Je eigen Build voor Kodi maken / uploaden! (Enige ervaring vereist)!

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.500
987
216
Zip bestand maken is gelukt maar dan zonder %appdata% te gebruiken.Ik weet ook niet waarom dit moet of is? Draai zelf hierzo met apple en hopelijk is hier op het forum iemand die me dat kan uitleggen;)
 
Laatst bewerkt:
Dat zul je zelf even moeten doen. Install deze zip en de kodi die je dan krijgt doe je zelf op dropbox zetten.vergeet texture13 niet te verwijderen alsmede de addon videoplugin eigen build. Laat maar weten of het lukt:)
Nog snel een vraagje, in jou links staat dl=1 en bij mij dl=0. Verander je deze ook,of alleen in het default py bestand?
 
Laatst bewerkt:
En om je build wat kleiner te maken had ik tevens de map packages voor je verwijderd, is niet verplicht om het te laten werken maar scheeld weer wat.
 
Ga ff kijken, momentje;)

Als ik je zipbestand download blijft er de map cache bij staan,hier gaat iets fout denk ik.De mappen addons, userdata en media dien je te zippen;)
 
Snap er niks van alles gedaan zoals eerder is beschreven maar mij lukt het niet.
Zal wel iets over het hoofd zien.





textures 13 verwijderd .

en mappen
userdata
addons
media

gezipt
 
Ik heb je build even aangepast en wat bestanden verwijderd.
Maak van deze build een zipbestand van de 3 mappen zoals eerder beschreven en dan de default-py. Open de build niet in kodi voordat je het zipbestand hebt gemaakt.
 
Maak zo wat screens en uitleg erbij;)

In de map add ons heb ik de volgende bestanden verwijderd.
You must be registered for see images attach


In de map media heb ik deze verwijderd.

You must be registered for see images attach


En bij userdata=>database heb ik vergeleken welke ik normaal erin heb staan en wat jij erin hebt staan.Het verschil heb ik aangepast naar mijn versie.

You must be registered for see images attach

Dit is ie van jou,nu komt die van mij. Texture13.db moet je even wegdenken,die delete ik normaal.
You must be registered for see images attach

Vraag me niet waarom je deze bestanden hebt....maar als je dit aanhoud moet het lukken:)
 
Laatst bewerkt:
Hoi , loop nu toch tegen een probleempje aan.
Ik installeer kodi op een windows computer.
Hier maak een eigen build van ,met verschillende addons.
Die build zet ik naar mijn raspberry alle addons werken , zoals die op mijn windows ook doen.
Alleen 1 addon krijg ik niet werkend namelijk net.rieter.xot-4.1.7alpha2, de streams werken dan niet.(ze werken wel op windows)
Als ik de zip bestand handmatig op me rasberry installeer werkt het wel.

even update:
als ik die addon deinstalleer op mijn raspberyy en op nieuw zip bestand installeer werkt het toch niet.
Als ik een nieuwe kodi versie installer op mijn raspberry in installeer zip bestand gaat het wel goed,

Toch vreemd alle addons werken vanaf windows naar raspberry alleen netrieter geeft problemen.
Iemand op het forum die iets meer weet van opbouw addons?

enige wat ik kan bedenken dat map structuur van kodi windows anders is dan kodi raspberry ,
Alleen zou je dan verwachten dat de andere addons ook problemen zouden moeten hebben.
 
Laatst bewerkt:
Is het ook mogelijk om dit te gebruiken via Google Drive?

Ik heb namelijk een build geupload, maar ik zie geen ?dl=1 aan het einde. Via google drive eindigt het op /view
Ik ben dus benieuwd of het via Google Drive, of een eigen nas te doen is (Ik kan zelf een link delen via de NAS).

Ik krijg nu een error tijdens het installeren en weet zeker dat ik verder alles correct heb uitgevoerd!