Is. Hiptv via kodi legaal?

patrickdeklein

Nieuwkomer
5 mrt 2018
3
0
1
53
Is titel dat is de vraag
Ik woon in Duitsland namelijk en daar zijn de regels erg streng en wil weten of ik dit mag gebruiken
 
Nee, natuurlijk is het niet legaal. Je moet uiteraard zelf beslissen of je het risico neemt. Zolang ze niet achter individuele gebruikers aan gaan zoals bij downloaden van materiaal loop je natuurlijk weinig risico. Je bent alleen je betaalde geld kwijt. Daarom beter geen lange abo's afsluiten.
Vorige maand is nog een server gepakt die o.a. Sky Deutschland aanbood.
 
Neem een VPN en je bent 'veilig'. In duidsland kunje wat sneller een schikking krijgen maar of duizenden mensen nu de sjaal zijn.....? De mensen die gepakt zijn zijn volgens mijn ook breed uitgemeten in de media (schrikeffect). Succes;)
 
Dit is wat Hiptv daar zelf over vermeld op hun site waar ze uiteraard dan ook verantwoordelijk voor zijn:

Is IPTV legaal ?
Ja, de techniek IPTV is legaal, en wordt al langer gebruikt in hotels en ziekenhuizen. HIPTV levert een legale IPTV service.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Lijkt me logisch dat dit illegaal is.
Als je goed leest schrijven ze dat de techniek iptv legaal is en dat klopt ook.
Op de manier hoe ze het hier aanbieden is het illegaal in heel Europa dus ja ook in Duitsland daar ben ik 100% zeker van!
 
  • Like
Reacties: Plantje
Hallo allemaal,

Ben nieuwe hier dus zit vol vragen.
Ik ben op zoek naar een legale iptv waarmee ik nederland en rtsl en sbs kan ontvangen in duitsland.
En dan via kodi of als iemand een andere manier weet. Ik ben ook in bezit van een schotel.
Wie weet iets goedkoops en goed. En waarmee ik geen risco's in duitsland loop. Woon net over de grens

Groetjes
Patrick
 
Doppie, een gedeelte van achternaam en 57 geboortejaar
Dit is wat Hiptv daar zelf over vermeld op hun site waar ze uiteraard dan ook verantwoordelijk voor zijn:

Is IPTV legaal ?
Ja, de techniek IPTV is legaal, en wordt al langer gebruikt in hotels en ziekenhuizen. HIPTV levert een legale IPTV service.
Grappig antwoord. Vele dingen die gebruikt worden om het een en ander te maken wat illegaal is is legaal. Ik lees gewoon iptv is illegaal. Dat de techniek legaal is betekent niet dat de uitzendingen / gebruik ervan legaal is.
Kijk je illegaal op je laptop. Is dit legaal? De techniek (compitwr/dvd speler) is legaal. :confused:
 
Hallo allemaal,

Ben nieuwe hier dus zit vol vragen.
Ik ben op zoek naar een legale iptv waarmee ik nederland en rtsl en sbs kan ontvangen in duitsland.
En dan via kodi of als iemand een andere manier weet. Ik ben ook in bezit van een schotel.
Wie weet iets goedkoops en goed. En waarmee ik geen risco's in duitsland loop. Woon net over de grens

Groetjes
Patrick

Je kunt tegenwoordig bij Canal Digitaal ook een abo afsluiten op een buitenlands adres. Je krijgt dan ook een app waarmee je via internet tv kunt kijken.