IPTV Unlimited. NL International

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus laat dat een waarschuwing zijn, niet meer bestellen bij unlimited
Wat zijn jullie kortzichtig?.......als er binnen 5 minuten geen antwoord komt zijn wij ervandoor? Is het misschien een idee om ons eerst eens te laten uitzoeken waar de storing zit?
Post automatically merged:

Die criminelen liggen allang van jullie centen op een warm strand ….
Beetje onzinnige reactie, vindt jezelf ook niet?
Post automatically merged:

Duiste zenders > Verschillende getest en werken
Italiaanse zenders > Verschillende gestes en werken
 
Laatst bewerkt:
Dus, heeft ment een probleem met een bepaald account, graag mailen naar het bekende mailadres met je IPTV url
Post automatically merged:

Ik heb al twee dagen geleden een msg gestuurd als je daar geen antwoord op krijgt binnen 48 uur vind ik dat niet kortzichtig.
Ik begrijp best dat er storingen zijn maar geef dan even antwoord, binnen 48 uur mag ik dat toch verwachten, zoiets van word aan gewerkt.
Bij een aantal berichten heb ik al een week geen antwoord gekregen.
Als er gehele boeketten uitliggen kan dat gebeuren maar met een kort antwoord weet ik ook waar ik aan toe ben.
Nogmaals het is iptv en heb al meerdere providers gehad dus weet dat er storingen kunnen optreden dus neem het je zeker niet kwalijk.
Enkel is het de laatste week wel erg onstabiel als er volledige boeketten niet te bereiken zijn voor dagen achter elkaar.
No hard feelings dit wilde ik wel even kwijt...gelukkig werkt sky UK nog dat was voor mij de reden van iptv.
Hopelijk kan het opgelost worden in ieder geval succes met het oplossen.
Volledige bouquetten? Wat ik hier al neergezte had, wij zijn gisteren en vandaag aan het testen gegaan maar zien op dit moment geen bouquetten die volledig weg zijn. Mail dus je url zodat wij specifieker kunnen zoeken of het lokaal of server side is.
 
Ik heb je mijn lijn gestuurd en ik heb net nog even getest met Kodi, Perfect Player en Siptv maar o.a Duitsland en Italie werken hier toch echt niet.
Post automatically merged:

Top!
Bedankt met de nieuwe url die je gestuurd hebt werken de kanalen van de Duitser en Italianen weer!
Post automatically merged:

En nogmaals bedankt ik zie nu ook sky sport arena....super bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Omdat de boeketten iets anders zijn verdeeld zou volgens mij een reload van de playlist al voldoende moeten zijn. Reloaden is in het algemeen wel verstandig zo 1 x per 2 weken omdat er streams bij- en afgaan.
 
Hoe reload je de lijst?
volledig opnieuw downloaden en erin zetten?
Afhankelijk van je player zit deze optie er altijd wel in. In Perfect Player bijvoorbeeld het icoon gebruiken pijl linksom, klik je daarop dan herlaad de lijst. In IPTV Smarters zit deze optie tussen de instellingen.
Post automatically merged:

dus laat dat een waarschuwing zijn, niet meer bestellen bij unlimited
Dus deze opmerking is totaal niet op zijn plaats en zou misschien wel verwijderd kunnen worden door de plaatser. Alle streams waren in orde en een simpele reload van de lijst had het probleem dus gelijk opgelost.
 
Inmiddels werkt het weer top en ben ik weer zeer tevreden, nu prima geholpen, top!
Nu ga ik vaker mijn lijst reloaden waarschijnlijk zat daar het probleem en niet bij Unlimited iptv...sorry!
 
Maakt het nu nog veel uit welke app je gebruikt dan, die van Perfect Player of de Smarters IPTV pro app
 
Maakt het nu nog veel uit welke app je gebruikt dan, die van Perfect Player of de Smarters IPTV pro app
Is persoonlijk, maar ga je op safe dan is Perfect Player een prima app. Belangrijk ook zijn je instellingen binnen de app, als voorbeeld, Hardware codering aanzetten.
 
ok, mijn excuses voor mijn reactie. Maar het was toch vreemd dat er meerdere waren die plots geen antwoord meer kregen bij hun mail
 
Soms lopen emoties nogal snel op - en iptv blijft ook iptv. Er wordt aan alle kanten altijd hard gewerkt om te zorgen dat de kijkervaring goed is, maar helaas zijn er ook factoren van buitenaf (zoals DDoS aanvallen) die soms de boel kunnen vertragen, en zorgen voor nodige updates.
Voor directe vragen - de meeste die Unlimited hebben zijn toch onderdeel van de Telegram groep, als je daar een balletje opgooit heb je meestal heel snel een antwoord ;)
 
Dikke pluim voor deze aanbieder! Al een aantal jaar maak ik gebruik van deze aanbieder, die echt veruit de meest stabiele en best leverende aanbieder is die ik ooit gehad heb. Heb in het verleden diverse abonnementen bij andere aanbieders gehad, echter zou ik nu niet meer zonder Unlimited kunnen! Eigenlijk nooit gezeik met bufferen (ligt 99% van de tijd aan je eigen verbinding) en perfect beeld met de FHD kanalen.

Gisteren een mail naar Unlimited gestuurd om mijn in januari aflopende jaarabonnement te verlengen met wederom een jaar. Vrijwel direct een mail terug dat het vandaag geregeld zou gaan worden. En inderdaad, vandaag netjes een mail gehad met betaalinstructies. Na betalen wederom direct een mail ontvangen dat mijn abonnement aansluitend met een jaar verlengd is. Top service, top kanalen, top VOD, top aanbieder!
 
Ook ik heb laatst een test bij jullie gedraaid, top kwaliteit beeld alleen mis ik wel de US zenders bij jullie.
Wat is eigenlijk de reden dat jullie geen US zenders aanbieden in het INT pakket? Reden dat ik het vraag omdat ik graag naar US channels kijk en dat ook 1 van de rendenen is waar voor ik IPTV gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.