IPTV VIA SMART TV OF TOCH BETER EEN BOX ????

Reidinga

VIP
28 mei 2017
923
967
Is siptv echt zo goed? misschien ook maar eens installeren dan.. heb een android tv, kodi draait er ook goed op eens zien of siptv ook lukt :)

[Edit] SIPTV even geinstalleerd maar man dat werkt.. Alleen ff wachten tot nieuwjaar om m aan te schaffen.. Heb geen creditcard, en PayPal staat niks op :p kan alleen opladen vanaf 25 euro.. dat is me iets te veel (met deze dagen te veel uitgegeven) ..

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix

AadjeH

Forumlid
25 dec 2017
21
11
Drenthe
Nou fijne ervaring met IPTV mensen.
Ben hier net mee bezig en abbo bij HIPTV genomen maar was zoals al eerder vermeld niet zo best.
Nu kontakt gehad met HIPTV met name met Chantal Boomsma, zoals zij zich noemt en werd ronduit schofterig behandeld als een straatjochie van 16 jaar terwijl ik een man ben met maar liefst 58 jaar levenservaring :cautious:
Nu na wat over en weer gemaild te hebben waarbij ik geen onvertogen woord heb gebruikt maar wel heb laten weten wat ik vindt heeft men mij maar een BAN gegeven vanwege het bedreigen van een medewerker hetgeen ik absoluut niet heb gedaan. >:(
Ik krijg verder op mail naar [email protected] geen antwoord meer.
Fijne ervaring dus.
Ik hoop dat hier iemand is van HIPTV die mij wel netjes te woord kan staan ik weet dat er forumleden werkzaam zijn daar alleen niet wie.
Anders is dit een vroegtijdig en snel afscheid van IPTV voor mij waarbij ik mij flink bedrogen voel.
Gelukkig maar een abbo van 1 maand afgesloten voor € 15.- maar het gaat om het princiepen toch, netje en eerlijk wederzijds zaken doen.:sick2:

Indien nodig heb ik de hele mailsessie opgeslagen, knappe jongen die daar een bedreiging vindt.
Alleen maar een klacht/vraag en mening.

• Like
Reacties: Markenmies

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.656
2.021
/dev/null
ik weet dat er forumleden werkzaam zijn daar alleen niet wie.
Er werkt hier niemand meer van HIPTV sinds @Eric Hebs is verbannen wegens het niet na leven van de regels.

Verder hoor ik weinig klachten over HIPTV dus ben benieuwd wat er dan gebeurd is dat ze zo boos zijn. Misschien even met een ander e-mail adres mailen en netjes vragen of je nog geholpen kan worden.

AadjeH

Forumlid
25 dec 2017
21
11
Drenthe
Misschien even met een ander e-mail adres mailen en netjes vragen of je nog geholpen kan worden.
Nou ik ben niets anders dan netjes geweest en dat is nu wel klaar. Misschien werken de kanalen goed op een box maar bij mij niet en als je daar dan niets over mag vragen (netjes) ben ik er nu wel klaar mee en ga ik andere stappen proberen maar o wat een leuke kennismaking

Er werkt hier niemand meer van HIPTV sinds @Eric Hebs is verbannen wegens het niet na leven van de regels.
Raar ik zie alleen maar goede dingen hier en iedereen verdrietig dat hij weg is maar toch verbannen???

Reidinga

VIP
28 mei 2017
923
967
sinds @Eric Hebs is verbannen wegens het niet na leven van de regels
Dat verbaast me ook wel inderdaad, dat wist ik niet.. had wel al gehoord dat hij niet meer werkzaam zou zijn bij Hiptv? of zoiets heb ik begrepen, maar dat hij hier verbannen is dat wist ik niet :eek:

AadjeH

Forumlid
25 dec 2017
21
11
Drenthe
Maar ja ik zou graag willen weten waar ze zitten dat HIPTV dan ga ik mijn € 15,- terughalen al moet ik er 50 euro voor rijden >:(

stevie-vvv

Senior
18 sep 2017
330
132
Iptv op een Dreambox is ook mogelijk, gewoon het m3u bestand op een plek zetten die bereikbaar is op je dreambox en via de mediaplayer op de Dreambox selecteren.

Rob0860

Gevorderd
24 jul 2016
141
69
Ik ben weg bij HIPTV, teveel storing en als ik het melde dan lag het niet aan hun, dus ja dan is de keuze snel gemaakt

• Like
Reacties: Markenmies

stevie-vvv

Senior
18 sep 2017
330
132
Ik gebruik een buitenlandse iptv provider dit omdat ik enkel interesse heb in de Sky kanalen, de NL zenders heb ik gewoon netjes van Ziggo.

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.392
4.463
Twente
Dat verbaast me ook wel inderdaad, dat wist ik niet.. had wel al gehoord dat hij niet meer werkzaam zou zijn bij Hiptv? of zoiets heb ik begrepen, maar dat hij hier verbannen is dat wist ik niet :eek:
Zoiets gaat snel een eigen leven leiden en dat heeft Eric niet verdient .

Hij heeft mij persoonlijk verzocht zijn account hier te verwijderen omdat hij een andere fase in zijn leven ging bewandelen dus van dwang omdat hij regels had overtreden is mij niks bekend.

Reidinga

VIP
28 mei 2017
923
967
Oke :) ik citeerde enkel wat ik las, ik heb zelf niet geïmpliceerd dat hij verbannen zou zijn.. Vond het zelf al vreemd gezien hij toch een lid was dat al langer op dit forum actief was, en zover ik weet en zelf gemerkt heb een persoon met een hoop kennis van zaken.

• Like
Reacties: LeX

Laiverd

Nieuwkomer
18 jul 2019
3
0
Nou fijne ervaring met IPTV mensen.
Ben hier net mee bezig en abbo bij HIPTV genomen maar was zoals al eerder vermeld niet zo best.
Nu kontakt gehad met HIPTV met name met Chantal Boomsma, zoals zij zich noemt en werd ronduit schofterig behandeld als een straatjochie van 16 jaar terwijl ik een man ben met maar liefst 58 jaar levenservaring :cautious:
Nu na wat over en weer gemaild te hebben waarbij ik geen onvertogen woord heb gebruikt maar wel heb laten weten wat ik vindt heeft men mij maar een BAN gegeven vanwege het bedreigen van een medewerker hetgeen ik absoluut niet heb gedaan. >:(
Ik krijg verder op mail naar [email protected] geen antwoord meer.
Fijne ervaring dus.
Ik hoop dat hier iemand is van HIPTV die mij wel netjes te woord kan staan ik weet dat er forumleden werkzaam zijn daar alleen niet wie.
Anders is dit een vroegtijdig en snel afscheid van IPTV voor mij waarbij ik mij flink bedrogen voel.
Gelukkig maar een abbo van 1 maand afgesloten voor € 15.- maar het gaat om het princiepen toch, netje en eerlijk wederzijds zaken doen.:sick2:

Indien nodig heb ik de hele mailsessie opgeslagen, knappe jongen die daar een bedreiging vindt.
Alleen maar een klacht/vraag en mening.
Sluit me er volledig bij aan. Wat een drama. Gelukkig ook andere provider die me wel goed helpt. Alle bewijs materiaal beschikbaar. Kortom: niet aan beginnen!!!