Kan geen build openen

stefanvb

Actief
14 feb 2017
31
2
6
46
kan geen enkele build openen in kodi na de unzip install en de repo install kan ik alleen kiezen uit auto update of uninstall maar run en config blijft grijs

windows 64 bit

iemand een tip?

bedankt alvast
 
Als ik het goed begrijp probeer je een repo te openen, dat gaat niet lukken, wat je zou moeten doen om addons uit een repo te installeren is installeer van repository
You must be registered for see images attach
 
Als ik het goed begrijp probeer je een repo te openen, dat gaat niet lukken, wat je zou moeten doen om addons uit een repo te installeren is installeer van repository
You must be registered for see images attach
heb ik gedaan dan krijg ik scherm van de build zelf daar kan ik niet op run klikken alleen maar auto update op en af zetten of uninstall de andere iconen zijn grijs. ik zie ook nergens dat mijn build is geinstaleerd
 
heb ik gedaan dan krijg ik scherm van de build zelf daar kan ik niet op run klikken alleen maar auto update op en af zetten of uninstall de andere iconen zijn grijs. ik zie ook nergens dat mijn build is geinstaleerd
Post eens een screenshot
 
Is deze repo niet voor Kodi 17/18 en dat jij die probeert te installeren op Kodi 19? Kodi 19 werkt met Python 3 in plaats van Python 2. Wellicht dat hier het probleem in zit.
 
Is deze repo niet voor Kodi 17/18 en dat jij die probeert te installeren op Kodi 19? Kodi 19 werkt met Python 3 in plaats van Python 2. Wellicht dat hier het probleem in zit.
heb net een build voor kodi 19 geprobeerd zelfde verhaal
Post automatically merged:

Is deze repo niet voor Kodi 17/18 en dat jij die probeert te installeren op Kodi 19? Kodi 19 werkt met Python 3 in plaats van Python 2. Wellicht dat hier het probleem in zit.
bedankt idd nu heb ik nog is een andere build genomen en daarin geraak ik verder bedankt dat ik het niet zelf heb gezien!
 
  • Like
Reacties: Reidinga