1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Iptv Streamz4you. Nl

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Jo Fraiquin, 30 aug 2016.

1. Jo Fraiquin

Jo Fraiquin Gevorderd

Ik heb sinds 2 dagen iptv van
    Streamz4you. nl de prijs valt mee
    8.50 € per maand. En de kwaliteit is super in HD. En ze nemen de tijd voor de installatie voor in box. Een aanrader.

2. LeX

LeX Moderator Medewerker

Dank Jo voor je review, leuk om te horen dat je er tevreden mee bent

3. coike

coike Nieuwkomer

Is dit een reseller en indien ja, van welke host?
    Kan je wat meer uitleg geven over de zenders, werken die allemaal, hoe zijn de zaptijden, etc...?

Thanks man!

4. Jo Fraiquin

Jo Fraiquin Gevorderd

Beste coke
    Bij mij werkt voor 95% alle zenders waar van ook alle sport zenders en Nederlandse en Duitsland. Er zit ook andere landen er bij ga gewoon naar de set die bij mij boven aan staat kijk wat ze bidden je kunt hem ook bellen voor een test voor een dag. Ik ben zeer tevreden. Ga naar Google play en download iptv in het blauw. De rest even spelen er mee dan leer men het snelste. Groetjes JoJo

5. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Heb je wat meer info Jo ? Zoals de streams in de m3u staat daar tjurk, clientportal.link of iets anders ? Kun je het eventueel vergelijken met andere aanbieders zoals rapid of tjurk ? En hoeveel zenders zijn dat ongeveer ? we willen namelijk van alles iptv aanbieders de info verzamelen om daar een onafhankelijke vergelijkingspagina van te maken. Probleem is namelijk dat er een handje vol échte aanbieders is zoals rapid en 99% zijn wederverkopers

6. demajoor

demajoor Donateur

Mocht ik wat kunnen doen help daar graag in

7. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

@demajoor je mag als je het leuk vind uitzoeken wat nou de échte IPTV aanbieders zijn zoals rapid iptv, die écht een eigen netwerk en servers hebben dus geen resellers of franchise ofzo. dan willen we daarvan een pagina/site maken met in 1 overzicht alle namen en links en prijzen , geen reclame , onafhankelijk en later kunnen we dan gaan reviewen en/of links van leden hier die ervaringen hebben met aanbieder X of Y linken aan het overzicht zodat je in 1 oogopslag kunt zien wie bieden iptv aan, kost het, en wat vinden de klanten.

Op dit moment zijn de meeste mensen fan van rapid en ik help ze daarmee ivm korting of als ze geen credit card hebben máár we moeten niet afhankelijk daarvan worden of oogkleppen krijgen , ik wil ook open blijven staan voor andere aanbieders en weten wat er zoal kan.

8. demajoor

demajoor Donateur

Als jij me verteld hoe ik dat moet doen dan doe ik dat graag

9. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

gewoon op je gemak beetje via google rondsnuffelen en dan noteer je gewoon wat sites en dan maken we samen eerst een post aan in het forum waar wij onze bevindingen opslaan en als dat echt een waslijst wordt en we het leuk vinden zorg ik wel dat er een website komt met eigen .nl domain waar we beiden via wachtwoord kunnen toevoegen en wijzigen :)

10. demajoor

demajoor Donateur

Ok ga ik doen

Eric Hebs vindt dit leuk.