Ja bij mij idem dito.Helaas al dagen Duitsland en Italië eruit en antwoorden krijg je niet.
Ja bij mij idem dito.Helaas al dagen Duitsland en Italië eruit en antwoorden krijg je niet.
Wat zijn jullie kortzichtig?.......als er binnen 5 minuten geen antwoord komt zijn wij ervandoor? Is het misschien een idee om ons eerst eens te laten uitzoeken waar de storing zit?dus laat dat een waarschuwing zijn, niet meer bestellen bij unlimited
Beetje onzinnige reactie, vindt jezelf ook niet?Die criminelen liggen allang van jullie centen op een warm strand ….
Volledige bouquetten? Wat ik hier al neergezte had, wij zijn gisteren en vandaag aan het testen gegaan maar zien op dit moment geen bouquetten die volledig weg zijn. Mail dus je url zodat wij specifieker kunnen zoeken of het lokaal of server side is.Ik heb al twee dagen geleden een msg gestuurd als je daar geen antwoord op krijgt binnen 48 uur vind ik dat niet kortzichtig.
Ik begrijp best dat er storingen zijn maar geef dan even antwoord, binnen 48 uur mag ik dat toch verwachten, zoiets van word aan gewerkt.
Bij een aantal berichten heb ik al een week geen antwoord gekregen.
Als er gehele boeketten uitliggen kan dat gebeuren maar met een kort antwoord weet ik ook waar ik aan toe ben.
Nogmaals het is iptv en heb al meerdere providers gehad dus weet dat er storingen kunnen optreden dus neem het je zeker niet kwalijk.
Enkel is het de laatste week wel erg onstabiel als er volledige boeketten niet te bereiken zijn voor dagen achter elkaar.
No hard feelings dit wilde ik wel even kwijt...gelukkig werkt sky UK nog dat was voor mij de reden van iptv.
Hopelijk kan het opgelost worden in ieder geval succes met het oplossen.
Afhankelijk van je player zit deze optie er altijd wel in. In Perfect Player bijvoorbeeld het icoon gebruiken pijl linksom, klik je daarop dan herlaad de lijst. In IPTV Smarters zit deze optie tussen de instellingen.Hoe reload je de lijst?
volledig opnieuw downloaden en erin zetten?
Dus deze opmerking is totaal niet op zijn plaats en zou misschien wel verwijderd kunnen worden door de plaatser. Alle streams waren in orde en een simpele reload van de lijst had het probleem dus gelijk opgelost.dus laat dat een waarschuwing zijn, niet meer bestellen bij unlimited
Is persoonlijk, maar ga je op safe dan is Perfect Player een prima app. Belangrijk ook zijn je instellingen binnen de app, als voorbeeld, Hardware codering aanzetten.Maakt het nu nog veel uit welke app je gebruikt dan, die van Perfect Player of de Smarters IPTV pro app
Excuses aanvaard .....maar waren er 2ok, mijn excuses voor mijn reactie. Maar het was toch vreemd dat er meerdere waren die plots geen antwoord meer kregen bij hun mail
Bedankt voor je bijdrage, jij had geloof ik wel ons toppakket Unlimited NL