Kan geen video addons vinden na installeren van exodus/venom

Jeffz

Nieuwkomer
20 feb 2021
2
0
1
37
Goedendag.

Ik heb mijn laptop een upgrade gegeven maar na het instaleren van kodi kwam ik toch bij het volgende probleem. Bij het proberen van het installeren van de addon Exodus Redux kreeg in na het instaleren van de zipfile geen video addons te zien in mijn repository. Het enige wat ik in de Exodus Redux repository zie staan is "add-on repository" en verder niks. Hetzelfde kreeg ik bij Venom. Het lijkt wel alsof de repository niet volledig word gedownload ofzo?

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

(Voelt zich hulpeloos)
 

Bijlagen

  • 16138222706603626334064670063749.jpg
    16138222706603626334064670063749.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 7
Misschien eens een addon proberen die wel up to date is zoals the crew of the oath.
Maar wat gebeurd als je daarop klikt niets ?
Je hebt wel de stappen gevolgd van instal van zip etc ?
 
  • Like
Reacties: Jeffz
En ik denk dat je kodi 19 geïnstalleerd hebt..?

Daar zijn nog maar weinig addons compatible mee... The Oath en Seren bijvoorbeeld wel.

Telegram ontploft inmiddels ook al... Mensen hebben automatisch updaten aan staan en dan word kodi 19 geïnstalleerd...

Ik probeerde dit gisteren ook op mn test kastje.. En heel kodi crashte uiteindelijk...
 
  • Like
Reacties: Jeffz
@Jeffz, je hebt waarschijnlijk kodi 19 nu (eerder had je 18.9) en nu heb je 2 opties.

Optie 1: kodi 19 houden, je oude addons vergeten, en addons installeren die werken op kodi 19, zoals the oath (gratis links) en serren (real debrid)

Optie 2: downgraden naar kodi 18.9, en de addons gebruiken die je eerder gebruikt hebt, en zorgen dat automatische updates uitstaan
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Jeffz
Heren bedankt voor de reacties, het lag inderdaad aan dat hij update gedaan had en kijk nu via the Oath. Werkt perfect!

Alleen nu kan die nog geen ondertitels vinden 😅
 
Dat kan ook aan de film of serie liggen natuurlijk.. Nieuwe content heeft vaak simpelweg nog geen Nederlandse ondertiteling..

Je kunt a4ksubtitles eens proberen bijvoorbeeld..

Die vind door de regel heen vaak wel de subs... Mits ze er zijn natuurlijk...