IPTV wat is er op.

Ronnieman

Forumlid
22 jun 2017
17
5
6
36
Halloa.

Ik heb een vraag. Ik heb een hele tijd terug een proef periode gehad voor iptv.
Het beviel mij niet omdat je tijdens het wisselen van de zenders kon ik niet onder in beeld zien wat er op dit moment op is en wat er straks opkomt.
Dit kan wel bij KPN ziggo enz.
Is hier een addon voor?
 
Halloa.

Ik heb een vraag. Ik heb een hele tijd terug een proef periode gehad voor iptv.
Het beviel mij niet omdat je tijdens het wisselen van de zenders kon ik niet onder in beeld zien wat er op dit moment op is en wat er straks opkomt.
Dit kan wel bij KPN ziggo enz.
Is hier een addon voor?
Dan moet je van de desbetreffende provider een EPG (Electronic Programme guide) installeren
Dan zal je kunnen selecteren van uit de Guide, zoals je nu ook doet met Ziggo enzo.
En dat het onderin word weer gegeven , verschilt per app...
 
@Ronnieman In KODI bij IPTV PVR SIMPLE CLIENT heb je een tabblad voor de EPG, daar hoef je alleen de link op te geven en daarna eventueel een clear data of restart en dan heb je normaliter meteen een prima tv gids.

Let op dat de EPG url per IPTV aanbieder verschilt, je kunt dus niet bij Rapid de link van Necro plakken bijvoorbeeld. Mocht je er nog niet uitkomen mag je mij een privé bericht of email sturen, ik maak zélf een EPG al enige tijd en kan je vast verder op weg helpen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Goedenavond,
ik ben opzoek naar EPG Url voor GenipTV
Kan iemand mij hieraan helpen?
 
Je moet een bepaald aantal post geplaatst hebben en/of zolang lid wezen van het forum....
@LeX kan hier iets meer duidelijkheid in verschaffen....
 
  • Like
Reacties: Lex en Yasfa
Dit geld voor @paagal76 die kan nog geen pm versturen dus denk ik ook nog geen pm ontvangen... Maar zoals ik al zei @LeX zal hier wel op inhaken
 
  • Like
Reacties: Yasfa
Kan helemaal geen Pm meer verzenden
Hmmm dat is zeker wel raar... Dan heb je of ruzie gemaakt of iets illegaals gedaan..... Nee grapje hoor...
Daar kan ik je geen antwoord op geven dit laat ik over aan een van de moderators.... @Spinix of @LeX zal dit zeer zeker lezen... En ff bekijken waar dan de kink in de kabel zit....
 
Dan zal ik iedereen uit de droom helpen.
Je moet minimaal 20 posts op je conto hebben en ook meer dan 14 dagen lid zijn.
Dit beleid hebben jullie te danken aan enkele iptv aanbieders.

 
Dan zal ik iedereen uit de droom helpen.
Je moet minimaal 20 posts op je conto hebben en ook meer dan 14 dagen lid zijn.
Dit beleid hebben jullie te danken aan enkele iptv aanbieders.

En ik droomde net zo lekker.... Max p2( na straf Hamilton) en dames naar halve finale... Och onee das nog echt gebeurd ook.... ????
 
  • Grappig
Reacties: Lex en Shaman