iptv streams

sandoz

Forumlid
21 mrt 2016
16
2
6
55
weet iemand een adres waar ik iptv kan afnemen voor kodi?
de bekende addons werken allemaal niet of nauwelijks
 
Ik heb alleen 1 die via een betaalde manier gaat, maar alsnog super goedkoop
 
Arjan,

Gebruik jij RapidIPTV via Kodi PVR Simple client?
Ik ben aan het onderzoeken of de ervaring van tv kijken haalbaar is via IPTV, zodat ik geen TV meer hoef af te nemen.
Kan je aangeven wat je ervaringen zijn met RapidTV, zap-snelheden, beeldkwaliteit, zenderaanbod en eventuele stotteringen / laadtijden?
 
@sandoz Er zijn er een aantal, ikzelf heb een maand moviestreamer.nl geprobeerd, wat op zich redelijk beviel (soms doet een zender het niet), maar voor de prijs is het wel okay.

Dan heb je nog met ook redelijke prijzen, alleen mag je daar maar met 1 apparaat tegelijk kijken

En als je op marktplaats zoekt naar iptv vind je er een aantal, sommige geven een dag gratis of voor een euro een test optie.

Ook kwam ik selectsat tegen die op hun site vermelden dat het o.a. voor Kodi is, maar na betaling werd mij gevraagd om het mac adres van de Mag box, welke ik niet heb en ook de webapp kreeg ik niet (ook al beweerde men dat ze die al drie maal gemaild hadden, maar stond zelfs niet in mn spam folder) dus de eerste indruk was niet super daar.

Zelf ben ik ze allemaal stuk voor stuk aan het testen en zal in het review deel van dit forum mijn bevindingen erover posten.

Als jullie ook je mening willen geven over de iptv providers, graag, ik heb zelf ook nog geen favoriet gevonden die betaalbaar is én stabiel.
 
selectsat heb ik es een test van gehad, was binnen een uur al klaar daarmee.

trouwens als je je inschrijft op sl forums en gaat naar

kun je gratis een trial krijgen
 
krijg je van selectsat een m3u of is het mag250 portals ?

en wat voor links zitten daarin? is dat clientportal , tjurk of écht selectsat ?