Iptv veilig of niet ?

Bakker82

Actief
8 sep 2017
39
10
6
41
Ik lees zojuist een artikel dat er illegaal iptv aanbieders zijn op gepakt dus mijn vraag is is het nu veilig of niet om iptv te nemen.
Een jongen hier in de buurt die bied kastjes incl jaar iptv aan voor 180 euro 80 voor kastje 100 voor iptv. Maar nu heb ik zelf een Nvidia shield 2017 en daar wil hij het mij niet op zetten omdat ik volgens hem dan grote kans heb gepakt te worden en hij dan ook omdat volgens hem de Nvidia shield geen veilig apparaat is en die hij verkoopt zijn volgens hem zo in te stellen dat ze niet te vinden zijn. Enigste wat kan zegt hij dat de hoofdaanbieder waar hij het weer voor aanbied gepakt word en het uit de lucht gaat en ik dan zwart beeld heb. Maar ik zelf word dan niet gepakt... waar ik ook niet op zit te wachten want kan mij geen hoge boetes permitteren.

Dus mijn vraag is wel of geen iptv zoja wat raden jullie aan want hoe deze jongen praat tegen mij ben ik zowieso klaar met hem. (Hou niet van grootpraat en betweter gedrag dus van hem hoef ik het zowieso niet.)
En wel of geen vpn ?

Box die ik heb is dus een Nvidia Shield 2017

Benieuwd hoe jullie er over denken en wat
 
Ik kan je met zekerheid zeggen dat die jongen onzin uitkraamt!

Die kastjes die veelal aangeboden worden met een iptv abonnement is vaak troep eerste klas dus niet aan beginnen.
Een Shield is het neusje van de zalm daar kunnen die kastjes echt niet tegenop dus ik zou dan ook niet weten waarom dat abonnement op een Shield niet mogelijk zou zijn.
Wat betreft veiligheid, zijn kastje is niet veiliger of minder veilig dan dat jezelf aan de slag gaat met een iptv provider.
Wat iptv betreft kijk eens bij Hiptv of bij Rapid, hier op dit forum zijn de afnemers daar uiterst tevreden over.
Wat VPN betreft ik zou daar persoonlijk wel voor kiezen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Bakker82
Uw Nvidia Shield 2017 is een prachtig apparaat voor gebruik van IPTV, je kan deze installeren via Kodi 17.6 of Apk Perfect player te installeren.
Een los abonnement nemen van een IPTV aanbieder, gemakkelijk terug te vinden via Google.
Een Vpn heb je niet nodig voor IPTV.
 
  • Like
Reacties: Bakker82
Ik kan je met zekerheid zeggen dat die jongen onzin uitkraamt!
Ja dat was ook mijn eerste indruk want hij bleef maar hameren dat ik gepakt kan worden als ik het via een ander doe en via hem was ik veilig. Dus had al zoiets van hij wil te graag iets verkopen. En dan ook nog kastjes als je die op naam zoekt je er op google niets over vind.
Post automatically merged:

Uw Nvidia Shield 2017 is een prachtig apparaat voor gebruik van IPTV, je kan deze installeren via Kodi 17.6 of Apk Perfect player te installeren.
Een los abonnement nemen van een IPTV aanbieder, gemakkelijk terug te vinden via Google.
Een Vpn heb je niet nodig voor IPTV.

Oke dan toch nog maar weer meer in verdiepen eerst ff proefje en dan abbo voor jaar maar nu zie ik dat de topic met de aanbieders weg zijn dus hoe kom ik nu te weten waar ik moet zijn ?
 
Ja zag al dat meningen daar over verdeeld waren want 1 zegt is niet nodig en ander zegt het vertraagd je snelheid. Etc

Maar vpn zitten ook weer kosten aan toch ?

En welke iptv aanbieder word hier een beetje aanbeveelt ?

Zijn misschien vele (rare) vragen maar wil mij er nu wel eens goed in gaan verdiepen. Dus heb graag alles duidelijk. Zelf ben ik ook wel topics aan het lezen hoor maar hoor ook graag jullie bevindingen.
 
Ik gebruik Ipvanish, wat vertraging betreft iptv heeft zoveel bandbreedte niet nodig dus ook met een VPN is dat totaal geen probleem, niet alle iptv providers laten een VPN verbinding toe dus dat moet wel even uitgezocht worden.
En ja een goeie VPN kost geld maar duur hoeft dat niet te zijn, nogmaals dat is iets wat ik prefereer misschien is het niet echt nodig.
 
In een eerdere post heb ik die vraag al beantwoord.
Zie het idd sorry ?
Post automatically merged:

Zelf gebruik ik Hiptv en ben hartstikke tevreden. :)
Heb hier nu een proeflijn op aangevraagd.
Post automatically merged:

Heb nu de proeflijn van hiptv vanaf vanmiddag 17:30 draaien en moet zeggen valt mij niets niet tegen tot nu toe.
 
Laatst bewerkt:
Heb nu de proeflijn van hiptv vanaf vanmiddag 17:30 draaien en moet zeggen valt mij niets niet tegen tot nu toe.
En heeft die positieve ervaring er toe geleid om daar een abonnement te nemen . En ik lees elders hier dat er diverse zenders problemen hebben .... kun je dat bevestigen?
 
  • Like
Reacties: Bakker82
Heb niet alle zenders bekeken want was weinig thuis helaas. Maar wat ik heb gezien was goed. Alleen viel mij wel op dat bij de zenders die ik heb gekeken dat vaak de gewone zender beter was dan de HD zender die was vaak blokkerig. Ben wel zeer tevreden maar heb nog geen abonnement genomen wil nog even uitzoeken als ik het doe dan ook risico neem op een boete want hoor veel nare berichten over stichting brein dus daar wil ik mij eerst even in verdiepen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Misschien nog een idee dat mensen reageren welke vpn ze hebben in combi met welke ip abonnement. Dan kan je er vanuit gaan dat dat werkt. Ip tv heb ik niet wel vpn voor ong 2,5 euro in de maand die ook deelbare is met anderen (nordvpn) succes. :p