Joyne aanbieder failliet

ateam278

Staff
Medewerker
25 jan 2017
2.156
1.377
216
45
Zegt mij verder allemaal niks.. (heb geen schotel ja kop en schotel) maar misschien belangrijk voor andere leden hier..

"Overstappen van Joyne naar Canal Digitaal: ‘doe het snel’ | Totaal TV"
 

atellietaanbieder Joyne failliet​

Joyne, de Nederlandse aanbieder van satelliettelevisie, is bankroet.
Op 12 april is Joyne B.V. te Drachten (Friesland) door de rechtbank in Noord-Nederland failliet verklaard.

Joyne begon in 2018 met het aanbieden van digitale televisie via de satelliet.
Het bedrijf is hiermee de eerste concurrent van Canal Digitaal, die al sinds 1996 actief is.

Joyne maakt voor het aanbieden van haar zenders gebruik van de Eutelsat 9B-satelliet.
In het zenderpakket zitten de kanalen van de NPO, RTL Nederland, Talpa Network, Discovery Networks, ESPN, Viacom Networks, Muziekkiosk, VRT, de regionale publieke zenders en de erotiekzenders Secret Circle en Dusk.
Ook worden talloze radiozenders doorgegeven. Joyne richt zich onder meer op Nederlanders die tijdens hun vakantie in het buitenland naar Nederlandse zenders willen kijken.
De prijs van het Basispakket is € 22,00 per maand bij afname van een jaarabonnement. Op van Joyne is nog niets te lezen over het faillissement. Onduidelijk is dus of een andere partij de activiteiten van de satellietaanbieder wil overnemen.

Op dit moment zijn de kanalen van Joyne nog in de lucht. Wellicht dat aan een doorstart wordt gewerkt.
Bron: Satellitefun
 
CanalDigitaal heeft het weer alleen te zeggen wat betreft Satelliet Tv in Nederland.Alleen het klantenbestand uit de failliete boedel van Joyne was interessant voor hun.

In een krimpende markt,en met een uitstekende infrastructuur in Nederland (glas/kabel) is er voor 2 aanbieders geen droog brood te verdienen.
 
Ach @Lex, ik lees het nu dus ook weer.

Diverse aanbieders, van NL tot België, maar we zijn nog steeds geen 1 Europa....
 
CanalDigitaal heeft het weer alleen te zeggen wat betreft Satelliet Tv in Nederland.Alleen het klantenbestand uit de failliete boedel van Joyne was interessant voor hun.

In een krimpende markt,en met een uitstekende infrastructuur in Nederland (glas/kabel) is er voor 2 aanbieders geen droog brood te verdienen.
Oftewel Canal Digitaal krijgt het alleen recht weer?
Dan zullen de prijzen ook wel weer richting hun zelf stijgen...

Jammer altijd zulke dingen.. Concurrentie is niet altijd goed maar met tokoos zoals dit is het niet verkeerd..

Maar neem nu weer bijvoorbeeld Ziggo (heb ik hier) kregen we als ahum "kadootje" internet snelheid verhoging....

Maar er is nu al bekend dat dit niet het enige is wat stijgt... Ze "geven" je eerst wat en dan nemen ze weer wat uit je knip..

Hufters zijn het.... En overstappen naar kpn heeft ook geen nut die stijgt lekker mee..

Lijken wel prijs afspraken... En dit is verboden Iets met kartel....🤔🤔🤔

Ik vraag niet om die snelheid verhoging en al helemaal niet om prijs verhoging...
 
"Canal Digitaal: Joyne-klanten kunnen smartcard heractiveren | Totaal TV"
 
Ik neem aan dat men een reden had om die club ooit te verlaten en te investeren in een module (100 euro) en verdraaien van je schotel.

Of deze actie deze klanten dan nu dan over de streep trekt 🤔