iptvsun

E020

Nieuwkomer
17 okt 2018
3
0
1
33
Hoi,

Ik gebruik sinds een paar maanden IPTVSUN.

Altijd goed beeld gehad, wel af en toe server storingen waardoor ik geen beeld had, maar kwaliteit van de kanalen was top.

Echter sinds 2 dagen is alles down. Ik krijg de melding STB is locked, en op een andere portal zie ik dat alles enabled is maar hij connect simpelweg niet.

Kijkje op de site genomen en de website bestaat niet meer, iptvsun.com is nu enkel de login gedeelte.

Iemand anders hier die ook lid is van deze zooitje ?
 
Heb je al ook al eens geprobeerd of je client link wel gewoon op een computer met bijvoorbeeld vlc werkt ?
Kun jij op die website wel inloggen ?
 
Heb je al ook al eens geprobeerd of je client link wel gewoon op een computer met bijvoorbeeld vlc werkt ?
Kun jij op die website wel inloggen ?
Ik heb dat niet geprobeerd, maar dat hoeft toch ook niet. Ik heb 2 abonnementen lopen op MAG, dan moet hij gewoon daarop werken. En hij antwoord ook niet terug, heb al 3 tickets geopend.

ik kan op de admin site wel inloggen ja, maar de hele mainpage (dus met channel en prices etc) is gewoon verdwenen.
 
Als je op heb site kijkt zie je de melding dat ze gestopt zijn per vandaag (17/10 gisteren dus). Helaas gebeurd dat als een provider of reseller gepakt wordt, en is dat ook het risico van kijken via iptv