vraag. Hoe kan ik dat gedeelte organiseren of er in zoeken. Kwam bv een concert tegen van Helene Fischer ?maar toen ik hem later weer op wou zoeken kon ik hem niet vinden. Ik heb wel ergens een zoekfunctie gevonden maar die werkt niet goed. Is hier iets voor of over?
 
IPTV simple Cliënt voor Kodi is niet de meest ideale manier om IPTV te kijken, zeker niet met grote M3U bestanden.
Je zou voor de dingen die je echt wil zien een apart klein M3U bestand kunnen maken via een M3U editor. Dan is het nog een beetje overzichtelijk. Heb zelf ook een lijstje met de 25 meest gebruikte kanalen in Kodi. Voor de rest gebruik ik een aparte IPTV app. Hier een veel gebruikte app is Tivimate.
 
Heel lang geleden dat ik wat vragen had, kwam er altijd met behulp van het forum uit en mijn RSP draaide als een speer.
Maar nu effe niet..

Het volgende.
Tot eergisteren gewoon beeld.
Jaar verlengd en nieuwe lijn binnen.
Ingevoerd op de RSP.(zoals elk jaar)
Hij laadt 47086 kanalen, en dat was het.
Rondje blijft draaien en er gebeurt verder niets.

Heb dit eerder gehad, was een magisch knopje en het werkte weer.(iets met backend)
Er zijn ook meer mensen met dit probleem geweest.

Maar ik heb niets veranderd qua instellingen, alleen nieuwe M3U regel erin gezet.

Heb zitten zoeken, maar kom er niet meer uit.

Wie weet wat hierin de oplossing kan zijn?
 
Ik zou zelf denken een fout in je m3u.. Omdat je een nieuwe in hebt gevoerd en toen zijn de "problemen" begonnen..

Kun je je m3u niet op een andere manier testen?

Of dit probleem eens terugkoppelen naar je aanbieder.

Kunnen zij wel zien of de link wel/niet goed is..