Opgelost Kan kodi 17.3 op Android 15.1

  • Topicstarter Deleted member 27831
  • Startdatum

D

Deleted member 27831

Gast
hallo, kan kodi 17.3 op een Android 15.1
En hoe kan ik dat het beste doen?
Ik ben echt een leek wat dat betreft.
We hebben een zidoo X6 pro
Het werkt nu op streamnu, maar het geluid is slowmotion en veel addons doen niets meer
 
hallo, kan kodi 17.3 op een Android 15.1
En hoe kan ik dat het beste doen?
Ik ben echt een leek wat dat betreft.
We hebben een zidoo X6 pro
Het werkt nu op streamnu, maar het geluid is slowmotion en veel addons doen niets meer
Nog even die Android versie van jou, want zover zijn ze nog niet met Android .
5.00 hoger of lager ?
 
1 tip Lukt het nu niet om die 17.3 te installeren (had ik ook) zet dan eerst 16.1 er op en gooi daarna 17.3 er over heen
dan lukt het wel .
Succes.
 
:)Yess het is gelukt
We hebben streamnu eraf gehaald en kodi.
Kodi 17.3 erop en wat video addons en nu draait alles weet toppie
 
  • Like
Reacties: Spinix
Fijn dat het is opgelost. Ik laat het topic open en plaats erbij dat het opgelost is :)
 
Hallo All, ik heb de zelfde Zidoo x6 Pro 5.1.1 software v1.0.39 en met Kodi .... zover ok maar waar kan ik de Kodi versie vinden waar ik op draai en hoe kan ik op de meest veilige manier de best nieuwe Kodi-versie installeren ??

Alvast bedankt voor jullie reactie !
 
Hallo All, ik heb de zelfde Zidoo x6 Pro 5.1.1 software v1.0.39 en met Kodi .... zover ok maar waar kan ik de Kodi versie vinden waar ik op draai en hoe kan ik op de meest veilige manier de best nieuwe Kodi-versie installeren ??

Alvast bedankt voor jullie reactie !
Jou kodi versie vindt je onder settings en vervolgens Apps
Voor een nieuwe versie kun je Playstore inzetten
 
Hoi LeX, home/settings/Apps, staan de volgende pic's Aptoide, ES fileexplorer, Show Box, Terrarium Tv, ZDMC.
Als ik naar ZDMC ga en dan system/settings/summary staat er onderaan
Build: Kodi 16.1 Git:2016-06-27-328b302-dirty
Compiled: Jun 2 2016
:kopstoot: nou van alles geprobeerd krijg het niet gedaan:boe: wellicht komt het door Confluence want die pagina's verschijnen bij settings :vraag: