IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

digiview

Actief
9 mei 2020
43
8
6
58
Net als velen van jullie heb ik ook en test lijn aangevraagd bij deze provider
en dat beviel goed daarop een maand besteld 10 euro overgemaakt
met de belofte dat alles direct in orde zou worden gemaakt
op dat punt valt het zwaar tegen moet meerdere mails sturen
blijkbaar is als je betaald heb de service niet groot geschreven
en word er niet gelijk gereageerd in wat voor een vorm dan ook
ben nu drie dagen verder en nog niets
tot zo ver direct regelen dus niet
heb 13 mei betaald naar veel mails hoe en waar ik de playlist vind
om het in de machine te zetten zodat ik kan kijken
word niet op geantwoord kreeg alleen het bewijs dat het geld was aangekomen
na nog meerdere mails die kant op geen reactie meer

valt zwaar tegen wat mij betreft
ik lees hier dat iedereen het een geweldige provider vind
op dit punt vind ik dat dus zeker niet
ik ben nieuw hier en er zijn ook nog providers die wel reageren en hun best doen om je te helpen met wat dan ook
dat wou ik even kwijt en dat is mijn mening
gr
 
  • Verdrietig
Reacties: raymie
Net als velen van jullie heb ik ook en test lijn aangevraagd bij deze provider
en dat beviel goed daarop een maand besteld 10 euro overgemaakt
met de belofte dat alles direct in orde zou worden gemaakt
op dat punt valt het zwaar tegen moet meerdere mails sturen
blijkbaar is als je betaald heb de service niet groot geschreven
en word er niet gelijk gereageerd in wat voor een vorm dan ook
ben nu drie dagen verder en nog niets
tot zo ver direct regelen dus niet
heb 13 mei betaald naar veel mails hoe en waar ik de playlist vind
om het in de machine te zetten zodat ik kan kijken
word niet op geantwoord kreeg alleen het bewijs dat het geld was aangekomen
na nog meerdere mails die kant op geen reactie meer

valt zwaar tegen wat mij betreft
ik lees hier dat iedereen het een geweldige provider vind
op dit punt vind ik dat dus zeker niet
ik ben nieuw hier en er zijn ook nog providers die wel reageren en hun best doen om je te helpen met wat dan ook
dat wou ik even kwijt en dat is mijn mening
gr

Ik heb een testlijn aangevraagd vorige week dinsdag. Zou binnen 24 uur geleverd worden. Nog niks gehoord.
Lijkt iets recents dus dat ze niet reageren. Kunnen natuurlijk bijzondere omstandigheden zijn, in deze bijzondere tijden.
 
Ik heb een testlijn aangevraagd vorige week dinsdag. Zou binnen 24 uur geleverd worden. Nog niks gehoord.
Lijkt iets recents dus dat ze niet reageren. Kunnen natuurlijk bijzondere omstandigheden zijn, in deze bijzondere tijden.
Whah dat weet ik niet hoor ...

Iptv totaal komt hier nou niet echt lekker uit de bus (zijn al meerdere berichten over gepost hier op het forum) ...

Schijnt wel goed beeld te leveren maar de service is heel erg belabberd dan wel droevig... Meer iets van centen in de knip... En ✈
 
Ik ook al diverse berichten gestuurd naar IPTVTotaal. Geen reacties.
De kwaliteit was altijd goed. Maar de communicatie laat bij alle aanbieders te wensen over. Dat is verschrikkelijk. Er zit weinig fatsoen tussen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ook al diverse berichten gestuurd naar IPTVTotaal. Geen reacties.
De kwaliteit was altijd goed. Maar de communicatie laat bij alle aanbieders te wensen over. Dat is verschrikkelijk. Er zit weinig fatsoen tussen.

Dit is zonde dat je alle aanbieders hier in meesleept.
Er zijn toch altijd nog een aantal die prima service leveren.
 
Dit is zonde dat je alle aanbieders hier in meesleept.
Er zijn toch altijd nog een aantal die prima service leveren.
Klopt als een bus.. Heb een goedkoop alie lijntje en heb een top service...

Kan trouwens menig Nederlandse iptv leverancier een puntje aan zuigen... (niet allemaal dus)
 
Heb hele goede ervaringen met IPTVTOTAAL, het beeld, de kanalen, de movies, etc. etc. Inderdaad is de communicatie niet altijd goed, jammer.
 
Bij storing de telegram groep in de gaten houden. Het is eenrichtingsverkeer met de communicatie. Je kan ook een proef vragen bij hun broertje Unlimited hd. Krijg je ook een linkje van hun telegram groep. De storingen zijn hetzelfde maar veel sneller gemeld, hier kan je wel reageren in de telegram groep.
De epg is ook hetzelfde. Volgende keer stap ik over naar het broertje.
 
Ik heb gemerkt dat de communicatie met IPTVTotaal een hit en miss is. Ik heb ze de aflopen 2 weken een paar vragen gesteld en die zijn adequaat opgelost. Maar toen ik mijn abonnement een kleine maand geleden wilde verlengen duurde dat weer 3 dagen en meerdere mails. De beeld kwaliteit is nog steeds het beste. Al ze de communicatie weten te verbeteren is het een topper.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik heb gemerkt dat de communicatie met IPTVTotaal een hit en miss is. Ik heb ze de aflopen 2 weken een paar vragen gesteld en die zijn adequaat opgelost. Maar toen ik mijn abonnement een kleine maand geleden wilde verlengen duurde dat weer 3 dagen en meerdere mails. De beeld kwaliteit is nog steeds het beste. Al ze de communicatie weten te verbeteren is het een topper.

Klopt. Iptvtotaal is prettig. Het beeld is van uitmuntende kwaliteit. Goede vod. Bijna nooit tot geen onderbrekingen.

Snelle reactie op vragen en of opmerkingen.

Aanrader!
 
Klopt. Iptvtotaal is prettig. Het beeld is van uitmuntende kwaliteit. Goede vod. Bijna nooit tot geen onderbrekingen.

Snelle reactie op vragen en of opmerkingen.

Aanrader!
Snelle reactie op vragen of opmerkingen? Vandaar dat alle reacties hier qua reactie en vragen aan totaal iptv zo negatief zijn ?
 
  • Like
Reacties: BenBem
Snelle reactie op vragen of opmerkingen? Vandaar dat alle reacties hier qua reactie en vragen aan totaal iptv zo negatief zijn ?

Het zijn mijn bevindingen. Mijn ervaringen met iptvtotaal zijn zeer positief. Ik kan niet beoordelen waardoor er een minder prettige ervaring bij andere personen is met iptvtotaal. De aanname dat, "alle reacties hier negatief zijn" snijdt geen hout. Of doe onderzoek, of zeg niets.

Nogmaals, mijn ervaringen zijn positief. Sarcastische reacties zijn wel erg simpel, toch? ?

Fijn weekend!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: sumitomo
Zelfs op Zondag moet ik bij nacht en ontij mijn nest uit om hier te :gum:
zoals ik al eerder aan gaf in mei van dit jaar dat het steeds meer storingen en uitval is
vaak gemeld maar er word blijkbaar niets mee gedaan geld is binnen dus zoek het verder maar uit daar lijkt het wel op
heel erg jammer geeft toch een scheef beeld van u als provider
maar goed ik krijg het idee dat het overal aan ligt de app het internet enz behalve bij u
heb nu een test en die loopt prima ook als die van uit blokt of uitvalt
dus krijg ik toch sterk de in druk dat er wat aan u kant niet goed gaat
ik betreur de gang van zaken
maar goed het zal zo wel horen de service is zeker niet hoog in het vaandel bij u
erg jammer
 
  • Verbluft
Reacties: Lex
zoals ik al eerder aan gaf in mei van dit jaar dat het steeds meer storingen en uitval is
vaak gemeld maar er word blijkbaar niets mee gedaan geld is binnen dus zoek het verder maar uit daar lijkt het wel op
heel erg jammer geeft toch een scheef beeld van u als provider
maar goed ik krijg het idee dat het overal aan ligt de app het internet enz behalve bij u
heb nu een test en die loopt prima ook als die van uit blokt of uitvalt
dus krijg ik toch sterk de in druk dat er wat aan u kant niet goed gaat
ik betreur de gang van zaken
maar goed het zal zo wel horen de service is zeker niet hoog in het vaandel bij u
erg jammer
Uhm, ik denk dat je hier mank gaat, @Lex is administrator, en houdt hier het forum netjes, en vrij van illegale zaken.

hij is geen IPTV provider, en ik denk dat ie daar ook niet mee geassocieerd wenst te worden?
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik denk dat @digiview wel inziet dat hij zich heeft vergist, en zijn bijdrage corrigeert.
 
Uhm, ik denk dat je hier mank gaat, @Lex is administrator, en houdt hier het forum netjes, en vrij van illegale zaken.

hij is geen IPTV provider, en ik denk dat ie daar ook niet mee geassocieerd wenst te worden?
ik reageer op mij eigen post en niet op die van lex

hij is geen IPTV provider, en ik denk dat ie daar ook niet mee geassocieerd wenst te worden?
dat is ook zeker niet de bedoeling het gaat over iptv totaal en niet over lex
sorry voor het ongemak
 
ik reageer op mij eigen post en niet op die van lex

hij is geen IPTV provider, en ik denk dat ie daar ook niet mee geassocieerd wenst te worden?
dat is ook zeker niet de bedoeling het gaat over iptv totaal en niet over lex
sorry voor het ongemak

dan heb je waarschijnlijk de verkeerde post gepakt, want er stond een quote van @Lex .

maar, hey, vergissen is menselijk??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.