IPTVCheck 1.0

Ik heb de check ook even aan de tand gevoeld. Eerst de verkeerde string ingevuld, en toen kwam de boodschap IPTV CHECK kan deze URL niet controleren.
 
Ik heb de check ook even aan de tand gevoeld. Eerst de verkeerde string ingevuld, en toen kwam de boodschap IPTV CHECK kan deze URL niet controleren.
De tool werkt enkel met url’s op basis van xtream-codes. Als de gebruikte user/pas combinatie niet juist is kan de tool ook niets opvragen. Zoals gezegd is op vraag de broncode beschikbaar - en zoals mensen die mij kennen weten zijn mijn tools volledig wat ik aangeef dat het is . Niks meer en niks minder. Als je het niet vertrouwd moet je het niet gebruiken - heel simpel
 
  • Like
Reacties: SenRav
Op de tool zelf bedoeld u? Ik zal de tool deze week eens herschrijven en een geupdate versie hier plaatsen.
 
Er is nu ook mogelijkheid op mijn website om de informatie van je IPTV provider op te vragen - en een overzicht van de groepen en streams:


You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


Gemakkelijk online, werkt ook op GSM en tablet - geen installaties, info wordt direct opgehaald bij de provider, werkt enkel met Xtream-Codes compatible URL's - kunnen ook verkorte url's zijn. Vader Streams en dergelijke werken hier niet mee.