Opgelost Kan geen app installeren op Android 9 box. Kan Ook niet vinden in Play store.

Henkbakker

Gevorderd
14 jun 2019
145
29
16
76
Heb een nieuwe Android 9 Tv box H96 Max 3 (2020). 8k/128 Gb. Ik probeer IPTV smarters pro vanuit Play store te downloaden, maar dat lukt niet. Als ik hetzelfde probeer met mijn pc, iPad, of telefoon, krijg ik IPTV smarters pro direct. Ook via Google lukt dat niet. Ik woon in Thailand, zou dat ermee te maken hebben?
 
Waarom je hen niet vinden kan in de PlayStore op je box weet ik niet, maar de apk vind je ook hier:
 
Waarom je hen niet vinden kan in de PlayStore op je box weet ik niet, maar de apk vind je ook hier:
Post automatically merged:

Heb geprobeerd via apkmirror de app te downloaden. Helaas, hij start, maar vervolgens, ook als ik op de knop druk als hij niet werkt, gebeurd er niks. Helaas. Ik heb het idee dat de box niet ok is. Het de verkoper ook om advies gevraagd.
 
Post automatically merged:
IPTV is restricted in all TV boxes, so there is no way to download it directly from the Google Store. But you can download the file from other ways (for example, download the file on Google, and then put it on the U disk), and then install it to the TV box from the U disk.
Dit is een antwoord van de verkoper van de boxen. Grote onzin natuurlijk. Maar hoe nu verder?
 
Je probeert nu dus op je box zelf de apk te downloaden, probeer eens zoals de verkoper zegt de apk van mijn link op je pc te downloaden en dan op een USB-stick te zetten. Die usb stick benader je dan op je box met een file explorer (bv x-plore) om te installeren
 
Je probeert nu dus op je box zelf de apk te downloaden, probeer eens zoals de verkoper zegt de apk van mijn link op je pc te downloaden en dan op een USB-stick te zetten. Die usb stick benader je dan op je box met een file explorer (bv x-plore) om te installeren
Zal ik gaan proberen. Maar de verkoper liegt. Ik heb IPTV smarters pro inmiddels op vele android tv boxen geinstalleerd, voor vrienden. Hij zegt glashard dat IPTV restricted is voor alle TV boxen. Alleen bij zijn boxen lukt het niet. Als ik jou apk download krijg ik op mijn pc ook een melding. Dat er geen app gekoppeld is.
 
Ik heb de apk net zelf even gedownload en geïnstalleerd op mijn telefoon, werkt gewoon prima.

Je download dus de apk op je pc, zet hem op een usb stick, opent die usb stick op je box, en als je dan de apk wil installeren op je box krijg je een melding? Kun je misschien een foto van die melding hier posten?

Kan je andere apps wel gewoon uit de PlayStore installeren op je box?
 
Ik heb de apk net zelf even gedownload en geïnstalleerd op mijn telefoon, werkt gewoon prima.

Je download dus de apk op je pc, zet hem op een usb stick, opent die usb stick op je box, en als je dan de apk wil installeren op je box krijg je een melding? Kun je misschien een foto van die melding hier posten?

Kan je andere apps wel gewoon uit de PlayStore installeren op je box?
Ik heb de apk net zelf even gedownload en geïnstalleerd op mijn telefoon, werkt gewoon prima.

Je download dus de apk op je pc, zet hem op een usb stick, opent die usb stick op je box, en als je dan de apk wil installeren op je box krijg je een melding? Kun je misschien een foto van die melding hier posten?

Kan je andere apps wel gewoon uit de PlayStore installeren op je box?
Ja kan andere apps wel installeren. Bijgaand foto over welke melding ik krijg als ik de apk download.
 

Bijlagen

  • IMG_0267.jpg
    IMG_0267.jpg
    365,8 KB · Weergaven: 29
Nee, je moet op je Windows pc verder enkel het gedownload apk bestand verplaatsen naar een usb stick.

Is deze melding nadat het bestand gedownload is?
 
Nee, je moet op je Windows pc verder enkel het gedownload apk bestand verplaatsen naar een usb stick.

Is deze melding nadat het bestand gedownload is?
Heb de bestanden op mijn pc staan. En gekopieerd naar usb. Maar als ik op het bestand klik krijg ik een heel raar overzicht met allemaal gekke tekens. Windows zegt steeds dat er een app aan gekoppeld moet worden, Ik heb kladblok er aan gekoppeld als probeersel.
Post automatically merged:

Heb de bestanden op mijn pc staan. En gekopieerd naar usb. Maar als ik op het bestand klik krijg ik een heel raar overzicht met allemaal gekke tekens. Windows zegt steeds dat er een app aan gekoppeld moet worden, Ik heb kladblok er aan gekoppeld als probeersel.
Andere mogelijkheid? Ik heb de app IPTV Smarters Pro op mijn telefoon staan. Android telefoon. Kan ik de app niet kopieren naar de android tv box?
 
Laatst bewerkt:
eb de bestanden op mijn pc staan. En gekopieerd naar usb. Maar als ik op het bestand klik krijg ik een heel raar overzicht met allemaal gekke tekens. Windows zegt steeds dat er een app aan gekoppeld moet worden, Ik heb kladblok er aan gekoppeld als probeersel.
Je moet de usb stick nu dus in je tv box steken, in Windows kan het bestand inderdaad niet geopend worden, maar in de tv box normaal gezien wel
 
Je moet de usb stick nu dus in je tv box steken, in Windows kan het bestand inderdaad niet geopend worden, maar in de tv box normaal gezien wel
Heel erg bedankt voor je moeite! Ik ga zo verder, ff eten, ik woon in Thailand, we eten rond 18:00. Ik steek dus de usb in de box, en dan? Hoe vind ik hem? Heb niet genoeg ervaring ermee.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Het is gelukt! Heb jouw apk op een usb stick gezet, en het lukte! Heel hartelijk bedankt, je bent een kanjer!
Fijn, daar doen we het voor.
Is trouwens niet mijn app hoor, op apkmirror vind je bijna alle apps uit de playstore, erg handig om te sideloaden . De google PlayStore heeft teveel restricties, en soms breekt een update van een app functies, op sites als apkmirror kun je dan oudere versies van apps vinden