IPTV Smarters

jakobk

Senior
29 apr 2017
338
86
Deze app ook lang aangeraden maar is een drama met providers met grotere pakketten en VOD.
Geheugenproblemen.
Investeer in een goede androidbox en je gaat pas merken hoe belabberd die apps werken.
heb ik totaal geen last van heb een pakket mytv dus best groot en nooit problemen gehad

Bbalk.

Nieuwkomer
7 feb 2019
1
0
Lijkt toch erg op sigma IPTV app.
Deze werkt perfect.
You must be registered for see images attach

Reidinga

VIP
28 mei 2017
912
952
Dat is 1 en dezelfde app - je kan die app kopen onder eigen merk.

Er zijn verschillende prijzen voor:

Nu ik verkoop deze niet, en maak hier ook geen reclame voor - waar je deze dus kan vinden is aan jou zelf om uit te vinden als je hier belang bij hebt. Maar ik bedoel maar te zeggen dat deze app onder 10tallen namen in de appstore staat, en allemaal is het een en dezelfde app.

bartje__

Actief
10 sep 2016
27
6
heb ik totaal geen last van heb een pakket mytv dus best groot en nooit problemen gehad
Op mijn tv werkte het ook redelijk buiten dat de VOD en vooral de series een chaos is. Ik heb echter al verschillende klanten gehad waar de toestellen de grote zenderlijsten niet geslikt krijgen en erg traag worden of zelfs niet werken.

Streamer

Gevorderd
24 feb 2019
53
10
Dank voor de tips, ga eens andere apps proberen wellicht kom ik nog iets leuks tegen.

Vasqure

Gevorderd
17 jan 2018
108
54
Smarters IPTV heeft een update gehad:
- Added Native player (Support 4k videos)
- Recent Watch added in series
- Autoplay feature in series and movies
- Bug fixes

Native player lost ieder geval een groot deel van mijn problemen op ( het stotteren en bijna niet meer kunnen gebruiken van de app). Alleen met een externe player maar dat is ook niet altijd top. Ik blijf de app gebruiken voor de catchup, films en series omdat dit wel goed geregeld is in deze app.
Voor TV kijken ben ik overgestapt op de Tivimate app.

Runi

Actief
19 sep 2016
33
11
Als ik alle inloggegevens heb ingevuld en ik na afsluiten de app opnieuw wil gebruiken moet ik opnieuw de inloggegevens inbrengen. Hoe kan ik de inloggegevens opslaan?