IPTV-totaal

Desperados2005

Forumlid
17 feb 2022
10
2
6
hier ook 24/7 verbinding icm tivimate op android tv. Moet helaas wel constateren dat tijdens de F1 race de verbindingskwaliteit iets minder was

wiscel

Forumlid
11 jun 2022
12
0
1
53
Ik ben een jaartje bezig nu met IPTV, elke maand een andere provider. Ik kan maar niet de juiste vinden. Ook IPTV totaal geprobeerd deze week. De zenders reageren allemaal snel en goede kwaliteit, maar heeft niet de zenders die ik wil, dus maar weer verder zoeken.

Shaman

VIP
4 sep 2016
1.523
927
216
Ik ben een jaartje bezig nu met IPTV, elke maand een andere provider. Ik kan maar niet de juiste vinden. Ook IPTV totaal geprobeerd deze week. De zenders reageren allemaal snel en goede kwaliteit, maar heeft niet de zenders die ik wil, dus maar weer verder zoeken.
Wel eens gedacht aan het combineren van bepaalde aanbieders?

wiscel

Forumlid
11 jun 2022
12
0
1
53
Ik heb nu dus 2 abo's bij 2 aanbieders, maar dan moet ik steeds van pakket wisselen. Op mijn VU+ Ultimo 4K kan ik ze wel combineren maar daarop slaat het vaak vast.

@fijn: ik zoek dus VEEL Duitse/Zwitserse/Oostenrijkse zenders, dus niet alleen de standaardzenders die de meeste aanbieders hebben maar ook de iets minder bekende (vnl regionale) zenders.