iptvliv

robbert1987

Expert
20 mrt 2018
551
61
216
ik kwam iptvlive tegen, maar in hun link was live zonder 'e'. Zou er iemand vertrouwd zijn met deze aanbieder, want ik vind nergens prijzen ervan.
 
Ze hebben 2 paketten. Net-Live en OTT-live, waarbij OTT live het beste is. Ik heb een test gehad van OTT live (ben net als jou vooral geinteresseerd in Belgisch voetbal). Play Sports gaf ook problemen, maar er waren 3 werkende Proxi11 kanalen (1A en 1B voetbal) en ook enkele VOO kanalen die geen problemen gaven.

Naast voetbal heb ik ook interesse in series/films. Niet meer zeker of en hoeveel aanbod VOD er was bij deze provider, maar nadeel bij Franstalige providers is dat alle VOD's enkel franstalig zijn. Dus niet de originele Engelse versie en geen ondertitels.

Je kan de prijzen op hun website enkel zien als je registreert.

Ott-live kost 15 euro per maand, 40 voor 3 maand, 60 voor 6 maand en 100 per jaar
Net-live kost 15 euro per maand, 30 voor 3 maand, 50 voor 6 en 80 per jaar
 
intressant dat ze proximus 11 hebben, daar tonen ze ook alle matchen

Inderdaad. En ook matchen uit 1B. Wel maar 3 kanalen als ik me goed herinner. Netflexx (andere provider) heeft denk ik 5 Proximus 11 kanalen. Bij beide providers zijn de Proximus 11 kanalen wel franstalig.
 
is EPG beetje ok bij de nederlandse zenders?

Weet ik niet zeker. Ik heb vooral naar de sportkanalen gekeken en heb ondertussen al meerdere getest zodat ik niet meer overal weet hoe het net zat. Maar aangezien deze vanuit Franstalige hoek komt denk ik eerder dat de EPG van de Franse kanalen in orde was en misschien niet van de Nederlandse