Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dan zal ik als buitenstaander ook maar eens een review gaan schrijven 😉 na lange tijd afwezig te zijn geweest.

Ik heb een tijdje geleden idd ook een maandje iptv genomen bij deze aanbieder dit omdat mijn huidige aanbieder wat problemen had en omdat bij mijn huidige aanbieder 25 fps aanbieden ipv 50 fps en ja dat zie je zeker dat verschil, ook omdat ik geen catchup bij mijn huidige heb was het zeker de moeite waard om eens te gaan testen en ik moet zeggen het valt zeker niet tegen.

Ik heb nog een tijdje mijn huidige provider maar als die af is gelopen stap ik over.

Aan diegene die denken of gaan vragen of ik een review wil plaatsen en dan korting krijg @Lex (alles goed kerel ??) , het antwoord is nee, ik schrijf deze review omdat ik dat wil en omdat ik daar zin in heb 😀

Dus al met al een prima iptv provider naar mijn mening.
 
  • Like
Reacties: Lusa
Goeden avond,

Hierbij ook even een korte review 1,5 lang mag ik nu iptvmulti gebruiken op mijn nvidia shield.
een te vreden klant goed beeld en op Europa gericht
prima provider
 
Aan diegene die denken of gaan vragen of ik een review wil plaatsen en dan korting krijg @Lex (alles goed kerel ??) , het antwoord is nee, ik schrijf deze review omdat ik dat wil en omdat ik daar zin in heb 😀
Fijn dat je weer terug bent Frans 😃 en ik was geenzins van plan je een diepgaand verhoor af te nemen over je iptv beslommeringen.
 
En gewoon doorgaan gaan met spammen. Al eerder gevraagd om mijn mailadres te verwijderen.
Wat snapt ie niet?
 
Ik maak nu iets meer dan een jaar gebruik van deze reseller en ben nog steeds erg tevreden, ik heb nu zelfs de overstap gemaakt van Ziggo Internet en TV naar Ziggo Internet Only omdat ik na een jaar wel vertrouwen heb in de stabiliteit van de provider. Uiteraard wil het wel voorkomen dat een zender soms een hapering heeft maar dit is nooit voor een lange duur. Het zenderaanbod is riant en overzichtelijk en wat ik persoonlijk ook belangrijk vind is dat ik indien ik een vraag heb ik hier altijd zeer snel een antwoord op krijg. Qua hardware maak ik op het moment gebruik van een Formuler z10 pro max, en een Formuler z8 pro en zou ook deze apparaten aan iedereen aanbevelen.
 
Bijna een jaar lid van deze club, heel af en toe een hapering in beeld bij live voetbal wedstrijden. Goede support d.m.v snelle feedback bij vragen.
 
Nog even een korte review voor mensen die nog twijfelen, ik gebruik het nu iets meer als een jaar met volle tevredenheid.
Heb inmiddels alle tv kastjes opgeruimd en internet only bij de kpn afgesloten.
Vragen worden zeer snel beantwoord,
Wat ik persoonlijk als zeer prettig ervaar.
In mijn vorige revieuw kreeg ik commentaar
Van ene @Lex dat ik mijn eigen vlees aan het keuren was .
Ik ben gewoon een betalende klant die ook weer wat kennissen heeft aangebracht omdat ik tevreden ben over deze aanbieder daarom beveel ik het iedereen aan mocht je nog twijfelen gewoon doen ga je geen spijt van krijgen
Post automatically merged:

Voor de goede order..IPTV Multi beloond klanten met een positieve review op dit forum met een aantrekkelijke korting.
IPTV Multi zet een streep door je lopende abonnement mocht je op dit forum negatief over hun oordelen.
Wat een onzin kraam jij uit man
 
Ook ik maak al een jaar gebruik van deze aanbieder en ben tevreden. In het begin haperde de Ziggo kanalen tijdens F1 nog weel eens maar dat heb ik al lang niet meer gezien.
Ik ben wel benieuwd of ze ViaPlay gaan toevoegen aan het pakket, ik wil F1 gewoon zien met NL commentaar namelijk.
 
Ook ik maak al een jaar gebruik van deze aanbieder en ben tevreden. In het begin haperde de Ziggo kanalen tijdens F1 nog weel eens maar dat heb ik al lang niet meer gezien.
Ik ben wel benieuwd of ze ViaPlay gaan toevoegen aan het pakket, ik wil F1 gewoon zien met NL commentaar namelijk.
Via play is al toegevoegd
 
  • Like
Reacties: Kenny73
Status
Niet open voor verdere reacties.