IPTV Unlimited. NL International

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar is een en ander aangepast want de boodschap "5 kanalen open playsport" van nvidia is spoorloos verdwenen.
 
Laatst bewerkt:
vreemd dat deze plots verdwenen is....
Is toch niet vreemd als de info niet klopt. Informatie moet correct zijn, als deze niet correct is dan lijkt het mij niet meer als logisch dat deze verwijderd, cq aangepast wordt. Mooi woord hiervoor is transparantie :)
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Als iemand schrijft dat er 5 kanalen open zijn dan mag je toch vanuit gaan dat dit uit eigen ervaring is bij zijn eigen provider en niet van horen zeggen.
Ook nog stellig beweren dat wij in het verkeerde topic bezig zijn.
Dan kan je toch vragen stellen waar we hier mee bezig zijn.
Een hoop commotie voor niets.
Laat ons maar terugkeren naar de topic start dat wel goed nieuws bracht.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Nvidia verwijderd aan de lopende band zijn eigen berichten waardoor de samenhang van het geheel helaas ver te zoeken is.
 
bijdrage #37 van nvidia klopt ook niet. Er bestaat wel degelijk een geverifieerde website van unlimitediptv.
Weliswaar kaal en elementair maar ze bestaat wel. Verder zoeken zou ik zeggen.
Meer mag ik daar niet over kwijt.
 
bijdrage #37 van nvidia klopt ook niet. Er bestaat wel degelijk een geverifieerde website van unlimitediptv.
Weliswaar kaal en elementair maar ze bestaat wel. Verder zoeken zou ik zeggen.
Meer mag ik daar niet over kwijt.
Dit is op het moment nog work in progress :) dus voor de mensen die unlimited account hebben nog even geduld - ik zal op de juiste plaats wel aangeven zodra deze bruikbaar is. (Buiten het forum i.v.m. de regels).

[Edit] Ik zie trouwens dat de site die jij bedoeld ook niet de site is die ik bedoelde.., maar dat is beetje off-topic
 
Laatst bewerkt:
Het is niet omdat het work in progress is dat je op een kale website geen info kunt halen.;)
Maar ik vrees dat we stilaan op verboden terrein komen.
Ik wil de regels wel respecteren.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
ja, is toch niet te vinden. Gelukkig zijn andere aanbieders wel makkelijker te vinden door gewoon hun naam in google te typen...
 
Van de zeer deskundige @Reidinga had ik vernomen dat hier het nieuwe pakket Unlimited HD INT werd besproken. Dat is dan ook gelijk de reden dat ik hier een account heb aangemaakt omdat ik de INT tak van Unlimited onder mijn hoede heb.

Uiteraard gaan wij ons hier netjes houden aan de forumregels, dus worden er geen links geplaatst welke in strijd zijn met deze regels.

Wat ik hier wel zou willen doen is vragen te beantwoorden als die er zijn en updates qua kanalen doorgeven. Op dit moment heeft Unlimited HD INT ruim 4000 kanalen uit vele landen (VOD 1300). De meest populaire streams zijn in FHD HEVC 265 (@Reidinga heeft hier in de 1e post uitgebreid over gepost).

Ik kan mij voorstellen dat niet alle kanalen interessant zijn voor iedereen, daarom is het ook mogelijk om bepaalde landen in het pakket te zetten, wilt uu alleen NL/BE/UK/DE bijvoorbeeld? Geen probleem uiteraard.

Ook de meest populaire Nationale en Internationale sportzenders zijn in FHD HEVC 265 (NL/UK/DE/BEING). De populaire Play Sport zenders zitten nog niet in het pakket maar het is zekers de bedoeling deze toe te voegen. (wij houden u hier op de hoogte)

Voor wat betreft het aanvragen van pakketten U nlimited HD NL kan ik u mededelen dat begin volgende maand alles weer op orde is. Heeft Unlimited HD een website? Nee, dat wil zeggen nog niet (wat @Reidinga al aangaf).

Goed, hoop dat ik middels deze post wat meer duidelijk heb kunnen verschaffen zonder de regels te overtreden en vragen staat verder vrij.

Prijzen waren ook al doorgegeven hier, maar voor de zekerheid dan nog even:

  • International pakket 3 maanden 30.00
  • International pakket 6 maanden 50.00
  • International pakket 12 maanden 85.00
  • International pakket 3 maanden 2 connecties/url's 50.00
  • International pakket 6 maanden 2 connecties/url's 80.00
  • International pakket 12 maanden 2 connecties/url's 145.00

Met vriendelijke groet,

Unlimited HD INT

You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
Beste Robert,

Wij houden ons graag aan de forumregels en zullen hier dus geen posts plaatsen welke in strijd zijn met deze regels, maar vragen staat vrij uiteraard. ;)
 
ok, mss een hint wat we moeten intypen in google om jullie te vinden, of hoe we u dan wel op een correcte manier kunnen contacteren
 
testlijntje bekeken, en moet zeggen beter heb ik nog niet gehad. Zenders die niet werkten bij andere providers werken hier wel.
Enige minpuntje voor mij is het ontbreken van nl fims / series en xxx
 
  • Like
Reacties: UnlimitedNL
testlijntje bekeken, en moet zeggen beter heb ik nog niet gehad. Zenders die niet werkten bij andere providers werken hier wel.
Enige minpuntje voor mij is het ontbreken van nl fims / series en xxx

Beste Inti,

Bedankt voor je beoordeling. Voor wat betreft de NL films en series, deze zitten er helaas niet in en XXX is tegenwoordig op het Internet overal te vinden dus heeft geen prio bij ons.
 
Ik heb ook een testlijn ontvangen er persoonlijk ben ik qua zender indeling niet echt heel tevreden. In de nl groep ook zenders die niet meer in nederland uitzenden en de zender volgorde is een beetje rommelig.Het beeld van de zenders zien er wel super uit en de zenderlijst heeft heel veel weg van geniptv.en helaas geen Nederlandse vod.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.