IPTV VIA SMART TV OF TOCH BETER EEN BOX ????

AadjeH

Actief
25 dec 2017
30
11
6
64
Hallo allemaal ik ben nieuw en zit vol vragen maar de belangrijkste is:

Ik ga HIPTV kijken voor 1 maand op een LG smart tv met de bekende iptv app van siptv.eu.
Is dit een goede manier of kan ik beter een goede box kopen en zoja welke.

NB. Het gaat mij alleen om tv kijken op veel kanalen en dus geen youtube enz.
 
Ik heb zelf geen siptv, maar hoor veel goede dingen van tevreden gebruikers.. Als je tv mogelijkheid heeft om daarmee iptv te kijken, zou ik die zeker gebruiken :) een box is leuk als je meer wil doen als enkel tv kijken.. Dus denk zelf dat je met siptv een leuke belevenis gaat hebben :)
 
Je hebt nog eerst een gratis periode om die app uitgebreid te testen daarna betaal je €5.49 of je zoekt dan wat anders.
 
Nee lex die heb ik al betaald en nu zojuist de link van HIPTV binnen dus ga nu snel proberen jullie horen van mij
 
Nou tot nu toe niet echt super,

Beeld valt regelmatig 1 seconde weg wat best irritant is.
Veel buitenlandse kanalen werken niet of blijven zichzelf herhalen.
NPO Nieuws en politiek doen het niet.

Mijn LG TV heeft web os 2.0 alwaar ik de bufferruimte niet kan verhogen zoals bij web os 3.0 welke update ik niet krijg.

Zou dat met een box beter gaan?
 
ik gebruik iptv zowel op mijn smart tv en op mijn mediabox met kodi gaat allebij heel goed alleen het nadeel van iptv op mijn smart tv is dat ik geen nederlandse ondertiteling kan instellen op verschilllende discovery kanalen en tv zenders kan op mediabox met kodi wel
 
ik heb dat hier ook geprobeerd de eerste keer, dus via de app op de Samsung 2017 TV, maar mijn beviel het niet, te veel storingen.
Nu een Mag 256 box en daarop IPTV en werkt als een speer
 
ik gebruik iptv zowel op mijn smart tv en op mijn mediabox met kodi gaat allebij heel goed alleen het nadeel van iptv op mijn smart tv is dat ik geen nederlandse ondertiteling kan instellen op verschilllende discovery kanalen en tv zenders kan op mediabox met kodi wel

Ja dat probleem heb ik ook dus ik denk toch dat ik een box moet aanschaffen ?

Ik heb ook een dreambox voor cabel met internet. Zou daar geen iptv app voor zijn dat werkt misschien beter???
 
Ik ga maar eens even beuzen wat er is, ik heb zo'n 100 euries te besteden ?
 
iptv op me tv was sloom, en kon buffer niet aanpassen.
Nu kijk ik al poos dmv SIPTV op me shield...Wil niet anders meer. Zapt als een malle... en kijkt gewoon top...
me horizon box hapt al maanden stof nu....
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Reidinga