iptv van Dreambox is er mee opgehouden

rolandmenting

Forumlid
9 jun 2019
8
0
1
46
Hoi ik heb sinds een paar weken iptv
via de app Smart iptv
ik heb de app gekocht en een jaar abbo genomen bij Dreambox.
nu had ik meer dan 1000 zenders en ook nog dat ik films kon kijken op een ander kanaal daar was ook een lijst om uit te kiezen.
nu sinds vandaag staat er niks meer in de app 0,0 aan films en kanalen.
Nu ben ik opzoek gegaan om de zenders weer terug te krijgen ik heb er een paar gevonden en m3u van in de app gezet.
wie kan mij duidelijk uitleggen om zoveel mogelijk zenders kanalen en evt die films weer terug te krijgen.
Ik zag dat de app een update heeft gehad en daarom alles eraf heeft gehaald.
Tv kanalen was denk ik de hele wereld lol
kwa films vrij nieuwe zoals Dumbo. After.Aquaman.

Ik zou graag weten hoe ik het terug kan zetten.
welke apps of proggie welke links etc etc
en in groepen kan plaatsen .
Alvast bedankt.
 
Hoi ik heb sinds een paar weken iptv
via de app Smart iptv
ik heb de app gekocht en een jaar abbo genomen bij Dreambox.
nu had ik meer dan 1000 zenders en ook nog dat ik films kon kijken op een ander kanaal daar was ook een lijst om uit te kiezen.
nu sinds vandaag staat er niks meer in de app 0,0 aan films en kanalen.
Nu ben ik opzoek gegaan om de zenders weer terug te krijgen ik heb er een paar gevonden en m3u van in de app gezet.
wie kan mij duidelijk uitleggen om zoveel mogelijk zenders kanalen en evt die films weer terug te krijgen.
Ik zag dat de app een update heeft gehad en daarom alles eraf heeft gehaald.
Tv kanalen was denk ik de hele wereld lol
kwa films vrij nieuwe zoals Dumbo. After.Aquaman.

Ik zou graag weten hoe ik het terug kan zetten.
welke apps of proggie welke links etc etc
en in groepen kan plaatsen .
Alvast bedankt.
Ik heb je post nu 3x gelezen en eigenlijk snap ik er nog steeds niets van.
Je moet gewoon weer contact zoeken met de persoon die jouw dit allemaal heeft verkocht hij kan namelijk jouw m3u weer opnieuw ingeven bij Siptv.
Of hij moet je even de m3u sturen dan kan je het zelf doen...ik neem aan dat je de 5.50€ wel hebt betaald voor het gebruik van de Smart IPTV app?
 
Ik heb je post nu 3x gelezen en eigenlijk snap ik er nog steeds niets van.
Je moet gewoon weer contact zoeken met de persoon die jouw dit allemaal heeft verkocht hij kan namelijk jouw m3u weer opnieuw ingeven bij Siptv.
Of hij moet je even de m3u sturen dan kan je het zelf doen...ik neem aan dat je de 5.50€ wel hebt betaald voor het gebruik van de Smart IPTV app?
Hoi ik heb alles betaald.
De app
En voor 1 jaar abbo.
 
Ik had een tijdje terug ook nergens meer beeld op, ik werk met iptv via mijn mediaplayer.
In die app opnieuw de kanalen gezocht en alles deed het weer, misschien dat dit bij jou ook de oplossing is. ;)
 
Ik had een tijdje terug ook nergens meer beeld op, ik werk met iptv via mijn mediaplayer.
In die app opnieuw de kanalen gezocht en alles deed het weer, misschien dat dit bij jou ook de oplossing is. ;)
Uhm thanks. Hoe is dat mogelijk om te doen.
 
Ik heb iets van hem gekregen
M3u_plus het is een bestand wat nu te doen.
Post automatically merged:
Niet echt handig dit hier te posten.Zou dit maar weghalen
Op de website van kun je jouw url invullen.
Maar als ik op de link druk dan geeft hij de melding al dat die niet (meer)werkt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet echt handig dit hier te posten.Zou dit maar weghalen
Op de website van kun je jouw url invullen.
Maar als ik op de link druk dan geeft hij de melding al dat die niet (meer)werkt...
Mijn naam is weggelaten
Post automatically merged:

Ik heb mijn naam verwijderd
 
Jouw app = via web te benaderen.
hier zie je een veld MACADRES daar vul jij je Macadres in van je app even zoeken in je Menu van je app.
Daarnaast staat een URL mogelijkheid daar plak jij je m3u in nu wel met naam ? als je dat gedaan hebt?
Dan klik je even aan dat je geen robot bent en vervolgens druk je op Send.Nu zal de m3u verzonden worden naar je app.
Vervolgens herstart je even je app en dan zal je daarna een balkje of iets zien lopen dat de data ingelezen wordt.
En dan zal je daarna weer gebruik moeten kunnen maken van je IPTV.
Dit soort dingen kan een goede reseller ook voor je doen..
 
Jouw app = via web te benaderen.
hier zie je een veld MACADRES daar vul jij je Macadres in van je app even zoeken in je Menu van je app.
Daarnaast staat een URL mogelijkheid daar plak jij je m3u in nu wel met naam ? als je dat gedaan hebt?
Dan klik je even aan dat je geen robot bent en vervolgens druk je op Send.Nu zal de m3u verzonden worden naar je app.
Vervolgens herstart je even je app en dan zal je daarna een balkje of iets zien lopen dat de data ingelezen wordt.
En dan zal je daarna weer gebruik moeten kunnen maken van je IPTV.
Dit soort dingen kan een goede reseller ook voor je doen..
LOL ik heb nu zoveel dat ik de weg totaal kwijt ben???? niet normaal.
 
Ook ik overweeg met Smart IPTV in zee te gaan, maar is dit verantwoord. Lees zoveel shit....
 
Ook ik overweeg met Smart IPTV in zee te gaan, maar is dit verantwoord. Lees zoveel shit....
Geen idee wat jij bedoelt?Met al die shit?
En mee in zee te gaan?Dit is in ieder geval GEEN IPTV aanbieder als jij dat soms denkt?
Smart IPTV is een betaalde app om IPTV mee te kunnen kijken voor diverse TV's en Android boxen persoonlijk vind ik de app niets maar als je niet anders weet is die goed te gebruiken.
 
Geen idee wat jij bedoelt?Met al die shit?
En mee in zee te gaan?Dit is in ieder geval GEEN IPTV aanbieder als jij dat soms denkt?
Smart IPTV is een betaalde app om IPTV mee te kunnen kijken voor diverse TV's en Android boxen persoonlijk vind ik de app niets maar als je niet anders weet is die goed te gebruiken.
Ik ben een pure leek op dit gebied. De advertentie van hen belooft heel veel. Dat zoek ik, Nederlander wonend in Thailand.
 
Ik ben een pure leek op dit gebied. De advertentie van hen belooft heel veel. Dat zoek ik, Nederlander wonend in Thailand.
Ja jij zoekt dus een IPTV aanbieder.
Ik zou zeggen kijk even tussen de reviews daar staan er genoeg probeer gewoon een trail van iemand en beoordeel dan zelf.
En de beste houdt je dan en sluit je een abo bij af.