ISO Bestanden

Goedemiddag,
We zijn nu twee maanden verder en mijn vraag aan jou is of het nog gelukt is om je dvd,s nu met goede software om te zetten naar speelbare iso bestanden.
 
Goedemiddag,
We zijn nu twee maanden verder en mijn vraag aan jou is of het nog gelukt is om je dvd,s nu met goede software om te zetten naar speelbare iso bestanden.
Goedendag Floppie,

Jammer genoeg moet ik je melden dat ik daar nog niet mee begonnen ben, omdat ik er domweg nog niet aan toe ben gekomen. Op dit moment druk bezig met series en films die ik heb binnengehaald en nog heb staan, de .srt's bewerken en erweer inzetten.

Nu zijn het nagenoeg allemaal muziek ISO's en docu, heb wel gemerkt dat officiele ISO's die ik nu met Torens binnen haal, het uitstekend doen met intro en menu. Dat zijn films en omdat de MKV dan loei groot zijn neem ik vaak de ISO.

Download's deed ik vroeger alleen NZB's en torens nagenoeg niet omdat, als je sportief wilt zijn, ik de PC voor langetijd aan moest laten staan en dat kost wel wat stroom. En dat met de huidige prijzen dus doe ik dat nu met mijn Tablet, zet de VPN aan en laat hem dan aanstaan tot dat ik naar mijn mandje gaat en dan heeft hij zo'n 8 tot 10 uur aangestaan.

Dus Flop, ik zal je melden als ik eraan begin, denk dat het de winter zal gaan worden, voor nu ook ff genieten van het weer 😎

Bedankt voor je reaktie, je hoort me...