Jinbox storing ! hier melden

dreamshare

Expert
30 aug 2017
949
314
216
Is er hier iemand die kijkt naar IPTV via Jinbox?
Ervaar jij momenteel ook storing?Op alle lijnen die ik backup heb geen beeld namelijk.

Alvast bedankt.
 
Fijn dan laten we deze topic open voor eventuele toekomstige onregelmatigheden.
 
Ik denk/hoop overbodig maar wil je toch wijzen op mijn bijdrage hierboven.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Is er hier iemand die kijkt naar IPTV via Jinbox?
Ervaar jij momenteel ook storing?Op alle lijnen die ik backup heb geen beeld namelijk.

Alvast bedankt.
Post automatically merged:

Vanaf vanmiddag Geen connectie mogelijk met de Jinbox portal, weet iemand of dit een algemene storing is?

Hier heb ik gister avond ook last van gehad, in 1 keer de verbinding weg

Gr marco
 
Laatst bewerkt:
Post automatically merged:

Vanaf vanmiddag Geen connectie mogelijk met de Jinbox portal, weet iemand of dit een algemene storing is?

Hier heb ik gister avond ook last van gehad, in 1 keer de verbinding weg

Gr marco

Heb je bog steefs, storing en wat voor melding krijg je
 
Yep nog steeds storing. hij gaat eerst Verbinden maken met jinbox iptv daarna portalverbindingsfout
“Controleer uw internet verbinding en portal url.”
Internetverbinding is ok en de url heb ik niet aangepast
Post automatically merged:

Net gehoord ( van de dealer) dat er een grote storing is en dat de update eraan komt
 
Post automatically merged:

Momenteel is er een storing bij Jinbox sinds gisteren avond al, nog steeds niet verholpen. Er wordt eraan gewerkt. Door software problemen van Xtream wordt dit probleem veroorzaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Post automatically merged:

Momenteel is er een storing bij Jinbox sinds gisteren avond al, nog steeds niet verholpen. Er wordt eraan gewerkt. Door software problemen van Xtream wordt dit probleem veroorzaakt.[/QUOTE]
Oh maar dan hebben niet alle klanten hier last van dus?
Want bij mij is er namelijk helemaal niets aan de hand met Jinbox.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom geen tv kanalen, de server laad wel door. Vanaf gisteren waren de kanalen ook al niet stabiel.
De laatste tijd komt dit wel erg vaak voor, begint irritant te worden, nog steeds die Xstream?
Post automatically merged:

Sorry allemaal de zenders zijn erweer, voor hoelang nu?...
 
Laatst bewerkt:
Wederom geen tv kanalen, de server laad wel door. Vanaf gisteren waren de kanalen ook al niet stabiel.
De laatste tijd komt dit wel erg vaak voor, begint irritant te worden, nog steeds die Xstream?
Post automatically merged:

Sorry allemaal de zenders zijn erweer, voor hoelang nu?...

Vrijdag was er een update, servers zijn verhuisd vandaar dat hij vrijdag tot circa 15:00 eruit lag. Dit is gedaan om verbindingsproblemen te voorkomen en bugs die erin zaten te kunnen oplossen.