Kan geen zip installeren van mijn VPN

elena

Nieuwkomer
17 apr 2017
3
0
Hallo iedereen.
Wie zou kunnen mij helpen. Ik heb gistren via forum 10 best vnp voor nederland gezien.ik heb abbonement voor een 1 jaar bij cyber gost afesloten,omdat in de omscrijving staat dat deze vnp user-frendly is, ik ben niet so sterk in pc. Betaald geinstoleerd, allen ik weet het niet of is gelijk met kodi geconfigureerd is. In de omschrijving van website zou in de menu van cyber gost een tool geamaakt zijn om te kodi met deze vnp configurereen., op een of andere manier zie ik deze niet. het was ook andere mogelijk was :vnp manager instaleeren via
Zomboided Add-on Repository. Ik heb stap bij stap heb ik gevologd: Geprobeerd link gedouwnload met zip uitgepaakt,kan niet instaleren de locatie map met zomboided heb ik wel gezien on kodi bij zip bestaand alleen kon ik niet op: ok drukken,het lijkt alz of map leeg was. Ik heb kodi op de laptop windows 10. Leila 18.4
Zou iemaand kan mij met deze probleem helpen.

Alvast bedankt
elena

Babylonia

Forumlid
20 sep 2016
21
13
Je omschrijving is wat warrig, maar denk toch de hoofdpunten eruit gehaald te hebben.

Doorgaans is een "VPN Client" een geheel zelfstandig draaiende netwerk tool om een VPN-verbinding op te zetten.
Dat staat helemaal los van Kodi. In Kodi zou jezelf niets hoeven in te stellen.

Heb je een VPN-verbinding opgezet naar een service provider die VPN aanbiedt, loopt alle uitgaande "internet" verkeer via die VPN.
Ongeacht welk programma (of bijv. webbrowser) je hebt opgestart.

Ik ken dat Cyber Gost niet persoonlijk, maar gezien hun website hebben ze daarvoor een eigen Tooltje,
waarbij je naar keus de meest geschikte (voorgeprogrammeerde) VPN-server kunt kiezen om daar een verbinding mee op te zetten.