IPTV Smarters

Deze app ook lang aangeraden maar is een drama met providers met grotere pakketten en VOD.
Geheugenproblemen.
Investeer in een goede androidbox en je gaat pas merken hoe belabberd die apps werken.
heb ik totaal geen last van heb een pakket mytv dus best groot en nooit problemen gehad
 
Lijkt toch erg op sigma IPTV app.
Deze werkt perfect.
You must be registered for see images attach
 
Dat is 1 en dezelfde app - je kan die app kopen onder eigen merk.
You must be registered for see images attach


Er zijn verschillende prijzen voor:
You must be registered for see images attach


Nu ik verkoop deze niet, en maak hier ook geen reclame voor - waar je deze dus kan vinden is aan jou zelf om uit te vinden als je hier belang bij hebt. Maar ik bedoel maar te zeggen dat deze app onder 10tallen namen in de appstore staat, en allemaal is het een en dezelfde app.
 
heb ik totaal geen last van heb een pakket mytv dus best groot en nooit problemen gehad
Op mijn tv werkte het ook redelijk buiten dat de VOD en vooral de series een chaos is. Ik heb echter al verschillende klanten gehad waar de toestellen de grote zenderlijsten niet geslikt krijgen en erg traag worden of zelfs niet werken.
 
Dank voor de tips, ga eens andere apps proberen wellicht kom ik nog iets leuks tegen.
 
Smarters IPTV heeft een update gehad:
- Added Native player (Support 4k videos)
- Recent Watch added in series
- Autoplay feature in series and movies
- Bug fixes

Native player lost ieder geval een groot deel van mijn problemen op ( het stotteren en bijna niet meer kunnen gebruiken van de app). Alleen met een externe player maar dat is ook niet altijd top. Ik blijf de app gebruiken voor de catchup, films en series omdat dit wel goed geregeld is in deze app.
Voor TV kijken ben ik overgestapt op de Tivimate app.
 
Als ik alle inloggegevens heb ingevuld en ik na afsluiten de app opnieuw wil gebruiken moet ik opnieuw de inloggegevens inbrengen. Hoe kan ik de inloggegevens opslaan?
 
Ik heb iptv smarters pro ook net gedownload op mijn xiaomi mi box, maar als beginscherm kan ik enkel username en wachtwoord ingeven maar geen url? Heb het ook op mijn iphone getest en daar kon ik wel de url ingeven en daar werkt alles, wat kan ik doen om dit te op te lossen?
 
Gewoon je username en passwoord uit je url ingeven dan geef je het de naam van je provider.
Daarna is het kiezen van die provider en alles laad in.
 
Dat geef ik in maar dan krijg ik could not connect to server
je vult ook het stukje van portal url in ? : poort

anders weet ik het zo even niet want je hoeft maar gebruikersnaam wachtwoord en die url in te vullen en zou het moeten draaien :(
 
  • Like
Reacties: dafke
je vult ook het stukje van portal url in ? : poort

anders weet ik het zo even niet want je hoeft maar gebruikersnaam wachtwoord en die url in te vullen en zou het moeten draaien :(
Post automatically merged:

Dit is het scherm dat ik krijg, en als ik daar de username en paswoord invul gebeurd er niets ?
 

Bijlagen

  • 09E8AAA8-67F3-478F-A8A7-5B9333EDF9D2.jpeg
    09E8AAA8-67F3-478F-A8A7-5B9333EDF9D2.jpeg
    2,7 MB · Weergaven: 30
De eerste keer doe je add user dat heb je ook gedaan ?daarna kun je connecten door op dat profiel te klikken .
En je krijgt dus ook niet ergens load your playslist ?
 
  • Like
Reacties: dafke
De eerste keer doe je add user dat heb je ook gedaan ?daarna kun je connecten door op dat profiel te klikken .
En je krijgt dus ook niet ergens load your playslist ?
Het is me uiteindelijk gelukt?
Ik had de app via apptoide gedownload, nu had ik ze eens verwijderd en opnieuw gedownload maar dan via de google playstore en toen kon ik wel alles goed instellen.

Bedankt voor de moeite.
 
  • Like
Reacties: Lex en mrmiyagi
ik gebruikte tot verkort ook altijd Smarters IPTV maar ik ben overgestapt op TiviMate IPTV Player, ik heb Smarters nog wel draaien voor de VOD omdat de interface fijn is. De app werkte perfect tot verzie 2.0 toen begonnen de problemen, bij H265 stottert het beeld als een gek en loopt dit niet synchroon etc. was gewoon niet meer te kijken eigenlijk. Overgestapt op VLC player maar inderdaad dan heb je de problemen die jij aangeeft. Plus dat je nog meer vertraging hebt bij vb voetbal. Als vrienden via de kabel kijken en ik via iptv heb ik normaal zo een 1 a 2 min achterstand nu met VLC werd dat een stuk groter. Zoals ik hoor voor al aangaf ik heb nu TiviMate draaien. Is gratis alleen is er wel een betaalde versie. Ik heb de betaalde verzie getest en deze nu gekocht 5,49 per jaar voor 5 apparaten. Voordeel met de betaalde verzie is dat je EPG automatisch opstart etc. Beeld is een stuk mooier dan bij iptv smarters. Sowieso het testen waard.
Mee eens, en met de betaalde versie van Tivimate kun je echt heel veel instellen. SmartIPTV en Perfect Player heb ik toen gekocht maar genruik ik eigenlijk niet meer.