IT addon - Films en series streamen

Add-on Scrapper

Forumlid
16 jul 2018
7
4
1
Naam
IT addon
ID
plugin.video.it
Versie
5.0.42
Repository
repository.T2K
repository.androidtvgeek
Categorie
Video add-on
IT addon voor Kodi bevat on-demand content. Je kunt hier de laatste films en tv-series vinden. Je kunt ook documentaires en YouTube videos streamen. Er is ook een sectie voor kinderen (Engelstalig gesproken).
 

Bijlagen

  • IT screenshot 1.jpg
    IT screenshot 1.jpg
    22,1 KB · Weergaven: 61
Opgeheven?
Wie zegt dat?

Ik heb hem als backup addon, doet het altijd goed.
 
Ja staat er sinds kort op, hopelijk een goede opvolger
Weet niet of je real debrid gebruikt toevallig?

Anders de "shadow" addon eens proberen uit the crew repo..

Die gaat als een speer... Super snel en perfecte streams... Zitten nog een paar schoonheidsfoutjes in maar Tsjonge jonge... Wat een addon..
 
Die t2k-cloud zip is nog wel op de site.
Werkt deze niet meer dan?
Kunt de zip downloaden... Ook gewoon installeren maar als je hem wilt openen.. De repo... "Kan niet verbindinden met opslag" zo dood as een pier dus... :dead:

Zoals eerder gezegd werd heb je hem er nog op staan dan blijft hij het voorlopig nog wel doen..
Maar zal langzaam doodbloeden wordt niet meer ondersteund /onderhouden

Is normaalste zaak van de wereld hoor met addons, tis komen en gaan..
 
  • Like
Reacties: Espero
Okay, dan zal ik er tzt een andere naast gaan zetten.
Ik houd het op 2, anders loopt de boel in de soep. ;)
 
Hier ook hoor... Zo schoon mogelijk..

Draai nu op the crew en Seren.. Maar ben momenteel steeds grotere fan van de shadow addon..

Af en toe eens een addon erbij om te testen...

Maar zoals de meeste addons zijn het weer clones van clones van clones etcetera...
 
Gebruik zelf al geruime tijd seren met pm op mijn Shield, maar dacht laat ik eens kijken wat Shadow te bieden heeft....kortom geïnstalleerd op mn pi 4 met RD.....wauw dit werkt fantastisch, eigenlijk beetje verbaast .. lekker snel met het laden, hopelijk blijft de ondersteuning up to date.
Sluit me aan bij ateam278....fijne addon.
 
Ook eens de the crew repo erop gezet en shadow 1.4.3 geinstalleerd sjonge jonge wat rete snel, echt maar dan ook echt snel op de shield, was bijna vergeten hoe dit ook ooit was, ook met real debrid.

Helaas krijg ik bij sommige streams een error met melding inline 892, iemand een idee hoe dit is op te lossen?
 
@Espero Ff in de settings van shadow... (niet shadow addon openen maar op de addon gaan staan en ok ingedrukt houden)

Information. Dan configure..

Zet hier eens "one click play" aan.. Deze kun je op bijvoorbeeld 1080 zetten, ligt eraan wat je voorkeuren zijn ivm met je tv.. Heb je een 4k zet je hem natuurlijk op 4k etcetera...

Shadow is al snel maar dan supersnel... ;)
 
  • Like
Reacties: Espero
klopt had dit ook al namelijk getest, maar zie liever een oplossing voor mijn probleem met die foutmelding , het zou jammer zijn dat dit niet opgelost kan worden
 
klopt had dit ook al namelijk getest, maar zie liever een oplossing voor mijn probleem met die foutmelding , het zou jammer zijn dat dit niet opgelost kan worden
Ik had hetzelfde probleem.. Inline 892..bij bijvoorbeeld Bad boys.. Zette hem op one click play en hoppa geen probleem meer.. Dat bedoelde ik eigenlijk met mn antwoord.. En hij is dan nog sneller ook... Win /win

Zit bij de shadow telegram groep.. Daar is de vraag al meermaals gesteld.. Meerdere inline fout codes.. En niemand heeft /geeft echt een oplossing... Ook de ontwikkelaar niet
 
  • Like
Reacties: jovo1963 en Espero
Verhip krijg nou wat, zo had ik het nog uit getest,........ TOP TOP TOP

ateam278 for President....
Post automatically merged:

had ook al iets snel gelezen over het aanmaken van wederom een API v.w de Metalliq die je via real-Debrid aanmaakt maar vond het nogal wat en vaag
 
Laatst bewerkt:
Shadow werkt supersnel, wel jammer dat er geen library intergratie in zit want dit kom ik niet tegen


De "library intergration tool" er op gezet om bovenstaande gemis te proberen maar deze blijkt niet meer te werken helaas, iemand anders nog een tip?
 
Laatst bewerkt: