IPTV Unlimited. NL International

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Domol,

Lijst kun je zelf makkelijk aanpassen en alleen HBO in de NL lijst klopt niet, maar dit is bekend. Het gaat bij ons om de kwaliteit van de streams. Voor wat betreft je link naar GenIPTV, nee het is uiteraard geen lijst van GenIPTV, moge dit even duidelijk zijn.

Nogmaals het gaat om de kwaliteit van de content.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: SenRav
Draai zelf al een jaartje of 10 mee in Kodi en IPTV land en heb al heel van IPTV providers versleten. Sinds gister dus Unlimited op een Mag 322 draaien, en ik ben zwaar onder de indruk. De zenders die ik kijk (sport, sport en nog eens sport) zijn kwalitatief uitstekend te noemen, en van buffering heb ik tot nu toe nog geen last gehad. Dat Unlimited snel reageert op berichten is ook fijn.

Wat wel mis is een filter-optie zodat ik al die Arabische, Balkan en andere zenders die ik toch niet kijk eruit kan gooien.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik gebruik inmiddels een testlijn en ik moet zeggen dat ik (na enige opstart problemen, die overigens meer aan mijzelf lagen dan aan UnlimitedNL) best tevreden ben met de beeld- en audiokwaliteit van de FHD/H265 streams. Ik ben ook erg tevreden met de snelheid waarmee ik via mail contact kreeg en er snel en adequaat op mijn vragen wordt geantwoord. Dat heb ik elders wel eens heel anders ervaren. Complimenten dus tot dusverre.

Ik ben heel benieuwd hoe de H265 streams zich houden tijdens de drukke kijkmomenten, zoals tijdens een F1 race. Ik wil deze graag testen komend weekend met Ziggo Sports Select FHD/H265 en Sky Sports F1 FHD/H265. Ik zal nadien hier een terugkoppeling doen. Bij eerdere IPTV aanbieders stortten de streams op die veelbekeken momenten compleet in en werden vrijwel onkijkbaar. Als de streams via UnlimitedNL wel stabiel FHD blijven, dan zou dit maar zo eens mijn definitieve keuze kunnen worden.

Wordt vervolgd .......
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik heb een aantal vragen, misschien kan @Reidinga of @UnlimitedNL deze beantwoorden:
- Is een VPN toegestaan?
- Iemand het op de Apple TV icm iPlaytv gebruikt? Filtert deze alle VOD eruit?
- Is er een mogelijkheid om 2 connecties tegelijk te hebben zoals bij Stack?
- Iemand ervaring met Braziliaanse kanalen? Deze zijn behoorlijk instabiel bij Stack, en deze zou ik toch graag meer bekijken.
 
- Wat betreft VPN, ik kijk altijd via VPN (sterker nog alle binnen/uitgaande internet verkeer loopt standaard via VPN die tussen het netwerk en de buitenwereld hangt). Dit geeft geen problemen op de kwaliteit en snelheid, dus ik denk dat ik deze als ja mag aanduiden.
- Je vraagt of deze alle VOD er uit filtert, bedoel je dat je graag geen vod in de lijst zou willen? Je kan bij bestellen aangeven welke beschikbare groepen je wel/niet wilt - dus mocht je geen vod willen zou je dit volgens mij kunnen aangeven.
- Wat betreft de 2 connecties - dit is helaas niet mogelijk, je zou hiervoor dus 2 aparte accounts moeten hebben om tegelijk op 2 apparaten te kunnen kijken.
- En wat betreft je laatste vraag - ik zou zeggen vraag eens een test aan, en kijk zelf of het is wat je zoekt. Uiteindelijk kan je altijd op advies van een ander afgaan, maar door zelf een dag te testen weet je zeker dat het is wat je er van verwacht

:)
 
  • Like
Reacties: Rudolf
- Wat betreft VPN, ik kijk altijd via VPN (sterker nog alle binnen/uitgaande internet verkeer loopt standaard via VPN die tussen het netwerk en de buitenwereld hangt). Dit geeft geen problemen op de kwaliteit en snelheid, dus ik denk dat ik deze als ja mag aanduiden.
- Je vraagt of deze alle VOD er uit filtert, bedoel je dat je graag geen vod in de lijst zou willen? Je kan bij bestellen aangeven welke beschikbare groepen je wel/niet wilt - dus mocht je geen vod willen zou je dit volgens mij kunnen aangeven.
- Wat betreft de 2 connecties - dit is helaas niet mogelijk, je zou hiervoor dus 2 aparte accounts moeten hebben om tegelijk op 2 apparaten te kunnen kijken.
- En wat betreft je laatste vraag - ik zou zeggen vraag eens een test aan, en kijk zelf of het is wat je zoekt. Uiteindelijk kan je altijd op advies van een ander afgaan, maar door zelf een dag te testen weet je zeker dat het is wat je er van verwacht

:)
Bedankt voor je antwoord.
Is er geen mogelijkheid de m3u zelf aan te passen in een webomgeving zoals bij andere bekende providers? Ik vind het soms fijn lekker zelf te kunnen rommelen.

VOD eruit filteren; zorgen dat ‘chabbels’ En ‘movies’ gescheiden worden weergegeven. Een aantal iOS/tvOS apps doen dit geweldig en downloaden automatisch alle imdb data etc erbij.
VPN is positief, vaak zie je dat verschillende providers geen of alleen dedicaties VPN gebruiken.
 
Daar ben ik momenteel nog mee bezig. Binnenkort heb je mogelijkheid om online zelf je lijsten aan te passen, en nog meer - maar dat kost wat tijd.
 
  • Like
Reacties: SenRav
Na de testlijn besteld en ben nog enthousiaster geworden. Nu ook USA/CA erbij. De kwaliteit van de zenders is subliem, zelfs de SD zenders zijn van hoge kwaliteit. De service is ook perfect, alle vragen worden netjes beantwoord. Men komt zelf met oplossingen die volgens mij niet binnen hun servicepakket horen en zij niet hoeven aan te bieden. Kortom een zeer tevreden mens, chapeau!
 
vreemd nu kan 12 maanden ineens wel weer?
Post automatically merged:

Na de testlijn besteld en ben nog enthousiaster geworden. Nu ook USA/CA erbij. De kwaliteit van de zenders is subliem, zelfs de SD zenders zijn van hoge kwaliteit. De service is ook perfect, alle vragen worden netjes beantwoord. Men komt zelf met oplossingen die volgens mij niet binnen hun servicepakket horen en zij niet hoeven aan te bieden. Kortom een zeer tevreden mens, chapeau!

ik was klant hier, wilde verlengen maar kreeg geen gehoor... tevens kon ik maar max 3 maanden contract afsluiten, lees nu dat 12 maanden nu wel ineens weer kan... vreemd
 
Is niet vreemd, wij hebben het hier over Unlimited HD INT het nieuwe pakket INTERNATIONAL
hier zit toch ook NL bij of niet?

tevens waren de prijzen van alleen NL een stuk duurder dan Unlimited HD INT nu is..
en neem nog niet weg dat ik nooit meer wat heb vernomen om te verlengen
 
hier zit toch ook NL bij of niet?

tevens waren de prijzen van alleen NL een stuk duurder dan Unlimited HD INT nu is..
en neem nog niet weg dat ik nooit meer wat heb vernomen om te verlengen
Daar zitten tevens de NL zenders tussen, dat klopt inderdaad. De prijzen van alleen NL zijn gelijk. Dat je geen reactie hebt gekregen om NL te verlengen is lastig inderdaad, graag weer ontopic.
Post automatically merged:

Voor de duidelijkheid nog even de prijzen, want dit was voor iedereen niet helemaal duidelijk:

International pakket 3 maanden 30.00
International pakket 6 maanden 50.00

International pakket 12 maanden 85.00

International pakket 3 maanden 2 connecties/url's 50.00
International pakket 6 maanden 2 connecties/url's 80.00

International pakket 12 maanden 2 connecties/url's 145.00
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Sbcobra
Nu waren ze altijd zo gefocust op het Nederlandse aanbod.
Waarom dan niet de VOD en Series ook gericht op NL.
Ze slaan van NL nu om naar wat ieder ander ook aanbiedt.
 
Nu waren ze altijd zo gefocust op het Nederlandse aanbod.
Waarom dan niet de VOD en Series ook gericht op NL.
Ze slaan van NL nu om naar wat ieder ander ook aanbiedt.
Beste Dreamshare,

Wij zijn nog steeds gefocust op NL content en IPTV U. NL zal begin november weer gewoon te bestellen zijn. Dit INT. pakket is voor ons een welkome aanvulling, mede om de goede prijs/kwaliteit verhouding, De beoordelingen over dit INT pakket zijn ook prima te noemen.

VOD NL films en series zijn lastig, maar dat weet jijzelf natuurlijk ook wel, maar wat niet is kan altijd nog komen, laat ik het daar maar bij houden, allen de vorm is nog niet bekend. :)
 
Beste Dreamshare,

Wij zijn nog steeds gefocust op NL content en IPTV U. NL zal begin november weer gewoon te bestellen zijn. Dit INT. pakket is voor ons een welkome aanvulling, mede om de goede prijs/kwaliteit verhouding, De beoordelingen over dit INT pakket zijn ook prima te noemen.

VOD NL films en series zijn lastig, maar dat weet jijzelf natuurlijk ook wel, maar wat niet is kan altijd nog komen, laat ik het daar maar bij houden, allen de vorm is nog niet bekend. :)
VOD's en Series zijn niet het probleem nu...
Stabiele buitenlandse content is veel moeilijker.
Het nadeel van die content is dat het de ene dag stabiel draait en de volgende dag is bagger...
Maar inderdaad een goede zet van jullie...zo trek je wel een groter publiek en kom je ook makkelijker uit de kosten maandelijks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.