jupiler league

fishboy

Nieuwkomer
24 sep 2016
2
0
1
50
heb nu een aantal dagen een kodi box in huis , en ben een beetje overdonderd van het enorme filmaanbod van kodi.
wat de sport echter betreft van live voetbal lukt het echter niet zo goed ....
heb dutch sport streams geinstalleerd en daar stonden de eerste keer heel wat live voetbalmatchen in
de dagen erna echter als ik de add open staan er enkel 3 puntjes bovenaan en geen matchen meer ???
ook vind ik het raar dat je via nos ball op de laptop gewoon de jupiler (belgische)league kan volgen
Weet er soms iemand waardat ik dit via kodi ook kan volgen via een bepaalde add ofzo ??
 
Het bekende probleem van die addons met vooral tv en sport kanalen is dat ze maar een beperkte levensduur hebben, een alternatief zou kunnen zijn een iptv abonnement
 
Je kunt bij Eric Hebs een gratis test aanvragen van 24 uur,een maand is volgens mij 10 euro .. zoek maar eens op rapidiptv
 
heb nu een aantal dagen een kodi box in huis , en ben een beetje overdonderd van het enorme filmaanbod van kodi.
wat de sport echter betreft van live voetbal lukt het echter niet zo goed ....
heb dutch sport streams geinstalleerd en daar stonden de eerste keer heel wat live voetbalmatchen in
de dagen erna echter als ik de add open staan er enkel 3 puntjes bovenaan en geen matchen meer ???
ook vind ik het raar dat je via nos ball op de laptop gewoon de jupiler (belgische)league kan volgen
Weet er soms iemand waardat ik dit via kodi ook kan volgen via een bepaalde add ofzo ??

Sportsdevil. Even googlen hoe je deze kan installeren. Na installatie ga je naar de add on en kies je voor live sports en vervolgens livesportstreams.tv.