IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo weet iemand een player waar ik mijn iptvtotaal gegevens kan invullen? Heb een Samsung tv...smarters pro vind ik niet op mijn tv

Pascal.
 
@pascal043 deze vraag heb je onlangs ook gesteld in een ander topic

Smarters IPTV app .​

Heb je toen een verwijzing naar de site van smarters gegeven. Snap niet waarom je nu in een ander topic eigenlijk de zelfde vraag stelt?
 
Ik gebruik op een mediaplayer iptv blink player, verder iptv smart purple player weleens gebruikt.
Weet niet of deze ook in de store van Samsung zitten.
Anders alle iptv players van uit de Samsung store downloaden en uit proberen.
Maar iptv totaal heeft ook een eigen app maar ik weet niet of die op een Samsung tv werkt omdat Samsung zijn eigen Tizen platform heeft.
Anders zou ik er gewoon een mediaplay bij kopen die Android tv ondersteund, ben je in meteen van alle problemen af.
 
Ik zou zeggen probeer eens de xciptv app is soortgelijk aan iptv smarters daar kun je de gegevens simpel in toevoegen ik gebruik deze app en moet zeggen met grote tevredenheid.
 
  • Like
Reacties: johan140
Ik zou zeggen probeer eens de xciptv app is soortgelijk aan iptv smarters daar kun je de gegevens simpel in toevoegen ik gebruik deze app en moet zeggen met grote tevredenheid.
Bedankt voor deze tip , xciptv vind ik beter als iptv smarters.
Laad veel sneller maar het programma is ook veel mooier.
 
Hallo weet iemand een player waar ik mijn iptvtotaal gegevens kan invullen? Heb een Samsung tv...smarters pro vind ik niet op mijn tv

Pascal.
Op mijn Samsung tv, model uit 2018, zie ik IPTV Smarters Pro in hun app store staan. Heb er geen ervaring mee. Ik heb gezocht op alleen het woord Starters. Lukt het hiermee de app te vinden?
 
Op mijn Samsung tv, model uit 2018, zie ik IPTV Smarters Pro in hun app store staan. Heb er geen ervaring mee. Ik heb gezocht op alleen het woord Starters. Lukt het hiermee de app te vinden?
zoeken eens op iptv heb ik ook gedaan en de app op mijn samsung geinstalleerd
 
  • Like
Reacties: Jamapumo
Status
Niet open voor verdere reacties.