IPTV smarters op IPAD werkt niet meer?

fluppeke

Expert
10 sep 2017
253
50
16
10 jaar oude ipad tot eind december geen probleem met m3u file op iptv smarters maar sinds januari wil iptv smarters niet meer openen.
Heb al opnieuw opgehaald in de app store zonder resultaat . Ook de ipad opnieuw gestart zonder resultaat.
Heeft iemand deze app nog werkend?
 
Ik heb geen apple spullen dus kan ik het niet testen, maar ik gok dat je ipad de laatste ios update niet gehad heeft, en de smarters app geupdate heeft naar een versie die op je oude ios versie niet werkt.

Dit lees ik in de Apple app store:
Compatibility
Requires iOS 9.1 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Probeer eens een andere iptv app
 
Even getest op mijn iphone. uit app store en openen en sluit weer binnen de seconde. Misschien is er iets verandert in de regio en blocked het vanaf nu????
 
Andere iptv app's vragen meestal ios 11.0 of hoger tot 13 zelfs. Dit kan niet meer op mijn Ipad .Toch?
Heeft iemand nog een werkende iptv player op een ouder toestel ?
 
Nu smarters ,bij mij althans, op de ipad niet meer werkt (post 3 en 5) is dat nu ook het geval op mijn LG OLed 55" hetzelfde. Tot voor kort geen probleem en nu niet meer .
Uit de LG content store "Duplex" gehaald en dit werkt op het eerste zicht voortreffelijk. Maar is enkel gratis test voor 7 dagen. Zijn er leden die hier ook goede of slechte ervaringen mee hebben? En hoe hebben jullie dan betaald.? Blijkt met een microsoft betaling vereist maar daar ben ik niet zo voor te vinden. Paypal daarentegen?
 
Klinkt meer als een fout in de laatste update van de app die je gebruikt, aangezien hij het op je 👁 pad doet met iOS 10.3.4 als ook bij je 🥚 phone met een nieuwer besturingssysteem 🤷🏼‍♂️

wat je nu nog kan doen is de ontwikkelaar berichten via de App Store en een (zeer) negatieve review achterlaten in de App Store (zijn ontwikkelaars ook gevoelig voor).

je zou ook eens bij de reviews kunnen kijken bij de meest recente reviews om te kijken of meer mensen hier last van hebben🤷🏼‍♂️

maar ja, voorlopig zit je voor nu met een app die niet werkt😒
 
Zet de app Forever Iptv op vanuit de AppStore werkt super snel op iPhone / iPad,
en je zal zien hoe snel hij is.

op de Android mediaspelers heb ik ook de smarters pro maar die werkt niet op Apple iPhone iPad.