JINBOX

waar kan ik Jinbox bestellen? is er een directe link of site waar ik terecht kan zonder tussenpersonen, ik heb nu Jinbox Iptv Surprise pakket
 
Er mogen geen links naar sites van, of directe contact informatie naar iptv providers gedeeld worden op dit forum. Zie de forum regels;
 
  • Like
Reacties: Lex
Wil ik best een review doen over Jinbox.

Wat mij als eerste opviel was dat zij een zeer uitgebreid pakket hebben, er zitten in totaal een 21xxx streams in - zowel live als films en series.
De stations zijn opgedeeld per categorie, dus NL - Nederland, NL - Documentary & Reality, NL - Music & Kids, NL - Cinema, NL - Sports, NL - Regionaal. Dit geld ook voor de andere landen die beschikbaar zijn.

De kwaliteit van de streams is meer dan in orde, ook zij hebben zogenaamde 4K+ streams in hoge kwaliteit, HD+, en "gewone" kanalen. dus er zijn genoeg backup kanalen voor als er een uitvalt. Ook zijn er bij JinBox een aantal zogenaamde JBO kanalen, dit zijn eigen film en muziek kanalen waar je de laatste films kan zien, of concerten.

De kwaliteit van de VOD is ook uitstekend, de NL vod is allemaal netjes met NL Subs, en ook veel engelse films in de EN groepen hebben meerdere subtitels. Bij de meeste films is er DTS/AC3 geluid en zijn in 1080p.
 
Wil ik best een review doen over Jinbox.

Wat mij als eerste opviel was dat zij een zeer uitgebreid pakket hebben, er zitten in totaal een 21xxx streams in - zowel live als films en series.
De stations zijn opgedeeld per categorie, dus NL - Nederland, NL - Documentary & Reality, NL - Music & Kids, NL - Cinema, NL - Sports, NL - Regionaal. Dit geld ook voor de andere landen die beschikbaar zijn.

De kwaliteit van de streams is meer dan in orde, ook zij hebben zogenaamde 4K+ streams in hoge kwaliteit, HD+, en "gewone" kanalen. dus er zijn genoeg backup kanalen voor als er een uitvalt. Ook zijn er bij JinBox een aantal zogenaamde JBO kanalen, dit zijn eigen film en muziek kanalen waar je de laatste films kan zien, of concerten.

De kwaliteit van de VOD is ook uitstekend, de NL vod is allemaal netjes met NL Subs, en ook veel engelse films in de EN groepen hebben meerdere subtitels. Bij de meeste films is er DTS/AC3 geluid en zijn in 1080p.


Klopt ik heb het op meerdere kastjes draaien. Alleen weet ik niet waar ik deze provider kan vinden voor het verlengen.
 
Lang geleden heb ik eens een Jinbox test gehad en toen vond ik die heel goed, maar ook duur. Heel veel NL ondertitelde VOD en Play Sports.

Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Jinbox er ook op achteruit gegaan is? Maar @Reidinga lijkt me hier toch nog steeds positief over.

Iemand die kan zeggen welke Belgische sportkanalen Jinbox momenteel nog heeft (Play Sports? Proxi11? Voo?)?

En ik denk dat ik dit ook mag vragen: hoeveel kost een Jinbox abo ongeveer? Want ik meen mij te herinneren dat degene die mij een jaar terug ofzo de test gegeven had 170 euro per jaar vroeg. Zonder VOD was het iets goedkoper.
 
Lang geleden heb ik eens een Jinbox test gehad en toen vond ik die heel goed, maar ook duur. Heel veel NL ondertitelde VOD en Play Sports.

Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Jinbox er ook op achteruit gegaan is? Maar @Reidinga lijkt me hier toch nog steeds positief over.

Iemand die kan zeggen welke Belgische sportkanalen Jinbox momenteel nog heeft (Play Sports? Proxi11? Voo?)?

En ik denk dat ik dit ook mag vragen: hoeveel kost een Jinbox abo ongeveer? Want ik meen mij te herinneren dat degene die mij een jaar terug ofzo de test gegeven had 170 euro per jaar vroeg. Zonder VOD was het iets goedkoper.
Post automatically merged:


Voo spor 1 en w voo sport world 1, 2,3
Elevensport 1 en 2
 
Lang geleden heb ik eens een Jinbox test gehad en toen vond ik die heel goed, maar ook duur. Heel veel NL ondertitelde VOD en Play Sports.

Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Jinbox er ook op achteruit gegaan is? Maar @Reidinga lijkt me hier toch nog steeds positief over.

Iemand die kan zeggen welke Belgische sportkanalen Jinbox momenteel nog heeft (Play Sports? Proxi11? Voo?)?

En ik denk dat ik dit ook mag vragen: hoeveel kost een Jinbox abo ongeveer? Want ik meen mij te herinneren dat degene die mij een jaar terug ofzo de test gegeven had 170 euro per jaar vroeg. Zonder VOD was het iets goedkoper.


Ik denk dat het nu omstreeks 130 euro kost.
Ik ben zeer tevreden over de beeld en geluid kwaliteit.
Het Vod gebeuren is meer dan ok.

Elke dag komt er wel nieuwe content bij.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Hoi,
Weet iemand of Jinbox EPG heeft? zo ja, hoe kan ik hieraan komen?
 
Al ze die hebben vind je die zo, jouw m3u url ziet er ongeveer zo uit:


Alles van http tot en met /get.php moet je zelf invullen uit je eigen url ;)
het stuk &type=..... en alles erachter knip je er vanaf - en vervang het get.php met xmltv.php

je nieuwe url ziet er dan ongeveer zo uit:

kom je er nog niet uit - stuur me pm help ik je even
 
Geachte Forum leden,

ik ben nieuw hier en heb Jinbox abbo deze draait met de Mag256.
in mijn abbo had ik werkelijk alles wat ik nodig had van alle NL kanalen en VOD met NL subs tot alle mogelijke tv.
nu heeft Jinbox een kanalen lijst verandering door gevoert waardoor alle kanalen zijn verandert en er niets is terug te vinden.
ik heb contact gehad met mijn provider maar die kan hier ook niets aan doen.
is er een mogelijkheid om de kanalen lijst weer terug te krijgen in oude staat zonder een land specifieke lijst te maken en ook niet via favorieten.
je kunt nog steeds bepaalde zenders terug kijken tot 72 uur.
ook werkt de EPG naar behoren ( in ieder geval voor NL)

mvg,
Voyager07
 
2 jaar tevreden gebruiker van Jinbox, goede kwaliteit, zenders netjes gegroepeerd, terugkijk mogelijkheid, ruime aanbod VOD en series.
Helaas stopt de tussenpersoon met het aanbieden van Jinbox en is mijn abonnement verlopen.

Weet iemand ..... Nee, dat weet helaas niemand!
 
Laatst bewerkt door een moderator: