iptv pvr simple client

twan

Forumlid
27 apr 2016
9
1
6
54
Kan iemand mijn helpen heb per ongeluk iptv simple client verwijderd,
krijg hem nu ook niet meer terug gevonden.

help mij


gr twan
 
Twan welke repositories of build gebruik je ? Via community portal of areswizard is het eenvoudig de PVR client terug te vinden.
 
Hoi, ik heb het zelfde probleem ik wou xstream instaleren maar perongeluk pvr simple client weggegooid, hoe kan ik hem terug vinden?
 
:) Hi, supper! Weet u toevalig nog waar u hem hebt laten maken? En hebt u miss een telefoonnummer voor mij of adres? Alvast bedankt groetjes.
 
Hoi, ik heb het zelfde probleem ik wou xstream instaleren maar perongeluk pvr simple client weggegooid, hoe kan ik hem terug vinden?
Je kunt pvr simple client gewoon opnieuw installeren via: Instellingen > add-ons > Add-ons installeren en dan (als het een video add-on is) bij videos kijken en die pvr simple client opzoeken.
 
Je kunt pvr simple client gewoon opnieuw installeren via: Instellingen > add-ons > Add-ons installeren en dan (als het een video add-on is) bij videos kijken en die pvr simple client opzoeken.
Volgens mij lukt dit niet altijd, heb een keer hetzelfde gehad. Uiteindelijk Kodi opnieuw geinstalleerd en toen stond de add-on er weer op.
 
Hoe krijg je de iptv client trouwens weer in de skin ? Ik bedoel in bijna geen enkele build die ik probeer staat er TV tussen, als er al LIVE TV in het menu staat is het een app met een paar standaard u.s.a. zenders, maar ondanks dat ik tv enable zie ik geen TV staan, wat wel in een kale Kodi install gebeurd dan zie je meteen TV in het menu erbij staan.
 
Je m3u linken in de instellingen van simple iptv en dan kodi opnieuw opstarten. Als het goed is gaat ie dan zoeken naar kanalen en verschijnt tv weer in je startmenu (als deze niet verborgen staat in je theme settings)
 
ik test allerlei builds uit ares wizard of commity portal, en ondanks een kodi restart komt Tv daar niet in te staan, dus zal wel verborgen zijn dan, weet jij hoe je in die theme settings komt? ik ga alvast op zoek
 
om dit topic nogmaals aan te kaarten, heb onlangs cood-E aangeschaft, heb er ondertussen exodus op staan en wilde live tv zien. heb een abbonement voor een maand om even te proberen, nu heb ook ik simple client eraf geegooid, weet voor de volgende keer dat ik dat niet moet doen. heb alles geprobeerd wat hier staat alleen alleen nog niet bij een reperateur langs geweest, iemand enig idee???
 
om dit topic nogmaals aan te kaarten, heb onlangs cood-E aangeschaft, heb er ondertussen exodus op staan en wilde live tv zien. heb een abbonement voor een maand om even te proberen, nu heb ook ik simple client eraf geegooid, weet voor de volgende keer dat ik dat niet moet doen. heb alles geprobeerd wat hier staat alleen alleen nog niet bij een reperateur langs geweest, iemand enig idee???
om dit topic nogmaals aan te kaarten, heb onlangs cood-E aangeschaft, heb er ondertussen exodus op staan en wilde live tv zien. heb een abbonement voor een maand om even te proberen, nu heb ook ik simple client eraf geegooid, weet voor de volgende keer dat ik dat niet moet doen. heb alles geprobeerd wat hier staat alleen alleen nog niet bij een reperateur langs geweest, iemand enig idee???
Het makkelijkste vind ik Kodi verwijderen en dan opnieuw installeren. Liefst versie 17. Dan bij mijn add ons - pvrclients pvr simple client activeren en configureren.
 
om dit topic nogmaals aan te kaarten, heb onlangs cood-E aangeschaft, heb er ondertussen exodus op staan en wilde live tv zien. heb een abbonement voor een maand om even te proberen, nu heb ook ik simple client eraf geegooid, weet voor de volgende keer dat ik dat niet moet doen. heb alles geprobeerd wat hier staat alleen alleen nog niet bij een reperateur langs geweest, iemand enig idee???

Jarvis of krypton?
Krypton >
Jarvis >
 
heb simple client gevonden onder add-ons, maar wel als incompatibele. kan er verder ook niks mee alleen wijzigen en krijg de melding "Add-on is niet compitabel of is gemarkeerd als niet werkend in het repository"

En de versie is 14.1 helix
Jarvis of krypton?
Krypton >
Jarvis >
gelukt met behulp van de link, hij staat er weer op, TOP!!
nu alleen nog live TV, mn beeld hapert en tikkend geluid.
hier nog tips voor?