1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Iptv tevreden

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Jo Fraiquin, 7 nov 2016.

1. Jo Fraiquin

Jo Fraiquin Gevorderd

Leuk Bevonden:
    52
    voor 89.00 € per jaar alle nl zenders en sport zenders en tien tallen series en xxx kijken hd zijn niet goed maar sd zenders wel. Bij de sport zenders loop hd 1 seconden achter maar dat maakt niets uit.

2. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    681
    en jij verkoopt dat of wat kunnen we met deze info ? los van het feit dat het best duur is

3. Jo Fraiquin

Jo Fraiquin Gevorderd

Leuk Bevonden:
    52
    Men heeft gevraagt om een mening over iptv .en dat geeft ik nu. ik verkoop niets. En vindt het niet te duur. Wat moet ik met al die buiten landse zenders. ik kijk graag sport zenders van eigen bodem van fox tot ziggo kan ook nog series kijken. en hou ik al gezegd heb ik ben tevreden . is maar € 7.45 en altijd voetbal kijken met F1 auto racen.

Eric Hebs vindt dit leuk.
  4. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    681
  5. Hebert Perez

Hebert Perez Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    beste vrienden
    Ik heb al heel wat Iptv test lines gehad en geprobeerd, ik ben Spaanstalig, Nederlander. dus de Ned en Spaans zenders is voor mij een must, moet goed en zoveel mogelijk HD kwaliteit beeld zijn, vooral niet te veel bufferen of haperingen zijn. van de meeste testen die ik heb gedaan en ook abbo voor 3 maanden voor 40 euros heb is bij
    [email protected], (Login of registreer een account om deze link te zien. ) je kan bij hem als je wilt een test account proberen. ik ben zeer tevreden met deze provider, ik heb ook het idee dat hij de zelfde lijst heb van Login of registreer een account om deze link te zien.
    heb ook bij hun test gedaan en beviel me ook goed, wel iets met meer haperingen, maar niet bij [email protected] deze providers hebben geen xxx adult channels, maar als dat wel belangrijk is, dan zou ik voor deze gaan ( Login of registreer een account om deze link te zien. ) gaan, want op adult channels gebied heeft deze provider veel categorieën is voor mij de beste en zeer stabiel, maar in gewoon Ned en Spaanse zenders zoals bij de meeste providers gaat hier en daar bufferen of haperen. Iptv zit volgens mij nog in de kinder schoenen maar dat wordt de toekomst en weg met de satellite schotel.

6. Joz

Joz Forumlid

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt goed. Sport en NL zenders is wat ik zoek binnenkort........ Maar wat is de naam ervan? (Kijk er vast overheen)
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 6 dec 2016, Originele post datum: 6 dec 2016 ---
    Welke is qua sport en NL zenders ok en goedkoper?

7. fransalmighty

fransalmighty Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    799
    Kijk hier eens naar ik gebruik deze zelf ook en heb tot nu toe nog geen problemen gehad kijk ook maar eens bij de zenderlijst hier zie je welke zenders in het pakket zitten
    Login of registreer een account om deze link te zien.

Eric Hebs vindt dit leuk.
  8. jjpeter80

jjpeter80 Actief

Leuk Bevonden:
    6