Kan geen enkele addon meer installeren na herinstallatie van kodi

Dennis1982

Nieuwkomer
29 okt 2017
2
0
1
41
Hoi,

Na een tijdje geen kodi gebruikt te hebben heb ik vandaag kodi weer opgestart. Het liep niet echt lekker dus ik heb de nieuwe kodi geinstalleerd. Nu heeft hij al mijn addons verwijders en kan ik ook niks meer installeren. Onbekende gegevens staan aan en internet draait er ool gewoon op. Iemand ideeën hoe ik dit kan oplossen?
 
Een iets duidelijker beschrijving van niks kunnen installeren zou het leven zoveel gemakkelijker maken. Welke addons wil je bv installeren. Misschien wil je er wel ouwe zooi opzetten wat al tijden niet meer wordt onderhouden.
 
  • Like
Reacties: Lex
Een iets duidelijker beschrijving van niks kunnen installeren zou het leven zoveel gemakkelijker maken. Welke addons wil je bv installeren. Misschien wil je er wel ouwe zooi opzetten wat al tijden niet meer wordt onderhouden.


Ik heb verschillende dingen geprobeerd.. Neptunus covenant opensubtitles ares maar krijg bij alles melding dat die het zipbestand niet kan openen of downloaden
 
Neptunus covenant opensubtitles ares

Neptunus ligt er al een tijdje uit.
Covenant idem dito
Ares werkt alleen als je de ZIP direct download. https://kodi-forum.nl/threads/tutorial-buffering-fix-ares-wizard-kodi-sneller-maken.3880/
Opensubtitles, de originele versie waarbij je een Username password moet invoeren zit gewoon in de standaard Kodi Repo

En misschien dat je hier nog iets mee kan. https://kodi-forum.nl/threads/wie-kan-mij-helpen-mijn-debuut-met-kodi-succesvol-te-maken.8948/

Succes
 
  • Like
Reacties: Slikt
Heb ik gedaan, alle 5 de bovenste, werken geen van allen naar behoren. Bronnen zat maar blijft bufferen of stoppen er gewoon mee.
Wifi is prima!

Heb je evt een debrid service zoals real debrid of premiumize? Welke bronnen stream je zoal en hoe groot zijn de bestanden. Hoe snel is je WiFi ?
 
Heb je evt een debrid service zoals real debrid of premiumize? Welke bronnen stream je zoal en hoe groot zijn de bestanden. Hoe snel is je WiFi ?
Uhm, wat houdt dat in? Heb altijd gedacht en zo wordt het ook verkocht, dat het plug and play is. Grootste bullshit ooit natuurlijk, maar met het nodige speurwerk op internet, toch iets kunnen installeren. Moet ik er nu een software cursus voor gaan volgen? ?
 
Uhm, wat houdt dat in? Heb altijd gedacht en zo wordt het ook verkocht, dat het plug and play is. Grootste bullshit ooit natuurlijk, maar met het nodige speurwerk op internet, toch iets kunnen installeren. Moet ik er nu een software cursus voor gaan volgen? ?

Wat houd het in.. met een debrid service verkrijg je makkelijker goeie streams. Zoek eens op het forum hierna. Je kunt wel zonder maar dat vergt wat meer kennis van kodi. Een cursus zal niet nodig zijn?. Leden genoeg die je ermee willen helpen evt. En dat plug and play..... vergeten die hap?
 
Leden genoeg die je ermee willen helpen
Ik voel me meteen aangesproken @Josjeb ?

 
  • Like
Reacties: Josjeb en Slikt
Ik gebruik standaard deze 2.


Venom voor Films, Genesis voor Series.
Als alternatief kun je ook Scrubs v2 erbij zetten.
 
Ik voel me meteen aangesproken @Josjeb ?


Bedankt, maar heb zojuist een real-debrid aangeschaft en hoe krijg ik deze nu geïnstalleerd? Erg hè...?
Post automatically merged:

Bedankt, maar heb zojuist een real-debrid aangeschaft en hoe krijg ik deze nu geïnstalleerd? Erg hè...?
Ben een stapje verder, maar geen enkele code is goed....frustrerend dit ?
 
Laatst bewerkt:
Ja zorry, tiepvoutje. [is aangepast dankzij de lange edittijd hier. ;) ] ;)

Ik heb de ervaring dat het met wifi niet goed werkt, vandaar mijn opmerking. ;)

Maar ik zou graag weten waarom de codes niet werken, duurt het te lang voor dat de ontvangen code ingevoerd wordt (120 sec) of is de code hoofdletter gevoelig en let de ts daar niet goed op?

Maar ik zit nou zelf even met andere dingen te vechten, het is off topic, maar ineens uit het niets klinkt mijn headset voor geen meter meer...

ff een edit, offtopic probleem is opgelost. :D:stom:
 
  • Like
Reacties: Lex en Slikt