Iptv via internet provider Ziggo werkt niet

abartels

Nieuwkomer
3 jun 2021
3
0
1
56
Goedemiddag. Mijn buurman kijkt al geruime tijd via een kastje iptv enige dagen terug werden de zenders niet meer geladen. Internet en alles doet het gewoon. Ook youtube via het kastje. Als ik het kastje via mijn netwerk laat lopen, dan wekt het wel. Nu heeft mijn buurman Ziggo(werke eerst gewoon wel) en ik kpn. Kan het daar iets mee te maken hebben. Bijv dat ziggo iets blokkeerd? Het adres wat gebruikt wordt is:
Via zijn provider blijft het laten (twee tandwieltjes) via mijn provider krijgen we de zenderlijst wel
 
Werkt het bij je buurman wel als je de link in een webbrowser opent op een computer/laptop ?
Post automatically merged:

Word er gebruik gemaakt van een VPN bij de buurman ?
 
Laatst bewerkt:
Het is al eens eerder onderwerp van discussie geweest op dit forum.
Doe eens gek en vraag een test aan bij een andere aanbieder kijken wat dat brengt.
Er zitten hier meerdere ziggo gebruikers met iptv en daar werkt het gewoon.
Dus er moet iets anders aan de hand zijn.
Post automatically merged:

Jullie hebben toevallig ook niet op een mobiel zitten proberen en tegelijkertijd de box ook aan?
Want dat zou een ip ban op kunnen leveren.
 
Je kan proberen de url te vervangen door het onderliggende ipadres:


  1. Press the Windows logo key + S to open the Windows Search bar.
  2. Type ‘cmd’ (without quotes) and select Command Prompt from the list.
  3. Run Command Prompt as an administrator (right-click on it and select the necessary option).
  4. Input the following command (without .) and hit Enter:
    tracert + the URL
  5. Now you can see the IP address.
  6. Copy it. Then paste it into your browser’s address bar.
 
Waarschijnlijk is er een ISP lock actief. Je buurman kan dit het beste navragen aan zijn reseller. Waarschijnlijk kan de reseller de ISP lock (door een vinkje uit te zetten) ongedaan maken.