(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar willen klant zijn, het blijft maar klachten regenen, maar toch gaan de mensen nog steeds naar hiptv
 
Sinds gisteren krijg ik mijn kanalen niet meer te zien op Kodi, het laad helemaal niet meer. Wat kan ik allemaal uitproberen? Heb IPTV van HIPTV.
 
Werken je kanalen nog wel op een ander apparaat? Zo kan je ieder geval uitsluiten of het ligt aan Kodi of aan HIPTV.
 
Kan je de m3u nog wel downloaden? Want als dat niet niet kan ben je gebanned..
Of eventueel kan je ook hier even je account checken:
 
Invalid username or account is disabled. Ik heb hiptv hierover gemaild, en zal even moeten afwachten.
 
Het zou dus op 11 aug. afgelopen zijn, maar sinds vandaag dus niet werkend meer. Raar.. maar nu heb ik een test van een ander gekregen en dus weer dezelfde effect, hij laad toch niks op. Laat wel zien dat alle kanalen zijn geladen, niet dus.
 
Dat klopt, maar ik bedoel 3 dagen later en vandaag pas stop gezet zonder waarschuwing (!). Dus ondertussen (2-3 uren geleden) heb ik een test van myonlinetv ontvangen en doet dus hetzelfde, helemaal niks. Zou het probleem aan de kodi liggen?
 
Dat is wel raar idd heb je al op het forum geinformeerd.
@dreamshare kan je hier denk ik ook wel mee helpen.
Werkt de testlijn we als je die in je brower opent ?
 
Dat klopt, maar ik bedoel 3 dagen later en vandaag pas stop gezet zonder waarschuwing (!). Dus ondertussen (2-3 uren geleden) heb ik een test van myonlinetv ontvangen en doet dus hetzelfde, helemaal niks. Zou het probleem aan de kodi liggen?
Beste kun je bij twijfel dan beter even een PM doen naar je reseller die kan dan mee kijken of even algemeen op forum vragen en kijken welk Staff member er reageert?
Maar je netwerk doet het wel?Kan je andere applicaties gewoon gebruiken onder KODI?
Gebruik je de Mytvonline app voor KODI?
 
Heb even vandaag nogmaals geprobeerd en het werkt nu, alleen erg last van vertragingen van veel zenders. Heb hen even gemaild, en zal even afwachten.
 
Heb juist even getest maar momenteel draait alles daar zeer goed. Wat bedoel je met vertragingen? Freezes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.