Kan geen enkele serie meer vinden

Angeline

Forumlid
21 jun 2017
18
4
6
44
Hey

K werk met venom en yoda. Op beide kan ik deze avond films bekijken en krijg ik de links maar wanneer ik naar series ga, krijg ik de melding niets gevonden, geen season, niets.
Dit is toch wel vreemd. Nog iemand met dit probleem?
 
Zal misschien dan tijdelijk zijn? Film kijken ging en kreeg veel links
Heb een box. Heb het getest op mijn dochter haar tablet, zelfde probleem, ook op laptop. Dus ik denk dat het bij iedereen het geval zal zijn.
 
Ja, alleen werkt DD+ en 7.1 niet?
Alleen DD?
Eergisteren ook dit probleem, en gisteren kon ik The Boys wel kijken in DD+.
Vandaag werkt het weer niet? Echt bizar?

Shield
Kodi 18.4
Venom
IT
 
Stomme vraag (ik ben een leek die probeert haar plan te trekken) TVDB is afkorting van ?
En dan wachten we wel tot morgen of zo ?
Laat maar uitleg al gevonde television data base ☺️
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt
Stomme vraag (ik ben een leek die probeert haar plan te trekken) TVDB is afkorting van ?
En dan wachten we wel tot morgen of zo ?
Laat maar uitleg al gevonde television data base ☺

Swwy voor de afkorting??. Maar deze site voorziet je serie info oa. Zoals je zegt,misschien morgen?
 
Laatst bewerkt:
Ha ha zat vanavond met zelfde probleem ben Zoo aan het volgen... Scrubs v2 foute boel... Numbers.... Foute boel... Maar heb meerdere backup addons... En de Fen addon... Zowaar de serie avond kon hervatten...
Zoveel addons en gebruiken allemaal meerdere scrapers... Oftewel de aanhouder wint
Heb inmiddels de torrent optie ook maar uitgezet... Word beetje moe van het zoeken naar seeders... Cached torrents uitgezet maar mocht niet baten... Valt me op dat dit gebeurt bij wat "oudere" afleveringen... Bij wat recentere series gebeurt het niet
 
De series werken gelukkig terug. (alleen kan ik van de 1ste seizoen de laatste afleveringen van Money Heist geen nl subs meer vinden, bij seizoen 2 werken ze wel weer gewoon)?

Maar nu heb ik het volgende probleem:
wanneer ik via deze addons 4K films wil streamen, is het beeld uitgezoomd ofzo, want deze past niet meer op het scherm?
Instellingen zijn niet veranderd? Bij 1080p films geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Angeline en Loko56
De series werken gelukkig terug. (alleen kan ik van de 1ste seizoen de laatste afl. van Money Heist geen nl subs meer vinden, bij seizoen 2 werken ze wel weer gewoon)?

Maar nu heb ik het volgende probleem:
wanneer ik via deze addons 4K films wil streamen, is het beeld uitgezoomd ofzo, want deze past niet meer op het scherm?
Instellingen zijn niet veranderd? Bij 1080p films geen probleem.
Money Heist de laatste 2 afleveringen van seizoen 1gingen vooraf ook al niet. Er was zelfs geen stream te vindenJe moet eens kijken bij IMDB. Rare seizoens volgorde. Blijkbaar is dit een reeks waarvan Netflix seizoen 1 van 8 afleveringen herwerkt heeft naar 13 of zo. Seizoen 2 ging wel.

Ivm het beeld. Iedere keer dat wij een film 1080p willen bekijken, hebben we ook ander beeld. Ik moet de instelling steeds veranderen naar originele grote want anders heb ik uitgerekte hoofden en lichamen ?
 
@Angeline Money Heist / La Casa de Papel is een beetje een uitzonderlijk probleem. Netflix heeft de spaanse serie bewerkt tot een ander aantal afleveringen. Nu seizoen 3 uit is kan je ineens seizoen 2 kijken in Kodi met de omschrijving erbij van seizoen 3. Van seizoen 3 heb ik alleen aflevering 1 kunnen vinden. Nu maar hopen dat seizoen 3 alsnog volledig verschijnt.
 
Das dus de reden?
Vond het ook al bizar, dat de naam ineens veranderd was naar Money Heist.
Ga dan maar gelijk met seizoen 2 en hou ik de eerste voor bekeken, kijken naar het Spaans met Engelse subs is voor mij niet haalbaar. ?

Nog iemand problemen met 4K films via Venom en IT?
Thx!
Post automatically merged:

Series volop te zien bij JOREL addonn
Deze heb ik ook, maar word volgens mij niet meer onderhouden met heel weinig of geen resultaten?
 
@Angeline Money Heist / La Casa de Papel is een beetje een uitzonderlijk probleem. Netflix heeft de spaanse serie bewerkt tot een ander aantal afleveringen. Nu seizoen 3 uit is kan je ineens seizoen 2 kijken in Kodi met de omschrijving erbij van seizoen 3. Van seizoen 3 heb ik alleen aflevering 1 kunnen vinden. Nu maar hopen dat seizoen 3 alsnog volledig verschijnt.
Ik volg de serie niet maar mijn dochter wel. Heeft dan maar bij familie via Netflix naar de 3 seizoenen gekeken.?
 
  • Like
Reacties: B. web
Yoda is verleden tijd.
De Url voor Yoda was : http:// 2supremacy.uk/repo , Supremacy is offline sinds 13 juni 2019 !!
Ik raadt je aan om even uit te kijken naar een nieuw addon.
Die andere die je noemde is wel goed #Venom. Kijk even in Google naar Tempest of Clowns Replica of IT en zet er de maand en jaar bij in de zoekopdracht.
Anders krijg je oude troep.... Ik mag niet linken, maar een naam(en) noemen zie ik niks verkeerd in.
Ik heb zelf allemaal eigen API keys, dus ik heb niets geen last van storing.
Alleen gisterenavond had ik dat even in een addon waar nog niet mijn eigen API codes in stonden.
M.Vr.Gr. De technishe dienst.

Hey

K werk met venom en yoda. Op beide kan ik deze avond films bekijken en krijg ik de links maar wanneer ik naar series ga, krijg ik de melding niets gevonden, geen season, niets.
Dit is toch wel vreemd. Nog iemand met dit probleem?
Post automatically merged:

Als je een stream hebt in een andere taal, dan kan je dat in je menubalk in Kodi bij het luidsprekertje meestal verzetten naar Engels.
Dat doe je bij Geluidskanaal.
Niet alle streams hebben dat, maar 75% wel.
Over 4K : ik heb de mogelijkheid wel, maar ik kijk meestal 1080 streams momenteel.
Dus daar kan Arjan je wel alles over vertellen, die kijkt het liefst 4K.
Mijn huidige videokaart in mijn W10 Duall Os is de Nvidia 1030i en het heeft maar 2 gigh Ram.
De Nvidia 1050I ligt al in de kast met 4G ram.
Op de 1030i is het beeld wat donkerder in 4K, dus dat komt voor mij later pas aan de orde zodra ik de andere videokaart heb ingebouwd.
Ik heb ook een Nvidia Shield, maar ik kijk daar alleen 4K netflix mee en 4K Youtube en Videoland en Ziggo Go.
Zo legaal als het maar zijn kan haha.
Subscene uit Kodi werkt niet meer.
Install Subcene2 en Thuongtin : in bestandsbeheer van Kodi.
Dit is een legale link, met alleen 2 zips.
1 voor Subscene2 die werkt prima voor films en series, en Thuongtin (meer voor films)

Thuongtin moet je aanmelden met je opensubs account en zoekt in 3 diensten.
Voor films is hij prima, voor series niet.

Das dus de reden?
Vond het ook al bizar, dat de naam ineens veranderd was naar Money Heist.
Ga dan maar gelijk met seizoen 2 en hou ik de eerste voor bekeken, kijken naar het Spaans met Engelse subs is voor mij niet haalbaar. ?

Nog iemand problemen met 4K films via Venom en IT?
Thx!
Post automatically merged:


Deze heb ik ook, maar word volgens mij niet meer onderhouden met heel weinig of geen resultaten?
 
Laatst bewerkt:
Ha ha zat vanavond met zelfde probleem ben Zoo aan het volgen... Scrubs v2 foute boel... Numbers.... Foute boel... Maar heb meerdere backup addons... En de Fen addon... Zowaar de serie avond kon hervatten...
Zoveel addons en gebruiken allemaal meerdere scrapers... Oftewel de aanhouder wint
Heb inmiddels de torrent optie ook maar uitgezet... Word beetje moe van het zoeken naar seeders... Cached torrents uitgezet maar mocht niet baten... Valt me op dat dit gebeurt bij wat "oudere" afleveringen... Bij wat recentere series gebeurt het niet
Ik vind de torrents wel een meerwaarde, nu heb je toch makkelijk de betere streams met vooral ook 4K! (films) ?
 
Ik vind de torrents wel een meerwaarde, nu heb je toch makkelijk de betere streams met vooral ook 4K! (films) ?
Dit klopt ook zeer zeker hoor... Maar bij de wat oudere series/afleveringen werkt het niet fijn.
Bij de meeste films en wat recentere series werken de torrents perfect...
 
Oud topic, maar ik heb nu ook problemen met La Casa de Papel.
Diverse addons geprobeerd die allemaal maar één stream vinden van Money Heist S02E10 Berlin's Wedding, maar Nederlandse ondertitel wil hij dan niet vinden?
Meer mensen hier last van en misschien ook een oplossing?
 
Er zijn op de site van OS geen Nederlandse subs te vinden voor la casa,


Ik kan ook geen streams vinden op kodi voor S2E10, alleen met wako eentje.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn op de site van OS geen Nederlandse subs te vinden voor la casa,

Wel als je op money heist zoekt

@TomIsHere als je een android toestel hebt kun je eens de tv zion app testen, eventueel met kodi als externe speler. Het probleem met la Casa de papel is dat er 2 namen zijn en dat de orginele spaanse versie de afleveringen andere nummers geeft. De streams zijn er maar de add-ons hebben het moeilijk ze te vinden
 
Laatst bewerkt: