iptv via zidoo x9 of Magbox

Mestreechteneer

Gevorderd
8 aug 2017
59
15
6
59
Beste mensen , alvast een dank aan diegene die mij de gratis 24 uurs aanbieding gegeven heeft.
Zeer kort om een beoordeling te geven , daar ik weinig tijd gekregen heb om te kijken. Ook had ik moeilijkheden ondervonden met het installeren .
Was ook laat in de middag toen ik het aanvroeg.
Heb op dit moment twee vraagjes over iptv 1 kwam deze op het internet tegen , iemand deze al vaker gezien ?

2 wat zou nu het beste zijn om iptv te kunnen gebruiken is dit gewoon via mijn zidoo x9s of is het verstandig om een zgn.
MAG box aan te schaffen.

Hoop dat er iemand mij hier een eerlijk antwoordt op kan geven.
Groetjes Mestreechteneer
 
Ik denk dat dat ook deels persoonlijke keuze is. Ik kijk IPTV via mijn high end HTPC die ik ook gebruik voor films, gaming, en nog veel meer. De android boxjes zijn goedkoop te vinden, al voor 2 tientjes heb je een apparaat prima voor iptv, maar is beetje afhankelijk wat je er mee wilt doen. Een MAG box is enkel voor IPTV, werkt stabiel, maar als je alles goed insteld ga je op de zidoo x9s niet onder doen hoor. Als je al testen gehad heb, dan weet je zelf wel hoe de kwaliteit was, en hoe vlot de iptv liep op je boxje.
 
Dank voor je reactie , weet dat mijn zidoo box gewoon een super ding is .
Deze aangeschaft na het ten einde lopen van de beruchte firma Filmspeler , die waren in mijn ogen puur op geld uit omdat telkens er voor hen een ander e software opgezet diende te worden , waarin ik telkens weer mee in zee ging , dit heeft me veel geld gekost.

Maar terug te komen op mijn zidoo x9s terug te komen , ben jij op te hoogte hoe ik hem dan het beste kan instellen , niet dat het niet werkte maar allen kennis op doen via deze weg.
Misschien weet jij de betere instelling voor mij.
Hoor graag.
 
Vast niks gevonden :( want U staat er om bekend dat U graag mensen helpt :leuk:
Inderdaad "nog" niets kunnen vinden, heb zelf een boxje besteld waar ik op aan het wachten ben, hoop dan al wat te kunnen helpen.. heb geprobeerd met Android emulator maar dat lukte helaas niet..

In emulator kreeg ik perfect player niet eens aan de praat :(
 
  • Like
Reacties: Lex