Is het mogelijk de films in de VOD zelf te herschikken?

dreamshare

Expert
30 aug 2017
949
314
216
Goedendag,

Ik erger mij er een beetje aan hoe de films gerangschikt staan in de VOD map.
Nu was mijn vraag kan je dit zelf verplaatsen?
Bijvoorbeeld er staan diverse nieuwe titels tussen maar verdeeld over 85 pagina's.
Er zit geen enkele logica in.Ik zoek me echt een ongeluk naar een titel ook mis ik heel veel titel cover iconen.


Ik gebruik HIPTV als provider.
Mijn ontvanger is een Formuler Z Prime.

Alvast bedankt.
 
Met mijn M3U Editor kan je een nieuwe groep aanmaken en de kanalen daarheen verplaatsen, zo heb je de vod bij elkaar - bij de volgende update van de editor komt er ook een functie in die kanalen kan herschikken op alfabet, dus van a-z. Het automatisch laten verplaatsen van VOD is een functie die ik er ook in wil zetten. Wbt cover icons, ik ben nu nog even druk, maar ben bezig met een programma (nu eerst als onderdeel van de scraper) welke epg kan maken voor vod - heb hier laatst al een eerste test van gelanceerd, waarbij je uitgebreide VOD Film/Serie informatie heb, imdb rating, etc etc, en ook cover icon.
 
Zoals @Reidinga ook al zegt, dit kan op dit moment al ;)
Ok maar heb het gevoel dat HIPTV dit ook algebruikt:unsure:
Ik bedoel eigenlijk iets waardoor je de VOD kunt selecteren / verplaatsen op Jaar van productie..zodat op pagina 1 van 85 2017 komt te staan en dan op de volgende 84 de jaartallen aflopen (natuurlijk als mogelijk?)
En is het dan ook mogelijk om de herschikte VOD aan te kunnen bieden aan b.v HIPTV?
Maar ik ga het in ieder geval in de gaten houden..

Bedankt alvast,

Dre@mshare
 
Ik bedoel eigenlijk iets waardoor je de VOD kunt selecteren / verplaatsen op Jaar van productie..zodat op pagina 1 van 85 2017 komt te staan en dan op de volgende 84 de jaartallen aflopen (natuurlijk als mogelijk?)
Dit zou je dan handmatig moeten herschikken , OF in Kodi zelf kijken of je iets kan sorteren. Via het menu als je op pijltje links drukt (of knop linksonder).
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik ben nog niet lang een gebruiker van HIPTV, maar zie nu voor de tweede keer voorbijkomen dat VOD mogelijk is bij HIPTV.

Naar mijn weten was het alleen mogelijk om TV zenders toe te voegen aan een speler. Mag ik vragen wat jullie bedoelen met VOD?
 
VOD= video on demand,
Net zoals je iptv kanalen kijken , kun je ook online films/series bekijken die Hiptv (in uw geval) heeft geselecteerd.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Wel even als kantlijn - niet alle iptv apps/spelers ondersteunen VoD. Zo kan je bijvoorbeeld binnen DVBLink geen VoD afspelen die je iptv provider aanbied, maar binnen kodi met pvr simple bijvoorbeeld weer wel of met bijvoorbeeld Video Lan Client Player (VLC). Of er android iptv player apps zijn die dit ondersteunen heb ik zelf geen idee van.
 
  • Like
Reacties: alex36
Zo kan je bijvoorbeeld binnen DVBLink geen VoD afspelen die je iptv provider aanbied

Kijk, dat scheelt al een hoop puzzelen, haha... Ik gebruik DVBLink. Maar in de m3u staan allemaal TV zenders, maar hoe weet je nu wat een VoD is?
En ik begrijp van Alex36, dat Hiptv in dat geval de films selecteert? Kan ik ergens zien welke ze hebben geselecteerd?

Bedankt voor de hulp alvast!
 
Zo kan je bijvoorbeeld binnen DVBLink geen VoD afspelen die je iptv provider aanbied, .......
Kijk, dat scheelt al een hoop puzzelen, haha... Ik gebruik DVBLink.
DVBLink speelt met de standaard instelingen van je "iptv source" de aangeboden mkv's in de VOD niet af inderdaad. Daarvoor zul je "http" aan moeten vinken in de convert stream opties in je settings voor je "iptv source" EN daarbij ook nog een VASTE bitrate op moeten geven, voor deze conversie.

Omdat je de bitrate van de VOD niet van te voren weet, is het dus vrij nutteloos om DVBLink voor je VODs te gebruiken, als er eerst getranscode moet worden van MKV terug naar TS, als andere apps/software het wel rechtstreeks kunnen.

Gebruik zelf voor de VODS altijd Kodi's PVR Simple Client of de Kodi video addon van de iptv provider zelf, indien beschikbaar.
In beide kan je binnen een kanalengroep filteren/zoeken/sorteren om je VOD titel te vinden.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik ben zelf niet zo geïnteresseerd in de vod bij iptv. Films die ik wil zien staan er veelal niet tussen of staan in mijn privé collectie van +/-3700 films. Kwaliteit die ik heb is trouwens beter en zowel nl/en gesproken waar mogelijk, nl subs, en ongewijzigde audio en video. Dit zijn allemaal bd rips..
 
IPTV pro voor android speelt vod ook af , met behulp van vlc of mx player. Dat merk je verder niet.
Deze app is een van de fijnste als je alleen iptv wilt kijken zonder verdere extra mogelijkheden. Laadt snel en geeft de EPG duidelijk weer. Fijne simpel te gebruiken app.
 
  • Like
Reacties: Reidinga