Is vrt nu op xiaomi mi box s mogelijk?

fluppeke

Expert
10 sep 2017
253
50
16
ik kan deze app niet in de app store vinden. Wel de vtm go. Is dit normaal? Kan ik eventueel sideloaden? Waar vind ik een apk?
Als add on in kodi op de mi box geen probleem.
 
Er is nog geen android tv app voor vrt.nu . wel kun je de gewone app downloaden als apk . Google dan effe op vrt.nu apk (versie 1,14,3).Die op een usb stick zetten .De usb in box steken en dan via een explorer installeren op de mi box .En uit de playstore ook de sideload launcher op de box zetten en vanuit daar de app opstarten.
 
Ik heb vorig jaar in december eens contact opgenomen met de vrt, en het antwoord was dat er geen plannen waren voor een android tv app. Misschien als we allemaal beginnen vragen naar een tv app dat er shot in de zaak komt
 
Kan iemand met de mi box s even voor mij checken of de orange tv app (voor Vlaanderen dus) in de playstore beschikbaar is (zit er normaal in, heb em op mijn smartphone en tablet) - maar vooral "ook" installeerbaar is op de mi box s.
 
Ben bang dat het sideloaden wordt. En anders casten naar de mi box. Btw de playstore voor tablet/telefoon is een ander android systeem , dan die van Android Tv.
 
Kan ik deze app ook op mijn smartphone gebruiken? Laat het me alstublieft weten...
 
Kan ik deze app ook op mijn smartphone gebruiken? Laat het me alstublieft weten...
Als het goed is staat de app vrt-nu in de playstore , maar je zult wel moeten inloggen met een account .En hij staat ook in kodi .
 
Kan ik deze app ook op mijn smartphone gebruiken? Laat het me alstublieft weten...
Poco is van xiaomi, op mijn redmi 8t werkt het prima, zou niet inzien waarom de app niet op jouw toestel zou werken. Als hij niet in de Google PlayStore staat kan je ook in alternatieve appstores zoeken, bv apkmirror
 
Werkt bij mij wel op smartphone, maar niet op Mi Box S. Is dus beschikbaar in Play store op Android, maar niet op Android tv.

Heb ook al geprobeerd om de APK te installeren. Begint aan de installatie, maar eindigt met "niet geïnstalleerd".

Iemand het wel al werkende gekregen?
 
Bij mij heeft die het wel een tijdje gedaan , maar kreeg een geo block ,had wel een apk gedownlaod . Had hem op de shield .
 
Werkt bij mij wel op smartphone, maar niet op Mi Box S. Is dus beschikbaar in Play store op Android, maar niet op Android tv.

Heb ook al geprobeerd om de APK te installeren. Begint aan de installatie, maar eindigt met "niet geïnstalleerd".

Iemand het wel al werkende gekregen?
Ik zal vanavond nog eens proberen.
De kodi vrtnu addon werkt zo goed dat ik weinig nood heb aan eigen vrt app, en als ik de playstore commentaren lees is de app ook op de telefoon niet bijzonder goed.

Ik heb me een kodi fork aangepast met de vrtnu naam en logo, hier installeer ik dan enkel de vrtnu addon op, en eventueel met een leuke skin is dit veel beter dan wat de vrt zelf aanbiedt.
Post automatically merged:

Bij mij heeft die het wel een tijdje gedaan , maar kreeg een geo block ,had wel een apk gedownlaod . Had hem op de shield .
De shield kan 64bit apps installeren de mi box niet, ik denk dat daar het probleem ligt, ik zal vanavond eens zoeken naar een 32bit versie van de vrtnu app
 
Laatst bewerkt:
@smetje, ik heb zonet op mijn mibox 3 de vrtNu app geïnstalleerd via aptoide tv.

Live tv wilt niet werken, alles gaat super traag, geen icoontje op de standaard mibox launcher en je hebt een muis nodig.

Het enige voordeel tegenover de kodi addon is dat meer programma's ondertitels aanbieden.