Iptvplus of Iptvtotaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tygo23

Forumlid
22 jun 2022
11
3
6
Goedemorgen mensen,

Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen deze twee aanbieders: Iptvplus of iptvtotaal.
Ik heb ook ergens gelezen dat het allebei precies dezelfde zijn, maar dat iptvplus een reseller is van iptvtotaal?

Welke kan ik het beste kiezen en wat zijn jullie ervaringen hierbij?
Wat ik het belangrijkste vind is:

- Beeldkwaliteit NL zenders, hoe mooier, hoe beter, 50fps?
- Aanbod NL zenders en sportzenders. Ik zie dat sommige aanbieders ESPN 5 en 6 aanbieden en anderen weer niet
- Catchup, terugkijken zou mooi zijn
- Aanbod films met NL ondertiteling, daar ik nogal slechthorend ben, is het fijn om zoveel mogelijk films te hebben met NL ondertiteling
- Uptime. Zo min mogelijk storingen
- Support via whatsapp / telegram / discord

- Minder belangrijk: De prijs, dat ontloopt mekaar toch niet zo
- Series

Buiten NL, sport en Belgisch kijk ik niet zoveel andere zenders.
Moet wel zeggen dat de kleine hier veel tekenfilms kijk, dus als dat erbij zit, zou dat mooi meegenomen zijn.

Alvast bedankt voor jullie bevindingen :)

PS: Ik kijk op een Formuler Z10 pro max
 
Hallo Tygo, heb nu 1 maandje iptv totaal via tivimate op 1 android tv gekeken en moet zeggen dat ik dik tevreden ben. Moet er helaas wel bij vermelden dat veel zenders 25 fps zijn. Films zijn wat ik tot nu toe heb gezien allemaal ondertitelt.
Via 1 klantenpaneel kun je in verbinding met de helpdesk komen.
 
Ik heb nu meer als een jaar IPTV totaal en ben dik tevreden.
Ik kijk via de Nvidia Shield en Ematic AGT419 en heb eigenlijk nooit problemen ondervonden.
Natuurlijk zijn er weleens zenders die het even niet doen of blijft hangen maar heb het hier al vaker vermeld dat als je het 100% wilt hebben moet je niet illegaal gaan kijken maar officiële streams aanschaffen.
Verder vind ik de communicatie van IPTV totaal via hun telegram account perfect.
Zijn er al problemen dan vermelden ze het maar ook wat er evt word uitgezonden bij viaplay.
Ikzelf en een kennis zijn tevreden gebruikers , niets is 100% en je kunt voor €80,00 per jaar niet hetzelfde verwachten als van Ziggo of kpn.
Succes met je keuze .
 
Even een vraagje over iptv totaal, de ondertitelingen bij de films is dat via google translate, of gewoon juist ondertiteld, mmenteel heb ik via een andere aanbieder, alles perfect alleen de ondertiteling is soms lachwekkend
 
Ligt eraan hoe nieuw een film is.
Dat zie je op Usenet/torrents soms ook dan is het nog niet de originele maar zijn er amateur subbers bezig geweest.
Meestal is daar overigens niks mis mee maar soms kan het dus wat anders zijn.
Dit is dus bij content die nog niet officieel voor de Nederlandse markt is uitgebracht.
 
Klopt wat je zegt en inderdaad kwaliteit van amateur subbers is vaak voldoende, maar nu praat ik echt over google translate sub en dat je zaken krijgt als right en je vervolgens recht ziet staan, echt een letterlijke vertaling van de woorden die niet in relatie staan tot de omstandigheden van de film. Bij de aanbieder die ik nu heb komt dit bij bijna alle recente films 2021 en 2022 voor, dus vandaar mijn vraag of dit ook zo bij ipvtotaal het geval is.
 
Ondertitels bij de npo en een en vtm en andere zenders is de grootste reden om geen iptv te nemen. Zolang dat niet wordt opgelost vallen alle slecht of gehoorgestoorden uit de boot. Schande eigenlijk. (en aan mijn gehoor is niets mis)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.